Airmaticin madaltaminen
Airmaticin madaltaminen
Tästä voi olla jo ollut keskusteluakin, mutta kun tuo Haku-toiminto ei nykyisin toimi...
Olen ajatellut, että ei haittaisi, vaikka S211-korimallin Mersumme olisi hieman matalampi. Autossa on Airmatic-alusta ja pidän mahdollisuudesta saada maavaraa tarpeen mukaan. Tästä en haluaisi tinkiä. Eli olisi kiva, jos Comfort-asento olisi korkeampi kuin sporttiasennot. Ja etenkin, että lisäkorkeusnappula tuo kunnon lisäkorkeuden mökille ja Tampereen Sokoksen parkkitaloon mentäessä.
Olen ymmärtänyt, että Airmaticia pystyy madaltamaan StarDiagilla sensorien raja-arvoja muuttamalla. Pitääkö tämä paikkaansa, vai onko Airmatic-S211:n virittelijän käytävä ostamaan (arvatenkin sangen hinnakasta) Airmatic Lowering Modulea joltain thynink-tuotteita tarjoavalta firmalta?
Jos ymmärrykseni raja-arvojen säätämisestä pitää paikkaansa, mitä etuja tarvikemoduulit (Renntech, Eibach, H&R,...) tarjoavat?
Olen myös nähnyt tankoratkaisun, jonka avulla ilmeisesti huijataan säätömekanismin antureita. Onko tällä jotain etuja aikaisempiin verrattuna, vai onko tämä vain "edullisempi vaihtoehto" kuin tarvikemoduuli?
Olen ajatellut, että ei haittaisi, vaikka S211-korimallin Mersumme olisi hieman matalampi. Autossa on Airmatic-alusta ja pidän mahdollisuudesta saada maavaraa tarpeen mukaan. Tästä en haluaisi tinkiä. Eli olisi kiva, jos Comfort-asento olisi korkeampi kuin sporttiasennot. Ja etenkin, että lisäkorkeusnappula tuo kunnon lisäkorkeuden mökille ja Tampereen Sokoksen parkkitaloon mentäessä.
Olen ymmärtänyt, että Airmaticia pystyy madaltamaan StarDiagilla sensorien raja-arvoja muuttamalla. Pitääkö tämä paikkaansa, vai onko Airmatic-S211:n virittelijän käytävä ostamaan (arvatenkin sangen hinnakasta) Airmatic Lowering Modulea joltain thynink-tuotteita tarjoavalta firmalta?
Jos ymmärrykseni raja-arvojen säätämisestä pitää paikkaansa, mitä etuja tarvikemoduulit (Renntech, Eibach, H&R,...) tarjoavat?
Olen myös nähnyt tankoratkaisun, jonka avulla ilmeisesti huijataan säätömekanismin antureita. Onko tällä jotain etuja aikaisempiin verrattuna, vai onko tämä vain "edullisempi vaihtoehto" kuin tarvikemoduuli?
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
Re: Airmaticin madaltaminen
Oikeastaan vastasit jo itse kaikkiin kysymyksiisi.eerola kirjoitti:Tästä voi olla jo ollut keskusteluakin, mutta kun tuo Haku-toiminto ei nykyisin toimi...
Olen ajatellut, että ei haittaisi, vaikka S211-korimallin Mersumme olisi hieman matalampi. Autossa on Airmatic-alusta ja pidän mahdollisuudesta saada maavaraa tarpeen mukaan. Tästä en haluaisi tinkiä. Eli olisi kiva, jos Comfort-asento olisi korkeampi kuin sporttiasennot. Ja etenkin, että lisäkorkeusnappula tuo kunnon lisäkorkeuden mökille ja Tampereen Sokoksen parkkitaloon mentäessä.
Olen ymmärtänyt, että Airmaticia pystyy madaltamaan StarDiagilla sensorien raja-arvoja muuttamalla. Pitääkö tämä paikkaansa, vai onko Airmatic-S211:n virittelijän käytävä ostamaan (arvatenkin sangen hinnakasta) Airmatic Lowering Modulea joltain thynink-tuotteita tarjoavalta firmalta?
Jos ymmärrykseni raja-arvojen säätämisestä pitää paikkaansa, mitä etuja tarvikemoduulit (Renntech, Eibach, H&R,...) tarjoavat?
