Vara-avain w163:een
Vara-avain w163:een
Pitäis teettää vara-avain ML-än. Onko näissä ajonesto/käynnistyksenesto hoidettu avaimessa olevalla "tunnistimella"? Mistä näihin saa avaimia?
Ei oo mersun voittanutta!
Kylläpä se Mersun liike taitaa ainut olla mistä sen saa. Tilaavat sen saksasta ja hinta on parin sadan luokkaa. Jos sulla on kadonnut toinen avain niin koodaavat entisen- ja uuden avaimen siten ettei löytyneellä kadonneella avaimella saa autoa käyntiin. Hoksasit varmaan mitä tarkoitin.
Pitkä rimpsu entisiä joista ainakin kuusi Mersua.
Nykyiset
GLK 220 cdi Emäntä ajelee
ML 270 cdi Allekirjoittanut ajelee
MB 312 Frankia Reissu auto
SLK 230 Kompressor Kesä auto
Nykyiset
GLK 220 cdi Emäntä ajelee
ML 270 cdi Allekirjoittanut ajelee
MB 312 Frankia Reissu auto
SLK 230 Kompressor Kesä auto
Juu, varmaankin tarkoitit että "kuolettavat" sen hukassa olevan avaimen. Saako veholta myös vetokoukun avaimen, sekin puuttuu? Voiko vehon testerillä tarkastaa kilometrit aukottomasti? Eli onko mahdollista että ruuvaaminen tehdään niin ettei sitä huomata edes veholla? Ku ei näistä tuontiautoista(kaan) tiedä aina.
Ei oo mersun voittanutta!
Riippuu ihan auton iästä. Mitä uudempi sitä vaikeampi ruuvata alaspäin ettei jää jälkiä. Eikös ne ennenvanhaa otti nopeusvaijerin irti ja pisti porakoneeseen pyörimään pakilla.TurboDT kirjoitti:Juu, varmaankin tarkoitit että "kuolettavat" sen hukassa olevan avaimen. Saako veholta myös vetokoukun avaimen, sekin puuttuu? Voiko vehon testerillä tarkastaa kilometrit aukottomasti? Eli onko mahdollista että ruuvaaminen tehdään niin ettei sitä huomata edes veholla? Ku ei näistä tuontiautoista(kaan) tiedä aina.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Kyllä se kuoletetaan pelistä pois. Vetokoukun avaimen kohtalosta en osaa sanoa, kannattaa kysyä Mersun liikkeeltä, samoin kuin kilometrien tarkastus.TurboDT kirjoitti:Juu, varmaankin tarkoitit että "kuolettavat" sen hukassa olevan avaimen. Saako veholta myös vetokoukun avaimen, sekin puuttuu? Voiko vehon testerillä tarkastaa kilometrit aukottomasti? Eli onko mahdollista että ruuvaaminen tehdään niin ettei sitä huomata edes veholla? Ku ei näistä tuontiautoista(kaan) tiedä aina.
Ja on ne joskus tehny kilometrejä lisääkin porakoneella. Eräs Joensuulainen myyntimies osti aikoinaan Keniaan uuden 240 Diesel Mersun, joka oli siellä kuitenkin varastoituna koko ajan. Kun sitten läheni Suomeen tulo, niin kaveri pisti tumman pikku miehen poraamaan kilometrejä Mersuun lisää että Suomen tulli uskoisi Mersun olleen Keniassa myös käytössäkin...
Pitkä rimpsu entisiä joista ainakin kuusi Mersua.
Nykyiset
GLK 220 cdi Emäntä ajelee
ML 270 cdi Allekirjoittanut ajelee
MB 312 Frankia Reissu auto
SLK 230 Kompressor Kesä auto
Nykyiset
GLK 220 cdi Emäntä ajelee
ML 270 cdi Allekirjoittanut ajelee
MB 312 Frankia Reissu auto
SLK 230 Kompressor Kesä auto




