Ei oo kallis...

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
gulfstream
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
Paikkakunta: Espoo

Ei oo kallis...

Viesti Kirjoittaja gulfstream »

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/3337048

Jos tuossa on edes jonkin verran peruskuntoa, ei ole kyllä kallis ässä...

Jos on paljon paikkoja hajalla, menee äkkiä muutama kymppitonni.

Eihän tolla rahalla saa edes 200 tkm ajettua Corollaa...

Tällaista tässä vain ihmettelen. Ei ole ollut ihan halpa auto tuo ässä uutena.
CLk silber
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 193
Liittynyt: Su 16.08.2009 13:06

Viesti Kirjoittaja CLk silber »

En tiedä.. 3700€ surua ja murhetta :? kallista tollasta korjailla,ja jos on vielä jokanurkasta ruosteessa..
C 240 T -02
Avatar
gulfstream
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 380
Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja gulfstream »

CLk silber kirjoitti:En tiedä.. 3700€ surua ja murhetta :? kallista tollasta korjailla,ja jos on vielä jokanurkasta ruosteessa..
Näin todennäköisesti, mutta kyllä on luksus-dieselin hinta tullut kunnolla alas...
Avatar
BTriker
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1252
Liittynyt: Ti 03.02.2009 15:43
Paikkakunta: Näläkämaa

Viesti Kirjoittaja BTriker »

No jos tuohon vaikka kaksi tonttuakin joutuu upottaa, jotta saa hyvän, niin ei ole kyllä paha ja silti jää edulliseksi.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

kyllähä se 20 tonnia menee ku veholle vie. kotinikkari tekee paremmin ja triplaa tehot ;) ja jää viel viistonnia rahaaki.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

bensakoneen kun tuonne vaihtais, niin ehkä sitten...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
Harri126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2276
Liittynyt: Ke 16.05.2007 13:58
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Harri126 »

Harkitsin itsekin tuota hetken aikaa, mutta järki voitti. :D
Harrasteauto tuokin. Kone vaan huonoimmasta päästä, ainakin, jos uskoo Mersuforumia. :D
-82 500 SEC

-92 SL500

-94 SL600

-97 SLK200

- 05 C5 2.0i 16 V Aut.

-63 VW Karmann Ghia

-97 Honda VF 750 C Magna
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Harrasteauto iässähän tuo on.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
BTriker
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1252
Liittynyt: Ti 03.02.2009 15:43
Paikkakunta: Näläkämaa

Viesti Kirjoittaja BTriker »

kyllähä se 20 tonnia menee ku veholle vie. kotinikkari tekee paremmin ja triplaa tehot ja jää viel viistonnia rahaaki.
No eipä kyllä ole käynyt mielessäkään viedä projektia tähtiliikkeeseen. Tuokin pitäisi nähdä paikanpäällä, minkälainen hommakasa kyseessä. Ja tuosta 350 diiselistä saisi ihan täysin kukkuvan motin tuohon. Ässän mentävää tilaa kaavaillut kyllä talliin jo jonkin aikaa, tai sitten w126 tai c126. Tuosta Boom trikestä pitäisi luopua kyllä ensin :cry:
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Sitten kun muistaa, että dieselvero on noin 800 euron luokkaa, johon tulee lisäksi se uusi pakokaasuvero ja lisäksi omistusverot, niin hohhoijaa....

Hirveet ylläpitokustannukset yhdestä maailman huonoimmasta eurooppalaisesta dieselmoottorista - juueikiitos....
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Empä nyt kovin moittisi tuota 350stä. Hyvin kesti 300hv tehoilla ajella useita kymmenia tuhansia.

Ja ehjänä lähti jatkamaan matkaa toisaalla.
Avatar
BTriker
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1252
Liittynyt: Ti 03.02.2009 15:43
Paikkakunta: Näläkämaa

Viesti Kirjoittaja BTriker »

Sitten kun muistaa, että dieselvero on noin 800 euron luokkaa, johon tulee lisäksi se uusi pakokaasuvero ja lisäksi omistusverot, niin hohhoijaa....

