Onko kyseessä siis ominaisuus vai oisko säädöt hukassa?
Käsittääkseni autossa on 1-piste ruisku? Mitä eroa sillä on tavalliseen kaasariin tai ruiskuun? Ilmeisesti lähempänä kaasaria?

Pitääpä melkein viedä jonnekkin säädettäväksiSergey kirjoitti:monihan säätelee noita ite korvakuulolta ja saakin auton jotenkuten toimimaan. Mutta säätö on tarkkaa, sitä ei korvakuulolta tee kovin hyvin. Täkäläisellä korjaamolla ko. säätö maksaa 7€ ja samal saa pakokaasumittauksen katsastusta varten.
Mitenkäs tuota muuten itse voisi kokeilla säätää? Voisi kokeilla kun ei oikeastaan ole mitään menetettävää, kun säätöön menee kuitenkin jos en itse saa säädettyä.Sergey kirjoitti:sit ku se tyyppi kysyy sulta et eikö siinä oo tyhjäkäyntiruuvia ni vaihda paikkaa. ko. ruuvi löytyy ventiilikopan ja ilmaputsarin välistä sellainen iso messinginvärinen talttaruuvipää.
Ehkä jätän sitten ammattilaiselleSergey kirjoitti:no, ei se kannata. Saat sen luultavasti vaa huonommaks.
tiedoksesi vain että se ruuvi sitten irtoo ku ruuvaat tarpeeks ja putoo imusarjaan jos et tiedä mitä teetSiitä ilmanputsarin pääl olevasta pienestä reijästä 3mm kuusiokoloruuvi.
Mutta sua on varoitettu! takuulla et saa sitä paremmaksi!
miten sä voit sanoa noinSergey kirjoitti:no, ei se kannata. Saat sen luultavasti vaa huonommaks.
tiedoksesi vain että se ruuvi sitten irtoo ku ruuvaat tarpeeks ja putoo imusarjaan jos et tiedä mitä teetSiitä ilmanputsarin pääl olevasta pienestä reijästä 3mm kuusiokoloruuvi.
Mutta sua on varoitettu! takuulla et saa sitä paremmaksi!
harkitsin tuota viikko sitten, mutta päätin tyytyä tuohon nykyiseen tilanteeseen, kun auto ei temppuile enää mitenkään odottamattomasti ja sen EHA:n säätö on niin rasittavaa ruuvaamista, kun motivaatio on nyt 0 tuon ke-jetin kanssaatlas kirjoitti:NAPA,sun pitäis vielä ruveta säätämään EHAn säätöaluetta kohdilleen niin sitten löytyy lopullinen hyvä seos kohdilleen.
Itse säädin ja rupeshan sitten pelaamaan.
Aikas tarkkaa hommaa,mutta eikun amppeeri alueella yleismittari EHAn johdon väliin ja sitten sihtaamaan siihen -30 - +30 alueen sisään sillä pienellä ruuvilla ,välillä purkaen ja bensaa haisten kyllä se lopulta löytyy.
Vanhemmitenhan se karkaa säätö alueeltaa ja silloinkin riittää ihan 1/8 kierrosta tai jotain.