EeKin s204/w209 + ex mursut
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
Tuolla on jotain juttua kun KE-jetti kutonen (M103) päivitetään sähköruisku kutoseen (M104 320E)...
Tuolla on jotain juttua kun KE-jetti kutonen (M103) päivitetään sähköruisku kutoseen (M104 320E)...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Voi helvetti, mitään en oo kerenny purkamaan ja tutkimaan, kaikki vasta arvuuttelua että mitä on tullut. Sä voit ite mennä tampereentielle tutkimaan mitä sinne on jäänyt.jukkis. kirjoitti:nii nekö tuli sieltä pihalle? minkälaisena muruna ku onhan tuo aika pieni reikä siihen nähen.eepi kirjoitti: kanki tullut läpi mäntineen.
tapahtuko tämä minkälaisessa ajossaa?
menikö sieltä enempää ku yks pytty pimeeksi?

nono. älähän hermostu.eepi kirjoitti:Voi helvetti, mitään en oo kerenny purkamaan ja tutkimaan, kaikki vasta arvuuttelua että mitä on tullut. Sä voit ite mennä tampereentielle tutkimaan mitä sinne on jäänyt.jukkis. kirjoitti:nii nekö tuli sieltä pihalle? minkälaisena muruna ku onhan tuo aika pieni reikä siihen nähen.eepi kirjoitti: kanki tullut läpi mäntineen.
tapahtuko tämä minkälaisessa ajossaa?
menikö sieltä enempää ku yks pytty pimeeksi?
Mitä tuo maksais moottorivikasena ?eepi kirjoitti:Juu semmosta arveltin että vettä pääsi enemmänkin moottoriin, laakerit ottanut itteensä ja varmaan kanki tullut läpi mäntineen. Ihmeen kauan se kesti loppujen lopuks, viime syksyllä tapahtus. Auto kyl oli seisonnassa talven yli.
Jos tossa vkl sais vähän purettua, tiiä sitten oikee mitä ton kanssa tekee. Moottorin vaihto siinä edessä kuitenkin on.
Koneen korjaus ei varmaan kannata, tiedä sitten mitä kaikkea siitä on mennyt, uusiks menis kaikki.
Myynnissä se olis ihan tommosenaankin... inspiraatio on kyllä hävinnyt auton kans
Laita vaikka yv:tä
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Ei oo mikään huonossa hapessa, toi on vaan lähes virheetön. Vaikka ehkä vähän vaaleasta sisustasta pidän enemmän, laitan ton kun on oikeesti hienossa kunnossa, etenkin kun pesee ja vetää muovit hoitoaineella.
+ saa taakse käsinojan. Tosin omasta täytyy verhoiluttaa etukäsinoja tohon mustaan kankaaseen...
+ saa taakse käsinojan. Tosin omasta täytyy verhoiluttaa etukäsinoja tohon mustaan kankaaseen...
Nyt kyllä täytyy ihmetellä että laitat ton hirveen karvalakkisisustuksen karon tilalle? WOOOT? Onhan tuo klassinen saksaruutu nyt huomattavasti modernimpi kuin kasarikuosi noissa mustissa penkeissä..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Kunto + käsinoja takana.
Emt, nyt ku taas kattoo kuvia nykyisestä sisustasta niin kyllähä se hienonpi on. Himottaa vaan toi virheettömyys.
Kun itellä on takaovipahveissa pikku reikiä, vanhalla omistajalla ollu joku rakki varmaa.
Kattoo nyt, pari hassuu muovia sisustasta ni saa pari kauneusvirhettä korjattua.
E: onhan se kyl tyylikkäämpi, perkele. kiitos antti


Emt, nyt ku taas kattoo kuvia nykyisestä sisustasta niin kyllähä se hienonpi on. Himottaa vaan toi virheettömyys.
Kun itellä on takaovipahveissa pikku reikiä, vanhalla omistajalla ollu joku rakki varmaa.
Kattoo nyt, pari hassuu muovia sisustasta ni saa pari kauneusvirhettä korjattua.
E: onhan se kyl tyylikkäämpi, perkele. kiitos antti


Jotain paskaa saatu aikaseksi, bensaletkuja sun muita vielä repiä pois niin voi konetta nostella pois.




Mulla on hyvä radio, tekis mieli vähän päivittää nyt tässä kesken kaiken soittimia että naapuritkin tykkäis mun talliradiosta.

Vaikka ne nytkin soit ihan kohtalaisen puhtaasti ja tarpeeksi hyvin niinkuin äänenlaadultaan.




Mulla on hyvä radio, tekis mieli vähän päivittää nyt tässä kesken kaiken soittimia että naapuritkin tykkäis mun talliradiosta.


Vaikka ne nytkin soit ihan kohtalaisen puhtaasti ja tarpeeksi hyvin niinkuin äänenlaadultaan.
Nohne, ryyppäämisen ohelta keritty konetta pudottelemaan keulilta.


