124 300d super turbotus

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Avatar
rumilus
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2824
Liittynyt: Pe 28.03.2008 21:51
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja rumilus »

S202 kirjoitti:Arvelisin että sun päätä on lapsena lyöty siihen betoniseinään.
Ei kannattaisi mennä noin henkilökohtaisuuksiin. Sitä voi alkaa ahdistamaan.
Ja siksi toiseksi kommenttisi ei kuulunut millään tavalla aiheeseen. :evil:
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5497
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja S202 »

No kun sulta tuo "pään betoniseinään hakkaaminen" on tullut joskus ennenkin :D
Avatar
rumilus
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2824
Liittynyt: Pe 28.03.2008 21:51
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja rumilus »

S202 kirjoitti:No kun sulta tuo "pään betoniseinään hakkaaminen" on tullut joskus ennenkin :D
Kuten ? Kerro esimerkki....milloin...mikä asia ?

Olisi parempi, että lopettaisit paskanpuhuminen, ettei aihe kärsi luokattomilla vihjailuillasi ja vittuiluillasi.
Siirry arvostelemaan offtopiciin minua jos siltä tuntuu...tai parempi kun tulisit nokikkain kertomaan murheesi.

Tai ensimmäiseksi täytyisi selvittää ymmärrystasosi, voiko ylipäätään tämäntasoisista asioista keskustella. Puhumattakaan, jos mennään spesialiteetteihin.
Avatar
Johtaja
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: Ke 04.03.2009 19:18

Viesti Kirjoittaja Johtaja »

Ärrinmurrin... Tää on vaan netti, älä ota sitä vakavasti.
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

joo kiitos vinkeistä ja en kaipaa keltään neuvoja miten toimin poliisin kans tai liikentees ylipäätä jokainen on omalla vastuullaan tuol ja en paljoo poliisin poikia pelkää oon tuntenu ne jo niin hyvin mopo iästä asti :) ja edelleen ne huumeet luokittelen vaarallisemmaks kylillä kun minun mersuni :D vaikka pieniä savuhaittoja onkin :)
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5497
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja S202 »

rumilus kirjoitti:
S202 kirjoitti:No kun sulta tuo "pään betoniseinään hakkaaminen" on tullut joskus ennenkin :D
Kuten ? Kerro esimerkki....milloin...mikä asia ?

Olisi parempi, että lopettaisit paskanpuhuminen, ettei aihe kärsi luokattomilla vihjailuillasi ja vittuiluillasi.
Siirry arvostelemaan offtopiciin minua jos siltä tuntuu...tai parempi kun tulisit nokikkain kertomaan murheesi.

Tai ensimmäiseksi täytyisi selvittää ymmärrystasosi, voiko ylipäätään tämäntasoisista asioista keskustella. Puhumattakaan, jos mennään spesialiteetteihin.
Tuolla alussa se jossain luki. Ja on parempaakin tekemistä, vois tästä mennä hieman virittelemään ja polttamaan kumia :P
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

ja en kaipaa kiihkeyttä enempää elämääni koska saan jo nykyisillä harrastuksilla adrenaliinin nousemaan aika saatanan hyvin :)

Meni vähän OT:n puolelle, mutta on ollut niin helevitin hauskaa, kun " hyvän suvun edustajat " lyövät päätään betoniseinään

mitä tarkoitat hyvän suvun edustajat????

joo mäkin hyökkään nyt polttaa kumia kun löytyy viel tos 320/124 manuaali jolla palaa viel 3 sellakin 235 :D
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
rumilus
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2824
Liittynyt: Pe 28.03.2008 21:51
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja rumilus »

peltsi_racing kirjoitti:ja en kaipaa kiihkeyttä enempää elämääni koska saan jo nykyisillä harrastuksilla adrenaliinin nousemaan aika saatanan hyvin :)

Meni vähän OT:n puolelle, mutta on ollut niin helevitin hauskaa, kun " hyvän suvun edustajat " lyövät päätään betoniseinään

mitä tarkoitat hyvän suvun edustajat????

joo mäkin hyökkään nyt polttaa kumia kun löytyy viel tos 320/124 manuaali jolla palaa viel 3 sellakin 235 :D
Kun kerta haluat jatkaa keskutelua tällä topicilla, niin voisin sinua valistaa liikenne- ja elämänkatsomuksen perusteella.
Et ole yksin liikenteessä, ja vaikka luulet olevasi suuri rekkamies ja tietäväsi- ja hallisevasi kaiken. Kerron totuuden asiassa, että olet jäänyt jossakin vaiheessa elämää jostakin vaille...ja jota nyt haluat toteuttaa menetetyn elämän takaisinsaamiseski.
Sinun mainittu menopelisi on vielä mopo, ettei sillä niin kannattaisi pullistella. Katsos ei sellaista karjua ole, ettei sille kuoharia löydy.
Tämä pätee myös autojen suoritustehoissa.
Jos omaa sellaisen luonteenlaadun, jolla luulee olevansa kaikkein paras....kannattaa sellaisen ajattelutavan unohtaa.
Aina on joku, jolla on väline päihittää sinut. Ja mitä pahinta, kirjoituksistasi huokuu näyttämisen halu yleisessä liikenteessä.
Kasva poika aikuiseksi.
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 18042
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kansa odottaa kolmatta topikkia aiheesta, näyttää ettei sovi kahteen :|
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