Hirveet ylläpitokustannukset yhdestä maailman huonoimmasta eurooppalaisesta dieselmoottorista - juueikiitos....
Kyllä vain on huomioitu nuo käyttökulut. Huoli pois Mesedesi. Jotkut pistää rahansa viinaan ja naisiin ja loput turhuuteen.
Tuo w140 koppa vain on yksi mersun komeimmista ja mustilla nahkoilla. Ai Ai. Ohan se vain helvetin hieno.
Ja tuo kolmepuolikas kone mikä möllöttänyt muutaman tutun ässän pellin alla, niin ei voi kyllä sanoa ongelmapesäksi. Täydellinen koneremppa tuommoseen, niin onpa mukava lullailla pitkin väyliä. En kyllä älyttömästi alkaisi riipimään kyllä tehoja tuosta irti. Pikku piristyksellä, että jaksaa kulkea, niin eipä huolta.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

mutta kyllä se niin on että diesel ei luksusvaunun polttoaineeksi käy. Työ ja hupikoneet on erikseen ;)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

ei kyllä oikein mene ässän imagoon se kälä kälä kälä... bensakone taas on niin mukavan hiljainen...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
BTriker
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1252
Liittynyt: Ti 03.02.2009 15:43
Paikkakunta: Näläkämaa

Viesti Kirjoittaja BTriker »

Aivan turha yrittää käännyttää :lol:
Aina ja iänkaikkisesti mieltänyt, että ne autot mihin minä panostan, on joko tiiseleitä TAI sitten kipinällä sytytettävällä on vanhat v-muotoiset jenkkikoneet tai motukat.
mutta kyllä se niin on että diesel ei luksusvaunun polttoaineeksi käy. Työ ja hupikoneet on erikseen
Kyllä se vain niin on, että aivan hiton hyvin käy. Ihan siinä missä petroolikin jollekin muulle, muttei minulle :wink:
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Tuollainenhan on parhaimmillaan matka-ajossa eikä siinä tiisselin nakutus haittaa yhtään. Ja se huolettomuus...en kyllä enää tuon ikäisiä tai vanhempia mersun bensakoneita ota riesakseni :twisted:
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

BTriker kirjoitti:
Sitten kun muistaa, että dieselvero on noin 800 euron luokkaa, johon tulee lisäksi se uusi pakokaasuvero ja lisäksi omistusverot, niin hohhoijaa....

Hirveet ylläpitokustannukset yhdestä maailman huonoimmasta eurooppalaisesta dieselmoottorista - juueikiitos....
Kyllä vain on huomioitu nuo käyttökulut. Huoli pois Mesedesi. Jotkut pistää rahansa viinaan ja naisiin ja loput turhuuteen.
Mulla nuo kaikki rahat meneekin just turhuuteen. Sillä minä pystynkin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanomaan, että juueikiitos.

Ja kyllä. Olen itsekin samaa mieltä. W140 on kuningasluokan mersuja. Samassa kaartissa W100:n ja W221:sen kanssa. Mutta oma mauton ja junttimainen tyylitajuni valitsisi ko. yksilön 6 mukisella bensalla ja harmaalla tai muulla vaaleanpuoleisella veluurisisustuksella sekä pähkinäpuilla ynnä muilla mahdollisilla rikkimenevillä lisävarusteilla.

Mutta jos nyt niin dieseliä pitäisi saada möhkön keulalle, niin ainut valinta ko. autoon on se 300:nen moniventtiiliturbodieseli - just sellanen, mikä on Kaapolla.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/3475608 Tässähän olisi vielä halvempi.Ja vielä huonompi :D
Avatar
repa-löysä
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 12
Liittynyt: Su 29.08.2010 07:45

Viesti Kirjoittaja repa-löysä »

CLk silber kirjoitti:En tiedä.. 3700€ surua ja murhetta :? kallista tollasta korjailla,ja jos on vielä jokanurkasta ruosteessa..
Tuossa se on kuitenkin sitä jotakin:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ce/3445783
exä MB C 250D -95
exä MB A 170 CDi -03
nyxy MB C 200k T -01
Vastaa Viestiin