Olen myös nähnyt tankoratkaisun, jonka avulla ilmeisesti huijataan säätömekanismin antureita. Onko tällä jotain etuja aikaisempiin verrattuna, vai onko tämä vain "edullisempi vaihtoehto" kuin tarvikemoduuli?
Madallus onnistuu veholla, mutta en tiedä tekevätkö.
Madallusboxit vs. tankoratkaisu, ei käsittääkseni mitään eroa, paitsi että tankoratkaisu antaa sinulle tee-se-itse vapauden korkeuden säätöihin.
Pitäisikö tämä nyt tulkita siten että auto on ostettu?
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Malliautoon vaan kangasalle siellä tiputettiin munkin ässä (w220) ,tietokone vaan kiinni ja rajaarvot uusiks saat just niin tonttiin kun haluat ja ainakin mulla saa vielä 2,5 senttiä tarvittaessa ylöspäin napista jos ahdistaa mökki paanat
PS eikä maksa kauheasti eikä mee ku noin 10 min koko operaatiossa
PS eikä maksa kauheasti eikä mee ku noin 10 min koko operaatiossa
Täydellisyyteen on hyvä pyrkiä, siellä on tilaa kaikille, mutta siellä ei ole vielä ketään .
Re: Airmaticin madaltaminen
Näin asian voi tulkita. Täällä aiheesta enemmän.Jani Anttila kirjoitti:...Pitäisikö tämä nyt tulkita siten että auto on ostettu?
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Noniin: Jäsen eugen:in suosituksen mukaisesti Malliauto hoiti myös minun Airmaticini hitusen toiseen asentoon. Tällä tavalla.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
...
Muuttuuko madaltamisen jälkeen alustan "automaattisäätö" kun näissähän on (w220) kun ylittää 140km/h nopeuden niin alusta säätyy automaattisesti sporttiin?
Kertokaa nyt tyhmälle
Kertokaa nyt tyhmälle

Ässä 320 Cdi / 20" tis rims
______________________________________
Etuveto.. Onko se joku veikkauksen uusi peli?
______________________________________
Etuveto.. Onko se joku veikkauksen uusi peli?
Re: ...
Käsittääkseni noita oletusasetuksia kun muuttaa, vaikuttaa se kaikkiin asentoihin saman verran ja ne toimivat normaalisti? Korjatkaa jos olen väärässä. Tarkoitus olisi itsekin käydä päivittämässä tuota alustan asentoa, kun vain joutaisi joskus..ppetteri kirjoitti:Muuttuuko madaltamisen jälkeen alustan "automaattisäätö" kun näissähän on (w220) kun ylittää 140km/h nopeuden niin alusta säätyy automaattisesti sporttiin?
Kertokaa nyt tyhmälle
E220CDI 2013 (w212 fl)
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
260SE 1990 (w126)
ex: E320CDI 2005, E320 CDI 2007 Sport,
w116, w123:ia, w124:ia, w126:sia, w210
Äsken autotallissa säätelin tota alustaa *rin avulla niin en saanut madaltumaan kuin noin. 20mm alkuperäisestä korkeudesta.
Herjaa kalibrointiarvoja jos yrittää enemmän.
Paljonko olette saanet alustan tippumaan *rin avulla?
Autohan s211 4-matic
Herjaa kalibrointiarvoja jos yrittää enemmän.
Paljonko olette saanet alustan tippumaan *rin avulla?
Autohan s211 4-matic
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Sillä järjestyksellä vaikuta olevan väliä(siitä jonekkin kirjotelin)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Ihan joka paikasta ei löydy hommalle tekijää,XV70D kirjoitti:Kuka madaltaa airmaticcia Oulussa? Auto keulii minusta sen verran että 20mm saisi keulaa pudottaa alemmas...
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

No voisi tänne joku noista Oululaisista Starin omistajista ilmoittautua jos riittää tuo standardipudotus. Itsekin tiedän ainakin pari foorumin jäsentä siitä ihan lähistöltä ja vaikka ihan joka paikassa ei noita olekaan niin riittävän monta kuitenkin lyhyen ajomatkan sisällä.XV70D kirjoitti:Kuka madaltaa airmaticcia Oulussa? Auto keulii minusta sen verran että 20mm saisi keulaa pudottaa alemmas...
