Moro! Laitoin omaan 190 70/45 mm madalluksen ja keula meni niin kenttään että ei enään katsastukseen saa ku helmoissa on seitsemän senttiä maavaraa.. joten olisin kiinnostunu mistä saisin kohtuu hintaisen korkeussäädettävän alustan jotta voisin hyvin laittaa kesäksi linttaan ja talveksi nostaa hieman ylemmäksi ettei polanteissa heti menis paskaksi..
niin ja olisko kellään fiksuja huulivanteita mesee myynnissä?? kun omat kahdet 17" vanne sarjat ei pyöri alla ku et on hieman väärä..pyöris kyllä jos olis hieman korkeampi keula
Helpompi hommata toiset etujouset, jotka korkeammat. Olethan kokeillut jo korkeimmilla jousen yläpään kumeilla?
Jousten vaihto vain vaatii oikeanlaisen puristimen.
ei mitää hajua mutta sinne sopii melkee sellaisenaan e36 bemarin coiloverit.
kuvittelin vain että vahvistaminen on välttämätöntä... tai ainaki kaikki jotka o nii tehny, on myös vahvistanut ne. ja siks en itekää edes yrittänyt aikoinaan.
Onko jollain jotain kokemusta tosta säädettävästä satsista mitä linkistä löytyy?
Mahtaako olla lyhyempi kuin madallusiskari? Jos ei niin melkee tyhjä arpa taas.
bäkström kirjoitti:Helpompi hommata toiset etujouset, jotka korkeammat. Olethan kokeillut jo korkeimmilla jousen yläpään kumeilla?
Jousten vaihto vain vaatii oikeanlaisen puristimen.
Joo tuota en ole kokeillut vielä korkeimmilla yläpään kumeilla!! auttaiskohan ne kovin paljon asiaa jos laittaisin erit?? niin ei tarvis ostaa taas uusia jousia kun nuokki on ihan uudet..mulla on nyt alla orkkis vanteet ja nehi pyörii justiin ja justiin eessä meni kyllä hieman liian linttaan eessä..
The ride height is adjustable between 30mm - 70mm lower from the standard ride height so you can finally get that perfect drop and sporty look you've always wanted for your Mercedes 190
Noniinno, ei tiputa ollenkaan tarpeeks. Tosin näyttäis olevan lyhyempi iskari kuin vakio, tiiä sitten.
Reilun tonni maksaa euroissa tuo rataversio.
Eikös tuolla RallyRaceFinissä äijät muokkaa iskareista sellaset kun asiakas haluaa?
Et kyl noi "DTM" Gazitkin pystyy varmaan saamaan minkä mittasena haluaa, kun ymmärtääkseni ne on RallyRacen omaa tuotantoa... Ei ainakaan Gazin luettelosta löydy valmiita tolppia mersuun.
Johonkin vanhempaan topicciin olin löytänyt hinnan 560€/pari, mutta en muista mistä olin sen kaivanut...