joo joka hevoselle on kengittäjä koskee myös sinua rumilus...
johtaja: Antti Peltomäki
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

nonii nyt on sit kans oikastu/koe ponnattu, venat imastu ja tänää remppasin suuttimet. odottaa viel uutta pakosarjan laippaa jos sit pääsis ottaa 1,5bar lähtöjä paitsi että kytkin luisti jo viimeks että mistä ja minkälaisen paketin kannattas kasata?? ja oisko kellää myydä...

PS: tosiaan ostin kans rempatun mersun nii olihan siihe tosiaan tiiviste vaihdettu. no näkemyshän se on kans rempasta tuokin :DDDDD ja eestiläisten kärkien tilalle tuli sakemannit ja 2 suutinta oli ottanu lämpöjä josta oletettavasti johtu käynti häiriöt.
johtaja: Antti Peltomäki
jmo2204
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 492
Liittynyt: To 23.11.2006 21:59
Paikkakunta: pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja jmo2204 »

remontteja on yhtä monta kuin tekijääkin ja jälki sen mukaista :D :D
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

se on totta... piti lukea oikein paperit ku entinen omistaja oli kirjottanu jonkun (vannontehneeni) paperin missä kertoi kaikki autolle tehneet jutut mut ei lukenu niis kannesta oisin soittanu sille ja sanonu et paljon maksaa väärästä valasta :)
en ole kyllä ennen moista lappua nähny vaik autoja ollu pitkälle 40kpl

mut tosta kytkimestä yritin etsiä täältä tietoa mutta vissii vääril hakusanoil kun en löytänyt mitää tarkkaa tietoa lukivaa kaikkee et sprintterin v-pyörä ja asetelma tai jonku pakumersun tai m5 tai m3 mut jos jollain teitoa ois nii kertokoon semmosen ja kohtuuhalvan paketin mikä kestäis noin 400hv ja 600nm luki myös että saa kasattua noin 200e pudjetilla toimivan paketin mutta ei kerrottu mitä pakettiin kuuluu :)
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
antti_k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 264
Liittynyt: Su 04.11.2007 23:16

Viesti Kirjoittaja antti_k »

mulla ihtellä ja aika monella muullaki on m5 race paineasetelma+vito mersun jousittamaton kytkinlevy naitettuna 200d vauhtipyörään joka on sorvattu tasaseks. tuo on sellanen noin 500e paketti
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

S202 kirjoitti:
rumilus kirjoitti:
S202 kirjoitti:No kun sulta tuo "pään betoniseinään hakkaaminen" on tullut joskus ennenkin :D
Kuten ? Kerro esimerkki....milloin...mikä asia ?

Olisi parempi, että lopettaisit paskanpuhuminen, ettei aihe kärsi luokattomilla vihjailuillasi ja vittuiluillasi.
Siirry arvostelemaan offtopiciin minua jos siltä tuntuu...tai parempi kun tulisit nokikkain kertomaan murheesi.

Tai ensimmäiseksi täytyisi selvittää ymmärrystasosi, voiko ylipäätään tämäntasoisista asioista keskustella. Puhumattakaan, jos mennään spesialiteetteihin.
Tuolla alussa se jossain luki. Ja on parempaakin tekemistä, vois tästä mennä hieman virittelemään ja polttamaan kumia :P
Sivuilla 4, 5, 6, 8 ja 13.

Noista lauhdutinjutuista:
Ei kai höyryä muuteta kylmäkoneissa puristamalla nesteeksi vaan painetta alentamalla, jolloin lämpötila laskee ja neste tiivistyy.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Sami T
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 362
Liittynyt: To 07.04.2005 17:53
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Sami T »

JarkkoN kirjoitti:
Noista lauhdutinjutuista:
Ei kai höyryä muuteta kylmäkoneissa puristamalla nesteeksi vaan painetta alentamalla, jolloin lämpötila laskee ja neste tiivistyy.
Höyry muuttuu nesteeksi kun sitä jäähdytetään, paine pysyy samana.
Avatar
rumilus
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2824
Liittynyt: Pe 28.03.2008 21:51
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja rumilus »

JarkkoN kirjoitti:
S202 kirjoitti:
rumilus kirjoitti:
S202 kirjoitti:No kun sulta tuo "pään betoniseinään hakkaaminen" on tullut joskus ennenkin :D
Kuten ? Kerro esimerkki....milloin...mikä asia ?