Veholla onnistuu! eikä varmaan montaa kyppiä velota?XV70D kirjoitti:Kuka madaltaa airmaticcia Oulussa? Auto keulii minusta sen verran että 20mm saisi keulaa pudottaa alemmas...
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
XV70D kirjoitti:No jos Oulun lähistöltä *:in omaavia löytyy, niin yv:llä voisi minua sitten lähestyä, tai jos tietää kaverin, niin yhteystietoja kiitos. Veholle mennään äärimmäisessä hädässä...
Powerflashilla star... pistin siitä jo aiemmin yv: tä, mutta ei kait tullut perille sinulle.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Ilmaisia lounaita harvoin tarjolla.... en ole itse vielä saanut ainuttakaan, köyhänä yrittäjänä en kait pääse hyväveli piireihin...DBFI kirjoitti:Onko nuo foorumilaisia ja tekevät tuon talkootyönä?Kylmänraudanseppä kirjoitti: Powerflashilla star... pistin siitä jo aiemmin yv: tä, mutta ei kait tullut perille sinulle.
Uskoisin Powerflash oy:n veloitushinnan ko. operaatiosta kuitenkin olevan matalampi kuin vehon.
Ja XV70D ei mielestäni kysynyt ilmaista apua tuning-tarpeeseensa.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Ja ompa tässäkin lisänä että kaikki ei liikeet(kuulema) ei edes ala tekemään tota homma vaikka tarvittava kalusto olisiTomp kirjoitti:Onhan se niin, että ilmainen ja hyvä palvelu kelpaa aika monelle. DBFI varmaankin vain ajatteli tuoda esille, että foorumilaiset vois "auttaa kaveria talkoo tyylillä".
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Niinpä, itsekin vähän epäilin lähtisikö varsinkaan Veho tuota jousituksen tasonsäätöä tekemään muutoin kuin virallisille arvoille. Tietenkin niitä joustaviakin Veho-liikkeitä ja varsinkin yksittäisiä asentajia voi aina löytyä.CDI203 kirjoitti: Ja ompa tässäkin lisänä että kaikki ei liikeet(kuulema) ei edes ala tekemään tota homma vaikka tarvittava kalusto olisi
Ajatelkaapa kuinka hienoa on, että täällä foorumilla on asiantuntijoita, jotka ovat valmiita auttamaan! Yleensä tänne hakeutuvat henkilöt, joilla on omaakin harrasteneisuutta ja halua ratkoa asioita muutenkin kuin merkkiliikkeen kautta. Saamme olla siitä kiitollisia teille kaikille, jotka jaksavat vastailla avuliaasti välillä tyhmiinkin kysymyksiin. Kiitos siis!
Olisikohan hyvä perustaa joku Star-kartoitustopic, jossa selvitettäisiin sijainteja ja avustushalukkuuksia?
Olisikohan hyvä perustaa joku Star-kartoitustopic, jossa selvitettäisiin sijainteja ja avustushalukkuuksia?
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
On ollut juttua aikaiseminkintn62634 kirjoitti: Olisikohan hyvä perustaa joku Star-kartoitustopic, jossa selvitettäisiin sijainteja ja avustushalukkuuksia?
ja YV on kätevä,
kaikki eivät halua tietojaan yleiseen jakkon
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: Airmaticin madaltaminen
Juu. Olen tuossa kysellyt yv:llä ohjeita madallukseen Starilla, mutta eipä ole kukaan jakanut tietoa vielä
. Kyllähän sitä voisi koittaa yrityksen ja erehdyksen kautta, mutta kun laitteen omistajaa ei viitsisi kiusata päiväkausia... Siispä, yv:llä voi tarjota selkokieliset ohjeet madaltamiseen esim 40mm. Ja kohtuullisen korvauksen voin maksaakin tietoja vastaan.

