C200 valojen säätö
C200 valojen säätö
Missä on vika kun valot näyttävät ihan alas? C200 kompressori 01. Tässä mallissa xenonit. Ja valojen katkaisimen vieressä ei siis ole rullaa millä säätää valojen korkeutta. Onko kenties automaattinen säätö joka ei vain toimi? Elikkä vuotaisiko jokin alipaine letku? Vai voisiko olla jokin muu? mikä?
C 200 KOMPRESSOR 01
Re: C200 valojen säätö
sapo kirjoitti:Missä on vika kun valot näyttävät ihan alas? C200 kompressori 01. Tässä mallissa xenonit. Ja valojen katkaisimen vieressä ei siis ole rullaa millä säätää valojen korkeutta. Onko kenties automaattinen säätö joka ei vain toimi? Elikkä vuotaisiko jokin alipaine letku? Vai voisiko olla jokin muu? mikä?





Aja auto lähelle seinää niin huomaat että valot liikkuvat hieman starttauksen jälkeen kun hakevat sen tehdassäädon. Jos autoon on tehty madallutuksia jälkeenpäin niin valot pitäisi kalibroida uudestaan ja sen osaa tehdä vaan ammattiliike.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
valojen säätö
Joo on tehdas asennetut. Ja auto on kyllä madallettu. Joten siinä varmaan vika että entinen omistaja ei ole käynyt säädättämässä niitä.
Kiitti vinkistä.
Kiitti vinkistä.
C 200 KOMPRESSOR 01
Re: valojen säätö
sapo kirjoitti:Joo on tehdas asennetut. Ja auto on kyllä madallettu. Joten siinä varmaan vika että entinen omistaja ei ole käynyt säädättämässä niitä.
Kiitti vinkistä.

MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Lainataan topiccia.
Auto S211 xenoneilla. Autoa hieman madallettiin, niin että kulma muuttui (keula alemana suhteessa perään, kuin aikaisemmin). Nyt xenonien kanssa ongelma, näyttävät liian ylös. Autoa käynnistettäessä valot käyvät ala-asennossa ja nousevat sitten liian ylös.
Siis valoja säädettävä. Onko näissä manuaalisäätö korkeuden yläasennolle vai tarviiko käyttää jossain diagnostiikkalaitteella säädättämässä?
Auto S211 xenoneilla. Autoa hieman madallettiin, niin että kulma muuttui (keula alemana suhteessa perään, kuin aikaisemmin). Nyt xenonien kanssa ongelma, näyttävät liian ylös. Autoa käynnistettäessä valot käyvät ala-asennossa ja nousevat sitten liian ylös.
Siis valoja säädettävä. Onko näissä manuaalisäätö korkeuden yläasennolle vai tarviiko käyttää jossain diagnostiikkalaitteella säädättämässä?
C43 AMG, 560 SEC, 220 Sb, CLS 320 CDI, CLK 320 CDI, E 220 CDI, SL 500, Mach I, Skyline 240 KGT, 2*OG900, niin ja sokerina pohjalla yksi Foortti