Olisi parempi, että lopettaisit paskanpuhuminen, ettei aihe kärsi luokattomilla vihjailuillasi ja vittuiluillasi.
Siirry arvostelemaan offtopiciin minua jos siltä tuntuu...tai parempi kun tulisit nokikkain kertomaan murheesi.

Tai ensimmäiseksi täytyisi selvittää ymmärrystasosi, voiko ylipäätään tämäntasoisista asioista keskustella. Puhumattakaan, jos mennään spesialiteetteihin.
Tuolla alussa se jossain luki. Ja on parempaakin tekemistä, vois tästä mennä hieman virittelemään ja polttamaan kumia :P
Sivuilla 4, 5, 6, 8 ja 13.

Noista lauhdutinjutuista:
Ei kai höyryä muuteta kylmäkoneissa puristamalla nesteeksi vaan painetta alentamalla, jolloin lämpötila laskee ja neste tiivistyy.
Kylmäkierron toimintaperiaate on;
Kylmäteknisen järjestelmän tavoitteena on olomuodon muutos nesteestä kaasuksi ja lämmön välittämisestä vastaavalle kylmäaineelle kahdessa toisiinsa putkistolla liitetyssä kennossa, joista toisessa samalla sitoutuu lämpöä ja toisessa vapautuu.

Kylmäaineen höyrystyessä paisuntaventtiilin jälkeen , jolloin lämpötila laskee. Höyrystin sitoo lämpöä ympäristöstään.
Kylmäaineen kiertoprosessi tapahtuu alhaisemmassa lämpötilassa kuin ympäröivän väliaineen ja tämän vuoksi voidaan käyttää höyrystymislämpö ja lauhtumislämpö tehokkasti hyödyksi.

Höyrystimessä kaasu lämpenee, jonka jälkeen se imetään alipaineella kompressoriin. Kompressorissa kaasun paine puristuksen myötä kasvaa ja se samalla lämpenee tiivistyessään. Tämän jälkeen se menee lauhduttimeen, jossa aine jäähtyy ja tiivistyy nesteeksi. Lauhdutin luovuttaa siis lämpöä ympäristöön. Tämän jälkeen neste virtaa taas paisuntaventtiiliin ja kierros alkaa alusta.

Kylmäaineen fysikaaliset ominaisuudet ovat edellämainitun mukaiset, ja kylmäaineet saadaan nesteytymään korkeassa paineessa.
Viimeksi muokannut rumilus, Ma 30.08.2010 00:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

menee kyl 500e turhan kalliiks mun pudjetille.. täytyy odotella viel jos jotain muita ideoita tulis ku olen kuullut et ihan toimivan paketin saa halvalla...
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

peltsi_racing kirjoitti:menee kyl 500e turhan kalliiks mun pudjetille.. täytyy odotella viel jos jotain muita ideoita tulis ku olen kuullut et ihan toimivan paketin saa halvalla...
tee sinne 2 levyinen kytkin... rahaa siihenkin menee, mutta ei nyt sentään tuollaisista järjettömistä 500 € hinnoista puhuta kytkimen kanssa, sehän on hitto yli 3000 mk...

mulla tais mennä reilu 200 €, kun 2 levyisen kytkimen tein mitsun V6 koneen perään, siihen hintaan kuului 2 kpl sintterilevyjäkin (a hinta 79 €)
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Sami T
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 362
Liittynyt: To 07.04.2005 17:53
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Sami T »

rumilus, oli tosta osa ihan oikeinkin.
Avatar
JarkkoN
Mersumies
Mersumies
Viestit: 4163
Liittynyt: Pe 01.09.2006 14:39
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JarkkoN »

Kiitos, siinähän se tuli kylmäkierto kirkkaasti selväksi minullekin.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

joo ois vaa kiva tietää niinku mitä osia tilaa.. et minkä vauhtipyörä,levy,asetelma,painelaakeri ja joutuuko sorvaus hommiin...
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Joutuu, ainakin painon osalta jos ei muuten. Taitaa monilevy pitää aika hyvin pieni kokosenakin, mutta paino on saatava vauhtiksesta pois.
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

jos halvalla haluaa päästä ja tarpeina on pitävä kytkin, niin kaksois jousilla asetelma. jonkun verran joutuu nikkaroimaan, mutta tulee semmonen, mikä pitää.

