Tai sitten pitää vertailumoottorina tuota 2.6 166hp ja siihen se +20% = 199hp, niin ei tarvitse tehä alustamuutoksia. eikä tule muutosprosentteja mistään muusta kuin pakosarjastanapa kirjoitti:katittomassa versiossa 204 heppaa ja katillisessa 197 hp... ja jos tuohon laksetaan lisää se 20 % mallisarjan tehokkain periaatteella, niin n. 240 hp saa olla penkityslapossa, mieluluumin kuitenkin aina hieman alle sen laskennallisen maksimin...mallu21 kirjoitti:juu kyl mä sen tiedän. voinko mä muka verrata 190 2.6 e tohon 190 2.5 16v? onks 2.5 16v mallisarjan tehokkain?? jos on niin paljon siinä on sitten potkua?? kun omassa on 160 hv.

Veikkaan että tuo teho määrä riittää käyttöautoon. Tuolle teholle voi laittaa pienemmän ahtimen mikä taas herää aikasempaan ja on mukavampi käyttää liikenteessä. Ja tuo ke-jettikään ei olisi niin kovilla. Aina kun kokeillaan rajoja tuolla ruiskulla niin ainahan on se vaara että alkaa käymään laihalla ja sitten tulee tuo mäntäpistiäinen kylään

Jos myöhemmin haluat lisää tehoa niin päivittää alustan ja jarrut, ja tuo ruisku kannattaa suoraan heivaa pois ja vaihtaa esim edulliseen Megaan.