W126 300SE -89 Perä valskaa tautisen paljon 60km/h

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
trolli
Sisäänajossa
Sisäänajossa

W126 300SE -89 Perä valskaa tautisen paljon 60km/h

Viesti Kirjoittaja trolli »

perä siis valskaa niin maan mahottomasti 60 vauhissa muilla nopeuksilla ei mitään. puslat kaikki tarkistettu missään ei väljää, kori mitattu ei siinäkään mitään, onkohan tässä nyt sitte kyse mistä? renkaat voi olla yks olen tosin käyttänyt etu renkuloita takana mutta mikään ei muuttunut.
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Re: W126 300SE -89 Perä valskaa tautisen paljon 60km/h

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

trolli kirjoitti:perä siis valskaa niin maan mahottomasti 60 vauhissa muilla nopeuksilla ei mitään. puslat kaikki tarkistettu missään ei väljää, kori mitattu ei siinäkään mitään, onkohan tässä nyt sitte kyse mistä? renkaat voi olla yks olen tosin käyttänyt etu renkuloita takana mutta mikään ei muuttunut.
mites ne takapalkin isot kumit, missä kunnossa ja miten tarkistettu :roll:
jos tukivarren kumit hyvät niin mites itse tukivarsi ettei ole ruostunut liikaa että antaa periksi, mutta yleensä tollanen tauti niin ne on takatukivarren kumit taikka taka poikkipalkin isot kumit ovat huonossa kunnossa :wink:
mullon pelkkiä romuja vaan
mthoma
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja mthoma »

Mulla muljutti w124 perässä kun oli renkaista kankaat revenny mutta teki sitä jo kävelyvauhdissa.
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko

mthoma kirjoitti:Mulla muljutti w124 perässä kun oli renkaista kankaat revenny mutta teki sitä jo kävelyvauhdissa.
niinpä :D
mutta tota 124:sen ja 126:sen talapäätä ei kyllä voi verrata mitenkään, ovat rakenteeltaan aivan erilaiset :wink:
trolli
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja trolli »

touhottaja kirjoitti:
trolli kirjoitti:perä siis valskaa niin maan mahottomasti 60 vauhissa muilla nopeuksilla ei mitään. puslat kaikki tarkistettu missään ei väljää, kori mitattu ei siinäkään mitään, onkohan tässä nyt sitte kyse mistä? renkaat voi olla yks olen tosin käyttänyt etu renkuloita takana mutta mikään ei muuttunut.
jos tukivarren kumit hyvät niin mites itse tukivarsi ettei ole ruostunut liikaa että antaa periksi, mutta yleensä tollanen tauti niin ne on takatukivarren kumit taikka taka poikkipalkin isot kumit ovat huonossa kunnossa :wink:

joo kyllä noi isot kumit on jämptit eikä oo edes halkeillutkaan, auto on kaaria ja peräkontin luukkua myöten ruosteeton, alatukivarret näyttää myöskin hyviltä.. alkaa usko loppumaan, saas nähdä jos muuttus meno ku laittaa uuden talvinappulat alle.
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko

trolli kirjoitti:
touhottaja kirjoitti:

joo kyllä noi isot kumit on jämptit eikä oo edes halkeillutkaan, auto on kaaria ja peräkontin luukkua myöten ruosteeton, alatukivarret näyttää myöskin hyviltä.. alkaa usko loppumaan, saas nähdä jos muuttus meno ku laittaa uuden talvinappulat alle.
ne isot kumit näyttää joskus hyviltä ja jämpteiltä mutta eivät ole kumminkaan kunnossa, jos kumi näin likellä "vedonpoistolevyä" kannattaa kyllä vaihtaa oitis uuvet kumit :wink:

Kuva

kumin ja laipan väli tarttee olla sellasen sentin verran, jos palkki puonnut levyyn kiinni niin palkki pääsee heilumaan sen sentin ylös alas ja varmasti perä tekkee kummallisia siirtoliikkeitä :roll:
mutta voihan se olla pelkästään renkaissakin vika jos kummin rungot on paskana :shock:
Vastaa Viestiin