Vähän neuvoa touhuun, mites, meneekö automaattilaatikko heittämällä manuaaliaskilla varustettuun koneseen? Se kyllä selviää kun omasta konetta ottaa pois, mutta näin etukäteen jo olis kiva tietää 100% ettei ihan perse edellä puuhun mennä.
Ja mitä kaikkeä kannattaisi 280 tuhatta ajettuun koneeseen huoltaa, omasta koneesta saa kaikkee pikkunippeleitä, mutta ajatus olis ainakin vaihtaa suuttimet, lähes kaikki tiivisteet, vesipumppu ja muutenkin ihan putsata kaikki paikat ym.
Milläs ja miten tota uskaltaa pestä. Jotain vahvaa liotinta ja painepesuria perään?
Mitä kaikkea kannttaa suojata.
Kone on kamalassa kunnossa, pakko se on ainakin maalata ja putsata, onko jollain kokemuksia pysyykö ihan perus 600c* kuumkesto esim lohkossa, venakopassa ainakin on pysynyt.
Jaa niin, käykö tuo 2.3:n venakoppa 2.0 litraseen? Kun mustassa olis plaanattu ja uus tiiviste, pääsis helpolla.


Vähän neuvoa touhuun, mites, meneekö automaattilaatikko heittämällä manuaaliaskilla varustettuun koneseen? Se kyllä selviää kun omasta konetta ottaa pois, mutta näin etukäteen jo olis kiva tietää 100% ettei ihan perse edellä puuhun mennä.
Ja mitä kaikkeä kannattaisi 280 tuhatta ajettuun koneeseen huoltaa, omasta koneesta saa kaikkee pikkunippeleitä, mutta ajatus olis ainakin vaihtaa suuttimet, lähes kaikki tiivisteet, vesipumppu ja muutenkin ihan putsata kaikki paikat ym.
Milläs ja miten tota uskaltaa pestä. Jotain vahvaa liotinta ja painepesuria perään?
Mitä kaikkea kannttaa suojata.
Kone on kamalassa kunnossa, pakko se on ainakin maalata ja putsata, onko jollain kokemuksia pysyykö ihan perus 600c* kuumkesto esim lohkossa, venakopassa ainakin on pysynyt.
Jaa niin, käykö tuo 2.3:n venakoppa 2.0 litraseen? Kun mustassa olis plaanattu ja uus tiiviste, pääsis helpolla.
Normi automaaliahan nuo käyttää, yleensä siis akryyliä.. Itse maalailin ja maalaan vielä lisää cadillacin koneen osia ja lohkon mobitiven kautta hankkimallani engine enamelilla jota nyt sai cadin orkkisvärissä. "Aluminium" perusväri siellä näyttäs olevan ihan hyllytavarana..
http://www.mobitive.com/enamel.html
http://www.mobitive.com/enamel.html
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Omasta kone tiputettu pois, sehä teki enemmän tuhoa miltä aluksi näytti.




Tuo vauhtipyörä näyttäis olevan pulteilla kiinni siten, että alhaalta kuminen tötsä pois ja konetta pyörittämällä pultit auki, mutta nyt se on mahdotonta kun kone on jumissa.
Noh, rälläkällä vaan korvat ja esteet pois jos ei muuten.

Kertokaa ihan rohkeesti kaikkea vinkkejä ja huomioitavaa kun noista tehdään konetta, eli vasen on 2.3 joka siis tulee autoon, vanhasta koneesta käytetään kaikki parempikuntoiset osat + tietty uusitaan tiivisteitä sun muita. Ja vaihteisto vaihtuu automaattiin.





Tuo vauhtipyörä näyttäis olevan pulteilla kiinni siten, että alhaalta kuminen tötsä pois ja konetta pyörittämällä pultit auki, mutta nyt se on mahdotonta kun kone on jumissa.
Noh, rälläkällä vaan korvat ja esteet pois jos ei muuten.

Kertokaa ihan rohkeesti kaikkea vinkkejä ja huomioitavaa kun noista tehdään konetta, eli vasen on 2.3 joka siis tulee autoon, vanhasta koneesta käytetään kaikki parempikuntoiset osat + tietty uusitaan tiivisteitä sun muita. Ja vaihteisto vaihtuu automaattiin.

Joo, niin sulla on ihan värittömät polttimot vilkuissa? Onks siel vilkun sisällä sitten se keltanen lätkä? Ajattelin tuossa tuota laillisuuden puolta, että oisikohan laillista, että laittaa vilkkuihin värittömät polttimot parkeiksi, ja omista umpioista poistaisi parkit? Tulis ainaki leveemmän näkönen keula sillälaillaeepi kirjoitti:Samat polttimot kuin normi parkit, vedin vaan pidemmät johdot vakioparkkiin ja porasin reijän vilkkuun.

"Jos kiipeää perse edellä puuhun, tippuu pää edellä alas."
kaverin meseen kun vaihdettiin uusi öljypohjan tiiviste niin laitoin siihen öljypohjaan ekas tiivste massaa ja sitte vasta se oma tiiviste,pysy se oma tiiviste parenmin paikoillaan kun laitto sen öljypohjan paikoileen,sen jälkeen ruuvit paikoileen ja kaikista ruuveista enste tyhjät pois ja sitte aloitin kirstää pikku hiljaa keskeltä ulospäin,ihan käsi tuntumalla vedettiin Momenttiin.eikä ole vuotannu yhtääneepi kirjoitti:Emt, oranssi polttimo mulla on.
Miten öljypohja kiristetään, voiko ihan ristikkäin vai onko joku oikea järjestys? Mihin momentiin?
Ja riittääkö pelkkä uus tiiviste väliin vai tarviiko lisäksi jotain tiivistysainetta?

w210 220d 98
w126 500sec kesä pirssi!
w126 500sec kesä pirssi!
tuli mieleen että ite laitoin aikoinaan tätä, tiivisteen molemmille pinnoille : http://oilkraft.com/SANY0225.JPG
motonetistä 6.9e purkki.
motonetistä 6.9e purkki.