
ps. Ala jo perkele rakentaa, haluun seurata tätä projektia! Kerrankin jotakin uutta ainaisten std vehkeiden sekaan

jep, siksi kasikoneiden kankivalikoimaa hieman lähdinkin tutkimaan, sarjasta jäis aina 2 kpl "varalle", eikä sarjat maksa, kuin jotain 500 €...nj^ kirjoitti:Mutta sitte kun sieltä tulee ne 600e kiertokanget lohkosta kurkkimaan, alkaa jo tuntuakin![]()
mikänj^ kirjoitti:meneekö suoraan vai pitääkö ns. keksiä pyörä uudelleen?
ainakin pienen googletuksen perusteella näin pitäisi ollanj^ kirjoitti:Juurikin kansi, tuokin mukava tietää
eikö sitä 3.2 litraista voisi katsastaa omavalmiste moottorinarapelo kirjoitti:itellä ois kans kohta menossa tuo 3.2l m104 pellin alle ja tekis mieli vähä turbottaa, mutta ku tullee teho rajat vastaan!!
en tiiä mitä ne katsastus miehet sanois jos pään kokosella turbolla ja koko keulan cuulerilla katsastas jonku vajaa 10hp lissää koneeseen
no jos sitte kun tuo on katsastettu nii sitten vois vaikka siitä 2.8 rakentaa oma valmiste moottorin
Täytyy jollaki pystyä tojistaa millä muutoksilla tilavuutta o pienennetty.napa kirjoitti:
eikö sitä 3.2 litraista voisi katsastaa omavalmiste moottorinaväittää, että se on 2850 cc tai jotain... tuskin ne sitä avaamaan siellä konttorilla alkaa...
m104 2.8:n kampuralla isku lyhemmäksi ja porattu 0,5 mm suuremmaksi, nämä muutokset tehty siis "paperilla", kun tuskin sitä tarkistetaan... tai sitten väittää, että kone on putkitettu pienemmille männille...jeemu kirjoitti:Täytyy jollaki pystyä tojistaa millä muutoksilla tilavuutta o pienennetty.napa kirjoitti:
eikö sitä 3.2 litraista voisi katsastaa omavalmiste moottorinaväittää, että se on 2850 cc tai jotain... tuskin ne sitä avaamaan siellä konttorilla alkaa...
Jos työn tehneeltä koneistamolta löytyy lappu asiasta, nii ei ongelmaa.napa kirjoitti:m104 2.8:n kampuralla isku lyhemmäksi ja porattu 0,5 mm suuremmaksi, nämä muutokset tehty siis "paperilla", kun tuskin sitä tarkistetaan... tai sitten väittää, että kone on putkitettu pienemmille männille...jeemu kirjoitti:Täytyy jollaki pystyä tojistaa millä muutoksilla tilavuutta o pienennetty.napa kirjoitti:
eikö sitä 3.2 litraista voisi katsastaa omavalmiste moottorinaväittää, että se on 2850 cc tai jotain... tuskin ne sitä avaamaan siellä konttorilla alkaa...
" Uskaltaiskohan " söhästä.norsu kirjoitti:Tärpätillä 300hv/L ja viinalla 400hv/L.rapelo kirjoitti: paljonko se bensiinissä pittää olla tehoja että on ns. super turbo
Ja tämä on päätetty korkeimmissa mahdollisissa instansseissa.
Helposti ratkastavisa oleva toi halkio. Ite en viittyny alakaa kahesta eri koneesta tekeen tuon takia vaan valihtin suoraan m104 ni sai leveen kannen.napa kirjoitti:tänään purkasin eilen hakemaani M103 2.6 konetta... meinas tulla aivan ilopissat housuun, kun huomasin, ettei pyttyjen välistä oltukaan vedetty lohkoa halki, kuten on dieseleissä ja käsittääkseni myös M103 3.0 ja M104
onko varmasti kestävä, se ratkaisu siihen railoonjeemu kirjoitti:Helposti ratkastavisa oleva toi halkio. Ite en viittyny alakaa kahesta eri koneesta tekeen tuon takia vaan valihtin suoraan m104 ni sai leveen kannen.
Sen näkee ku laitetaa painetta pyttyy, väitän että pettää ihan jostain muualta.napa kirjoitti:onko varmasti kestävä, se ratkaisu siihen railoonjeemu kirjoitti:Helposti ratkastavisa oleva toi halkio. Ite en viittyny alakaa kahesta eri koneesta tekeen tuon takia vaan valihtin suoraan m104 ni sai leveen kannen.kuitenkin, tuo 2.6 lohko antaa mielestäni paremmat eväät hakea rajuja ahtopaineita...
no nyt vasta joku suostui myymään sopivalla hintaa 2.6 lohkon, vaikka olen niitä jo pian puolivuotta kysellyt...veskola kirjoitti:jumankekka, nytkö se napa alkoi tekemään sitä konetta, hyvä homma.
On rakenteilla 2.8 m104, mutta aika alakutekiöis, mutta uskosin että oot törmänny Kynsi nimimerkillä olevan kaverin juttuihi. Sillä on sellane kokoonpano ollu jo ajoski.napa kirjoitti:no nyt vasta joku suostui myymään sopivalla hintaa 2.6 lohkon, vaikka olen niitä jo pian puolivuotta kysellyt...veskola kirjoitti:jumankekka, nytkö se napa alkoi tekemään sitä konetta, hyvä homma.
olikos jeemulla se 2.8 M104 käsittelyssä, vai kenellä se oliturboa ja megaa siihen kai sovitellaan... muistaakseni se oli kalajoelta päin ainakin se projekti, johon joskus törmäsin finsquirtin sivuilla
ok. tais olla kynsi juujeemu kirjoitti:On rakenteilla 2.8 m104, mutta aika alakutekiöis, mutta uskosin että oot törmänny Kynsi nimimerkillä olevan kaverin juttuihi. Sillä on sellane kokoonpano ollu jo ajoski.