W211 E320cdi V6
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Airmaticin madaltaminen
Tossa on selainen "onkelma" tullutXV70D kirjoitti:Juu. Olen tuossa kysellyt yv:llä ohjeita madallukseen Starilla, mutta eipä ole kukaan jakanut tietoa vielä. Kyllähän sitä voisi koittaa yrityksen ja erehdyksen kautta, mutta kun laitteen omistajaa ei viitsisi kiusata päiväkausia... Siispä, yv:llä voi tarjota selkokieliset ohjeet madaltamiseen esim 40mm. Ja kohtuullisen korvauksen voin maksaakin tietoja vastaan.
esiin käytänössä, että homassa on eroja jopa
samojen mallien sisällä(vaikka ei pitäisi olla)
minkä takia siitä on 100% pitävää ohjeta antaa
(vielä kun homma sisältää jonkun moisen vaurio riskin, varsinkin hankalimissa tapauksisa)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: Airmaticin madaltaminen
Vaikkapa tuolta löytyy ohjeet, en ainakaan itse saanut starilla kuin noin. 20mm madallettua, jos haluaa enemmän niin on siirrettevä antureita.XV70D kirjoitti:Juu. Olen tuossa kysellyt yv:llä ohjeita madallukseen Starilla, mutta eipä ole kukaan jakanut tietoa vielä. Kyllähän sitä voisi koittaa yrityksen ja erehdyksen kautta, mutta kun laitteen omistajaa ei viitsisi kiusata päiväkausia... Siispä, yv:llä voi tarjota selkokieliset ohjeet madaltamiseen esim 40mm. Ja kohtuullisen korvauksen voin maksaakin tietoja vastaan.
http://www.mbworld.org/forums/w211-amg/ ... -pics.html" onclick="window.open(this.href);return false;
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Airmaticin madaltaminen
Jaa juuri tiputtelin yhden 4vedon ~35mm alasa päin eikä kyllä tarvinut antureihin lopuksi koskeajoskami kirjoitti:Vaikkapa tuolta löytyy ohjeet, en ainakaan itse saanut starilla kuin noin. 20mm madallettua, jos haluaa enemmän niin on siirrettevä antureita.XV70D kirjoitti:Juu. Olen tuossa kysellyt yv:llä ohjeita madallukseen Starilla, mutta eipä ole kukaan jakanut tietoa vielä. Kyllähän sitä voisi koittaa yrityksen ja erehdyksen kautta, mutta kun laitteen omistajaa ei viitsisi kiusata päiväkausia... Siispä, yv:llä voi tarjota selkokieliset ohjeet madaltamiseen esim 40mm. Ja kohtuullisen korvauksen voin maksaakin tietoja vastaan.
http://www.mbworld.org/forums/w211-amg/ ... -pics.html" onclick="window.open(this.href);return false;
(sitäkin koitettin mutta ei hyvä... paremmin toimiva tuli ilman sitä)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: Airmaticin madaltaminen
No tarkemmin mitattuna etupää n.25mm ja takapäätä ois saanut enemmänkin,CDI203 kirjoitti:Jaa juuri tiputtelin yhden 4vedon ~35mm alasa päin eikä kyllä tarvinut antureihin lopuksi koskeajoskami kirjoitti:Vaikkapa tuolta löytyy ohjeet, en ainakaan itse saanut starilla kuin noin. 20mm madallettua, jos haluaa enemmän niin on siirrettevä antureita.XV70D kirjoitti:Juu. Olen tuossa kysellyt yv:llä ohjeita madallukseen Starilla, mutta eipä ole kukaan jakanut tietoa vielä. Kyllähän sitä voisi koittaa yrityksen ja erehdyksen kautta, mutta kun laitteen omistajaa ei viitsisi kiusata päiväkausia... Siispä, yv:llä voi tarjota selkokieliset ohjeet madaltamiseen esim 40mm. Ja kohtuullisen korvauksen voin maksaakin tietoja vastaan.
http://www.mbworld.org/forums/w211-amg/ ... -pics.html" onclick="window.open(this.href);return false;
(sitäkin koitettin mutta ei hyvä... paremmin toimiva tuli ilman sitä)
mut en saanut kyllä mitään 35mm tai siitä enemmän putoamaan etupäätä et ois vielä hyväksynyt arvot.
Pitää kokeilla joku päivä uudestaan.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: Airmaticin madaltaminen
Lisätään vielä että toi ulkomaisen forumin ohje ei toimi läheskään kaikkin
(sitä en tiedä että miksi...)
Vaikka 40mm olisi onnistunut viimäisimän kohdalla
ilman mitään anturi muutoksia(mutta se olisi ollut liikaa kun putoaa sitten vielä lisää nappia painamalla)
(sitä en tiedä että miksi...)
Vaikka 40mm olisi onnistunut viimäisimän kohdalla
ilman mitään anturi muutoksia(mutta se olisi ollut liikaa kun putoaa sitten vielä lisää nappia painamalla)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
