Ei oo kallis...
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
Ei oo kallis...
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/3337048
Jos tuossa on edes jonkin verran peruskuntoa, ei ole kyllä kallis ässä...
Jos on paljon paikkoja hajalla, menee äkkiä muutama kymppitonni.
Eihän tolla rahalla saa edes 200 tkm ajettua Corollaa...
Tällaista tässä vain ihmettelen. Ei ole ollut ihan halpa auto tuo ässä uutena.
Jos tuossa on edes jonkin verran peruskuntoa, ei ole kyllä kallis ässä...
Jos on paljon paikkoja hajalla, menee äkkiä muutama kymppitonni.
Eihän tolla rahalla saa edes 200 tkm ajettua Corollaa...
Tällaista tässä vain ihmettelen. Ei ole ollut ihan halpa auto tuo ässä uutena.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 193
- Liittynyt: Su 16.08.2009 13:06
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
No jos tuohon vaikka kaksi tonttuakin joutuu upottaa, jotta saa hyvän, niin ei ole kyllä paha ja silti jää edulliseksi.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
bensakoneen kun tuonne vaihtais, niin ehkä sitten...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
No eipä kyllä ole käynyt mielessäkään viedä projektia tähtiliikkeeseen. Tuokin pitäisi nähdä paikanpäällä, minkälainen hommakasa kyseessä. Ja tuosta 350 diiselistä saisi ihan täysin kukkuvan motin tuohon. Ässän mentävää tilaa kaavaillut kyllä talliin jo jonkin aikaa, tai sitten w126 tai c126. Tuosta Boom trikestä pitäisi luopua kyllä ensinkyllähä se 20 tonnia menee ku veholle vie. kotinikkari tekee paremmin ja triplaa tehot ja jää viel viistonnia rahaaki.

W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Sitten kun muistaa, että dieselvero on noin 800 euron luokkaa, johon tulee lisäksi se uusi pakokaasuvero ja lisäksi omistusverot, niin hohhoijaa....
Hirveet ylläpitokustannukset yhdestä maailman huonoimmasta eurooppalaisesta dieselmoottorista - juueikiitos....
Hirveet ylläpitokustannukset yhdestä maailman huonoimmasta eurooppalaisesta dieselmoottorista - juueikiitos....
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Kyllä vain on huomioitu nuo käyttökulut. Huoli pois Mesedesi. Jotkut pistää rahansa viinaan ja naisiin ja loput turhuuteen.Sitten kun muistaa, että dieselvero on noin 800 euron luokkaa, johon tulee lisäksi se uusi pakokaasuvero ja lisäksi omistusverot, niin hohhoijaa....
Hirveet ylläpitokustannukset yhdestä maailman huonoimmasta eurooppalaisesta dieselmoottorista - juueikiitos....
Tuo w140 koppa vain on yksi mersun komeimmista ja mustilla nahkoilla. Ai Ai. Ohan se vain helvetin hieno.
Ja tuo kolmepuolikas kone mikä möllöttänyt muutaman tutun ässän pellin alla, niin ei voi kyllä sanoa ongelmapesäksi. Täydellinen koneremppa tuommoseen, niin onpa mukava lullailla pitkin väyliä. En kyllä älyttömästi alkaisi riipimään kyllä tehoja tuosta irti. Pikku piristyksellä, että jaksaa kulkea, niin eipä huolta.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
ei kyllä oikein mene ässän imagoon se kälä kälä kälä... bensakone taas on niin mukavan hiljainen...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Aivan turha yrittää käännyttää
Aina ja iänkaikkisesti mieltänyt, että ne autot mihin minä panostan, on joko tiiseleitä TAI sitten kipinällä sytytettävällä on vanhat v-muotoiset jenkkikoneet tai motukat.


Aina ja iänkaikkisesti mieltänyt, että ne autot mihin minä panostan, on joko tiiseleitä TAI sitten kipinällä sytytettävällä on vanhat v-muotoiset jenkkikoneet tai motukat.
Kyllä se vain niin on, että aivan hiton hyvin käy. Ihan siinä missä petroolikin jollekin muulle, muttei minullemutta kyllä se niin on että diesel ei luksusvaunun polttoaineeksi käy. Työ ja hupikoneet on erikseen

W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Mulla nuo kaikki rahat meneekin just turhuuteen. Sillä minä pystynkin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanomaan, että juueikiitos.BTriker kirjoitti:Kyllä vain on huomioitu nuo käyttökulut. Huoli pois Mesedesi. Jotkut pistää rahansa viinaan ja naisiin ja loput turhuuteen.Sitten kun muistaa, että dieselvero on noin 800 euron luokkaa, johon tulee lisäksi se uusi pakokaasuvero ja lisäksi omistusverot, niin hohhoijaa....
Hirveet ylläpitokustannukset yhdestä maailman huonoimmasta eurooppalaisesta dieselmoottorista - juueikiitos....
Ja kyllä. Olen itsekin samaa mieltä. W140 on kuningasluokan mersuja. Samassa kaartissa W100:n ja W221:sen kanssa. Mutta oma mauton ja junttimainen tyylitajuni valitsisi ko. yksilön 6 mukisella bensalla ja harmaalla tai muulla vaaleanpuoleisella veluurisisustuksella sekä pähkinäpuilla ynnä muilla mahdollisilla rikkimenevillä lisävarusteilla.
Mutta jos nyt niin dieseliä pitäisi saada möhkön keulalle, niin ainut valinta ko. autoon on se 300:nen moniventtiiliturbodieseli - just sellanen, mikä on Kaapolla.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/3475608 Tässähän olisi vielä halvempi.Ja vielä huonompi 

- repa-löysä
- Sisäänajossa
- Viestit: 12
- Liittynyt: Su 29.08.2010 07:45
Tuossa se on kuitenkin sitä jotakin:CLk silber kirjoitti:En tiedä.. 3700€ surua ja murhettakallista tollasta korjailla,ja jos on vielä jokanurkasta ruosteessa..
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/ce/3445783
exä MB C 250D -95
exä MB A 170 CDi -03
nyxy MB C 200k T -01
exä MB A 170 CDi -03
nyxy MB C 200k T -01