w210 kysymyksiä muutama
w210 kysymyksiä muutama
Eli ekaksi, miten ajotietokoneen näytön kielen voi vaihtaa englanniksi?
sitte, miten huollon merkkivalon voi nollata?
sitte, ajotietokoneeseen tulee ekaksi paisuntasäiliön kuva, sitte pissapojansäiliön kuva ja sitte lukee "display defective" ? mitä tarkottaa?
sitte, miten huollon merkkivalon voi nollata?
sitte, ajotietokoneeseen tulee ekaksi paisuntasäiliön kuva, sitte pissapojansäiliön kuva ja sitte lukee "display defective" ? mitä tarkottaa?
Talon mersut:
w124 250DT -92
w210 E300TDT -00
w210 E290TDT -00
w202 C220D -98
w124 300E -86
w123 240D -82
w638 112CDI -99 Myydään!
w124 250DT -92
w210 E300TDT -00
w210 E290TDT -00
w202 C220D -98
w124 300E -86
w123 240D -82
w638 112CDI -99 Myydään!
Re: w210 kysymyksiä muutama
1. Virrat päälle->etsi valikko, jossa pitäisi englanniksi lukea "settings can be changed at standstill" en tiedä mitä se on muilla kielillä->nuolinäppäimillä kohtaan , jossa voi valita kielen->+ ja - näppäimillä valitaan englantiPeltzi07 kirjoitti:Eli ekaksi, miten ajotietokoneen näytön kielen voi vaihtaa englanniksi?
sitte, miten huollon merkkivalon voi nollata?
sitte, ajotietokoneeseen tulee ekaksi paisuntasäiliön kuva, sitte pissapojansäiliön kuva ja sitte lukee "display defective" ? mitä tarkottaa?
2.virta-avain 2. asentoon->valitaan se huoltonäyttö jos ei tule heti ekana->painetaan R-Näppäintä 2sekuntia->näyttöön tulee kysymys haluatko nollata huoltonäytön->huoltonäyttö nollaantuu painamalla R-Näppäintä pitkään.
3.Luulisin, että korjaantuu lisäämällä pojanpissaa tai sitten anturissa vika.
Re: w210 kysymyksiä muutama
Jos huolto on käsillä tai aika mennyt ohi niin huoltonäytössä on ilmoitus.Absinthe kirjoitti:1. Virrat päälle->etsi valikko, jossa pitäisi englanniksi lukea "settings can be changed at standstill" en tiedä mitä se on muilla kielillä->nuolinäppäimillä kohtaan , jossa voi valita kielen->+ ja - näppäimillä valitaan englantiPeltzi07 kirjoitti:Eli ekaksi, miten ajotietokoneen näytön kielen voi vaihtaa englanniksi?
sitte, miten huollon merkkivalon voi nollata?
sitte, ajotietokoneeseen tulee ekaksi paisuntasäiliön kuva, sitte pissapojansäiliön kuva ja sitte lukee "display defective" ? mitä tarkottaa?
2.virta-avain 2. asentoon->valitaan se huoltonäyttö jos ei tule heti ekana->painetaan R-Näppäintä 2sekuntia->näyttöön tulee kysymys haluatko nollata huoltonäytön->huoltonäyttö nollaantuu painamalla R-Näppäintä pitkään.
3.Luulisin, että korjaantuu lisäämällä pojanpissaa tai sitten anturissa vika.
Esim SERVICE BY 10 DAYS EXCEEDED =Huolto ylitetty 10 päivää
Tai SERVICE A IN 1000km. HUolto 1000 km päästä
Tai SERVICE A CARRY OUT! = Huolto tehtävä!!
Nämä näkyvät aina kun laittaa virran päälle. Sitten vaan tekee kuten edellinen viesti kehoitti.
Sun autosta en tiedä mitä se huoltonäyttö kertoo. Kertooko se A tai B huollon olevan ajankohtainen. Vanhemmissa autoissa missä ei ole enää takuuta riittää kun vaihtaa öljyt ja suodattimen sekä katselee tietysti että paikat on kunnossa. Veholla ne veloitta pelkästä katsomisestakin.
PS Se valikon kielen muutto on sivulla 7.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Jos noita allekirjoituksen autoja katselee niin yhdessäkään ei ole vielä sitä ajotietokonetta.. Tosin ei nuo väykkyjen vuosimallit oikein täsmää mallimerkintöjen kanssa.
Jos kyse vanhemmasta mittaristossa jossa se pienempi näyttö kielen vaihto onnistuu näin (ulkomuistista heitettynä, korjatkaa jos meni väärin): Virrat päälle, mittariston reunoilta "0" ja "R" yhtäaikaa pohjaan ja hetken kuluttua tulee kielivalikko. Sitten vain "O":ta(muistaakseni) naputtelemalla vaihdetaan kieli ja oikean löydyttyä käännetään virrat pois.
Jos kyse vanhemmasta mittaristossa jossa se pienempi näyttö kielen vaihto onnistuu näin (ulkomuistista heitettynä, korjatkaa jos meni väärin): Virrat päälle, mittariston reunoilta "0" ja "R" yhtäaikaa pohjaan ja hetken kuluttua tulee kielivalikko. Sitten vain "O":ta(muistaakseni) naputtelemalla vaihdetaan kieli ja oikean löydyttyä käännetään virrat pois.
Mikähän mulla sitten on kun ratin näppylöistä selaillaan? Onko jokin muu kun tietsikka?AM kirjoitti:Jos noita allekirjoituksen autoja katselee niin yhdessäkään ei ole vielä sitä ajotietokonetta.. Tosin ei nuo väykkyjen vuosimallit oikein täsmää mallimerkintöjen kanssa.
Jos kyse vanhemmasta mittaristossa jossa se pienempi näyttö kielen vaihto onnistuu näin (ulkomuistista heitettynä, korjatkaa jos meni väärin): Virrat päälle, mittariston reunoilta "0" ja "R" yhtäaikaa pohjaan ja hetken kuluttua tulee kielivalikko. Sitten vain "O":ta(muistaakseni) naputtelemalla vaihdetaan kieli ja oikean löydyttyä käännetään virrat pois.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Onhan siinä jo ajotietokone, faceliftissähän se tulee eli syksyllä 99. Eli tällainen: http://www.tachodesign.de/Mercedes_W208 ... _Ringe.jpg Vanhassa on tällainen: http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -52989.JPG Tosin ekoissa eli pre-facelift cdi:ssä on jostain syystä tällainen: http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -47868.jpg Melko teinikkäitä modauksia kuvien mittaristoissa, mutta tuleehan noista idea selville 

Mulla on ton viimeisen kuvan mukainen mittaristo. Paitsi palaneesta lampusta tulee teksti CHECK LAMPS. Toi lämpötila on mulla ja karvan yli 80 mutta viisaat väittävät että tosilämpö olisi enemmän.AM kirjoitti:Onhan siinä jo ajotietokone, faceliftissähän se tulee eli syksyllä 99. Eli tällainen: http://www.tachodesign.de/Mercedes_W208 ... _Ringe.jpg Vanhassa on tällainen: http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -52989.JPG Tosin ekoissa eli pre-facelift cdi:ssä on jostain syystä tällainen: http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -47868.jpg Melko teinikkäitä modauksia kuvien mittaristoissa, mutta tuleehan noista idea selville
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
MatKa kirjoitti:Mulla on ainakin isonäyttönen, vaikka on 6/99 saksantuontifeislift.AM kirjoitti:Aina oppii uutta. Luulin että kaikissa facelifteissä olisi tuo isonäyttöinen mikä ekassa kuvassa.


MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.