hankit jostakin 2 kappaletta normaaleita kytkinasetelmia, irrotat molemmista jouset irti. sen jälkeen kasaat yhden asetelman, missä on 2 kappaletta jousia peräkkäin. niitit joutuu poraan pois ja jos ei ole uusia niittejä / vehkeitä, niin pultit sopii vallan mainiosti niittejen tilalle. locktitellä vaan kiinni ja jos haluaa varmistaa, että varmana pysyy, niin sähköliimalla sit.

tulee halpa ja pitävä, ja toimii vakio levyllä. huonoina puolina mainittakoon, että kytkinpolkimesta tulee jäykkä.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3167
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

pera8x kirjoitti:huonoina puolina mainittakoon, että kytkinpolkimesta tulee jäykkä.
No hö. Eikös urheiluautoissa ole ollut läpi maailman sivun jäykät kytkimet...? :)
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

mut saahan noihin siis jo jäykempiä asetelmiakin valmiina mutta se että pitääkö ne?? taidan hakea jäykemmän asetelman ja sintterin, vakio vauhtipyöräl
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja nj^ »

Mul olis käyttämätö nelilapanen (tosin jousittamaton) sintterilevy, mitä maksat? :lol: Kuulemma menee suoraan cossutenavaan, niin kait se yhteen kiisseliinkin menee :oops:
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
peltsi_racing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Ti 15.11.2005 17:26
Paikkakunta: suolahti

Viesti Kirjoittaja peltsi_racing »

kaverilta just kuulin että sen superis oli cossun vauhtipyörä+asetelma 6lapanen sintteri nii jos tällaisen paketin osia ois myynnissä nii voisin ostaa koska ainakin hyväks todettu...

mutta paljos pyydät levystä?? pistähän yv :)

ja tulivaan mielee ku tuol luki tuo patentti miten saisi tehtyä asetelman nii kuinkakohan ketun jäykkä polkimesta tulee?? :D
ajattelin kumminki driftata mersulla nii aika vittumaista jos ei jaksa polkea kytkintä :)
johtaja: Antti Peltomäki
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

peltsi_racing kirjoitti:kaverilta just kuulin että sen superis oli cossun vauhtipyörä+asetelma 6lapanen sintteri nii jos tällaisen paketin osia ois myynnissä nii voisin ostaa koska ainakin hyväks todettu...

mutta paljos pyydät levystä?? pistähän yv :)

ja tulivaan mielee ku tuol luki tuo patentti miten saisi tehtyä asetelman nii kuinkakohan ketun jäykkä polkimesta tulee?? :D
ajattelin kumminki driftata mersulla nii aika vittumaista jos ei jaksa polkea kytkintä :)
noo, semmonen sopivan jämäkkä. reilusti jäykempi, kun missään normaalissa tehdastekosessa henkilöautossa, mutta ei kuitenkaan mikään mahdoton. jos on paljon ajellu kuorma-autoilla, niin semmonen samanlainen, ku vanhemmissa keskiverto kuorkuissa paitsi että vielä pikkasen jäykempi. normiajossa ihan jees, mutta jossakin kaupungin liikennevalo ruuhkassa ehkä jo pikkasen ärsyttävä.

kytkimen pito riippuu paljolti siitä, kuinka paljon siitä myllystä tulee vääntöä. sanoisin, että 500nm kestää ainakin. jos hirveesti enemmän on paukkuja koneessa, niin sitten tarvitaan jo jotain muutakin.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
jokkeri-82
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 158
Liittynyt: Pe 30.07.2010 11:27
Paikkakunta: Harjavalta

603 lohko

Viesti Kirjoittaja jokkeri-82 »

uutta topikkia ei viittiny tehä niin kirjottelin tänne kun asiaa läheltä liippaa.

taustaa: 603 on saamassa hyrskyttimen kylkeen.

ongelma: askarruttaa lähinnä paljon ajetun lohkon kuluneisuus. alakerta on turpon alakerta. syystä tahi toisesta eniten kuluneet sylinterit 2 ja 5 :? normaalisti 6syl suorissa 1 ja 6... noo takasin asiaan. oletteko mittaileet porauksen kuluneisuutta? tehtaan raja-arvohan on 0.07mm poikkisuuntaan ja 0.05mm pitkittäin. ymmärrettävästi pituussuuntaan kulumaa ei juurikaan synny, mutta omassa lohkossa eritoten 5 läven kunto askarruttaa... 17 satkua yli vakiomitan (x on uutena ollu eli 87.008-87.012) reijät on nyt hoonattu eli pysty skraidut on pyyhitty pois. hooni ei koskenut noin 15mm matkalta, eli siitä alaspäin tiukkenee.

männistä vielä että rengasurat eivät ole kuluneet nimeksikään.

kertokaapa kokeneet mielipiteenne reijän kunnosta :shock: ja jatkotoimista.... ajatus edelleen lyödä nippuun, ei inspiroi putken vaihtaminen....
Vastaa Viestiin