W126 300SE -89 Perä valskaa tautisen paljon 60km/h
W126 300SE -89 Perä valskaa tautisen paljon 60km/h
perä siis valskaa niin maan mahottomasti 60 vauhissa muilla nopeuksilla ei mitään. puslat kaikki tarkistettu missään ei väljää, kori mitattu ei siinäkään mitään, onkohan tässä nyt sitte kyse mistä? renkaat voi olla yks olen tosin käyttänyt etu renkuloita takana mutta mikään ei muuttunut.
-
- Mersumaanikko
Re: W126 300SE -89 Perä valskaa tautisen paljon 60km/h
mites ne takapalkin isot kumit, missä kunnossa ja miten tarkistettutrolli kirjoitti:perä siis valskaa niin maan mahottomasti 60 vauhissa muilla nopeuksilla ei mitään. puslat kaikki tarkistettu missään ei väljää, kori mitattu ei siinäkään mitään, onkohan tässä nyt sitte kyse mistä? renkaat voi olla yks olen tosin käyttänyt etu renkuloita takana mutta mikään ei muuttunut.

jos tukivarren kumit hyvät niin mites itse tukivarsi ettei ole ruostunut liikaa että antaa periksi, mutta yleensä tollanen tauti niin ne on takatukivarren kumit taikka taka poikkipalkin isot kumit ovat huonossa kunnossa

mullon pelkkiä romuja vaan
-
- Mersumaanikko
touhottaja kirjoitti:mites ne takapalkin isot kumit, missä kunnossa ja miten tarkistettu :roll:trolli kirjoitti:perä siis valskaa niin maan mahottomasti 60 vauhissa muilla nopeuksilla ei mitään. puslat kaikki tarkistettu missään ei väljää, kori mitattu ei siinäkään mitään, onkohan tässä nyt sitte kyse mistä? renkaat voi olla yks olen tosin käyttänyt etu renkuloita takana mutta mikään ei muuttunut.
jos tukivarren kumit hyvät niin mites itse tukivarsi ettei ole ruostunut liikaa että antaa periksi, mutta yleensä tollanen tauti niin ne on takatukivarren kumit taikka taka poikkipalkin isot kumit ovat huonossa kunnossa :wink:
joo kyllä noi isot kumit on jämptit eikä oo edes halkeillutkaan, auto on kaaria ja peräkontin luukkua myöten ruosteeton, alatukivarret näyttää myöskin hyviltä.. alkaa usko loppumaan, saas nähdä jos muuttus meno ku laittaa uuden talvinappulat alle.
-
- Mersumaanikko
ne isot kumit näyttää joskus hyviltä ja jämpteiltä mutta eivät ole kumminkaan kunnossa, jos kumi näin likellä "vedonpoistolevyä" kannattaa kyllä vaihtaa oitis uuvet kumittrolli kirjoitti:touhottaja kirjoitti:mites ne takapalkin isot kumit, missä kunnossa ja miten tarkistettutrolli kirjoitti:perä siis valskaa niin maan mahottomasti 60 vauhissa muilla nopeuksilla ei mitään. puslat kaikki tarkistettu missään ei väljää, kori mitattu ei siinäkään mitään, onkohan tässä nyt sitte kyse mistä? renkaat voi olla yks olen tosin käyttänyt etu renkuloita takana mutta mikään ei muuttunut.![]()
jos tukivarren kumit hyvät niin mites itse tukivarsi ettei ole ruostunut liikaa että antaa periksi, mutta yleensä tollanen tauti niin ne on takatukivarren kumit taikka taka poikkipalkin isot kumit ovat huonossa kunnossa
joo kyllä noi isot kumit on jämptit eikä oo edes halkeillutkaan, auto on kaaria ja peräkontin luukkua myöten ruosteeton, alatukivarret näyttää myöskin hyviltä.. alkaa usko loppumaan, saas nähdä jos muuttus meno ku laittaa uuden talvinappulat alle.

kumin ja laipan väli tarttee olla sellasen sentin verran, jos palkki puonnut levyyn kiinni niin palkki pääsee heilumaan sen sentin ylös alas ja varmasti perä tekkee kummallisia siirtoliikkeitä

mutta voihan se olla pelkästään renkaissakin vika jos kummin rungot on paskana

mullon pelkkiä romuja vaan