Millä hylsyllä vetarit irti w124 perästä?
Millä hylsyllä vetarit irti w124 perästä?
Eli millä hylsyllä saan vetoakselit irti 124:sen perästä, onko kaikissa samanlainen kanta vai? Kyseessä 230E.
Re: Millä hylsyllä vetarit irti w124 perästä?
Terve,
Taitaa olla 10mm:n XZN-kanta.
t.
Risto
Taitaa olla 10mm:n XZN-kanta.
t.
Risto
E500 – 211.070
Ja jos oikein muistan on noissa välistä ollu iha normaaliki kuusiokolokanta.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
ja mistä sen ikinä tietää, mikä pultti siellä nyt on, jos sinne on joku vaihtanut tarvikenivelen/vetarin aikaisemmin...jackie kirjoitti:Ja jos oikein muistan on noissa välistä ollu iha normaaliki kuusiokolokanta.
mulle on tullu vastaan 12 kulmaista ja 6 kulmaista... pääsääntöisesti kuitenkin sitä 12 kulmaista...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Millä hylsyllä vetarit irti w124 perästä?
Se vetoakselin päässä oleva mutteri on sitten tiukassa. Varaa järeä 32 mm:n 12 kulmainen hylsy ja kunnon jatkovarsi. Ja ei kun vääntämään!allu85 kirjoitti:Eli millä hylsyllä saan vetoakselit irti 124:sen perästä, onko kaikissa samanlainen kanta vai? Kyseessä 230E.
-----------------------------------------------------------
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI