Paras/kestävin turbodiesel virittää?
Kyllä toi sulla on "sähkölaatikko", eli juurikin tuo 5-vaihteinen on tyyppimerkiltään 722.6XX ja on sähköohjattu, sekä sumeella logiikalla varustettu. Tuo opettelee kuljettajnsa ajotyyliä ja sen mukaan alkaa muokkaamaan vaihtotapahtumia.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
Re: Paras/kestävin turbodiesel virittää?
Onko hajua kellään et paljo toi 606 vm 97 w210 300td 177hv kunkku mesen vakio viisivaihteinen sähköaski kestää hevosvoimia ja vääntöä ilman että täytyisi hunajaa maksaa vahvistamisesta:) ois varmaa jossai tietoa ollu mut nyt kiireissäni kahvitauolla kysyn:) kiitti kaikille jotka vastaa., 

Re: Paras/kestävin turbodiesel virittää?
-Kappas luetaan ne kaikki sivut ennen vastausta
-

W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Re:
Nimenomaan, ja sitte jos vahvistaa tuon, ni alkaa kestämään jo aika lailla. Isot pakat, ni kestänee enemmän mitä 722.3 kiristettynä?JTY kirjoitti:Se o sit todella sumeeta logiikkaa![]()
722.6 kestää enempi vääntöä vakiona kuin 722.3
Hyvä loota ja saa kaikkea häröä tehtyä laatikkoon, vielä jos vaihtaa aftermarket ohjausboksin lootaan niin sit on taivas auki ja flap padit ratin takana
It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.