Mb 200d 1990
Mb 200d 1990
Mikä tuli kun nostin kytkintä kuului kolaus ja auto ei liikahtanut mihinkään? Olin tuolloin liikennevaloissa. Kytkinpoljin ja vaihdevipu tuntuvat toimivan normaalisti paitsi, että vaihteet menevät päälle vaikka en paina kytkintä. Pieni rutina kuului eka kerralla kun laitoin pakin päälle. Olin kuulevinani kolinaa perästä kun pakki on päällä. Alkukolausta en pysty sanomaan varmasti tuliko se etupäästä vai takapäästä, mutta etupää tuntui ensivaiheessa todennäköiseltä, joskaan en voi olla varma. Sisälle ei kuulu mitään käynnissä ollessa. Mikä on korjattava?
mb200d 1990
Kuinka sen voi todeta?apg kirjoitti:oisko vetoakseli poikki?
ryömit sinne auton alle otat akselista kiinni ja heilutat niitä. Menevät usein poikki siitä ulomman vetonivelen suojakumin alta.
Entäs liikkuuko nopeusmittari vaikkei auto liiku?
Entäs liikkuuko nopeusmittari vaikkei auto liiku?
Viimeksi muokannut apg, Su 29.08.2010 22:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
mb200d 1990
Akseli kuskinpuolelta poikki. Onko helppo tee-se-itse-miehen korjata ja paljonko akseli maksaa? Kannattaako vaihtaa käytetty ja samalla jotain muuta vaihdettavaa?apg kirjoitti:ryömit sinne auton alle otat akselista kiinni ja heilutat niitä. Menevät usein poikki siitä ulomman vetonivelen suojakumin alta.
Entäs liikkuuko nopeusmittari vaikkei auto liiku?
Helppo vaihtaa, napamutteri saattaa olla todella tiukassa.
Uusi maksaa kl:ssä 318e.
Onhan niitä käytettyjäkin laitettu katkenneiden tilalle, mutta kannatta katsoa ettei se käytetty ole samasta kohtaa mätä.
Ei tarvi vaihtaa samalla mitään muuta.
Uusi maksaa kl:ssä 318e.
Onhan niitä käytettyjäkin laitettu katkenneiden tilalle, mutta kannatta katsoa ettei se käytetty ole samasta kohtaa mätä.
Ei tarvi vaihtaa samalla mitään muuta.
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
Renkaan päästä eli navan päästä irtoaa pitkällä vääntövarrella ja 30" 12 kulmaisella hylsyllä se mutteri.
Perän päästä voi löytyä joko 10mm XZN-kanta tai sitten normaali kuusiokoloruuvi. Niitä taitaa olla 8 kappaletta.
Käytettyjä ja ehjiä vetareita voi löytyä 30€ ylöspäin. Itse ostin 50€ + postikulut.
Perän päästä voi löytyä joko 10mm XZN-kanta tai sitten normaali kuusiokoloruuvi. Niitä taitaa olla 8 kappaletta.
Käytettyjä ja ehjiä vetareita voi löytyä 30€ ylöspäin. Itse ostin 50€ + postikulut.
mulla olis vielä 1 kpl 200D:n vetareita jäljellä tuohon 50 € + postit (tai matkahuolto, ihan miten ostaja haluaa) hintaan...
ja on tarkistettu, ettei ole puoliksi ruostunut puhki...
ota yv:llä yhteyttä, jos kiinnostaa...
ja on tarkistettu, ettei ole puoliksi ruostunut puhki...
ota yv:llä yhteyttä, jos kiinnostaa...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."