Motonetin iskarit eteen w210
Motonetin iskarit eteen w210
Iskarit pitäis vaihtaa eteen. Onko kokemuksia Motonetin vaihtoehdosta verrattuna esim. KL-varaosien iskareihin?
Hintahan on lähes puolet halavempi. 59,90€ vs. 110€
Miten laatu? huomaako arkikäytössä? Tällä hetkellä on sachsin iskarit paikoillaan.
Hintahan on lähes puolet halavempi. 59,90€ vs. 110€
Miten laatu? huomaako arkikäytössä? Tällä hetkellä on sachsin iskarit paikoillaan.
Tällä hetkellä: W213 E 200 d 2016
hetkinen...
Etukaasu MB E W210 55-3197 "E" W210 Eteen (ei Sport/Avantgarde) [1995 - 2002] 59.90 €
Itellä Elegance varustelu. Passaako toi vaihtoehto? Mikä ihmeen Sport??
Itellä Elegance varustelu. Passaako toi vaihtoehto? Mikä ihmeen Sport??
Tällä hetkellä: W213 E 200 d 2016
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: hetkinen...
taitaa passata...toi sport tarkoittanee madallettua (20mm) jousitusta...mielestäni jossain näin maininnan että 210:iin olis joskus sellaisen saanut?vainiott kirjoitti:Etukaasu MB E W210 55-3197 "E" W210 Eteen (ei Sport/Avantgarde) [1995 - 2002] 59.90 €
Itellä Elegance varustelu. Passaako toi vaihtoehto? Mikä ihmeen Sport??
en tiiä onko tossa mun mannelavetissa just se sport...?
Opel, "weird lieben autos"....
Älä laita motonettiä.
Sachs on oikea.
Sachs on oikea.
Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
Kestävyys (stefat, liukupinnat...), simmaus, öljyjen viskositeetti... tuskin kiinassa sattunut kaikki kohdilleen...w210 e420 kirjoitti:voisko tohon saada ihan vähän perustelua?Timo999 kirjoitti:Älä laita motonettiä.
Sachs on oikea.
iskarihan ei vaikuta "seisontaan" kuten jousi+kumi....![]()
no vaikuttaahan se tietty johonkin...mutta onko motonet ihan p...aska?
itse en kyllä takuulla laittaisi. Itsellä väykyssä alkuperäiset oli ok 330 000 km lasissa.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
tuo kohta "tuskin kiinassa sattuu kaikki kohdalleen" mietityttää....Kylmänraudanseppä kirjoitti:Kestävyys (stefat, liukupinnat...), simmaus, öljyjen viskositeetti... tuskin kiinassa sattunut kaikki kohdilleen...w210 e420 kirjoitti:voisko tohon saada ihan vähän perustelua?Timo999 kirjoitti:Älä laita motonettiä.
Sachs on oikea.
iskarihan ei vaikuta "seisontaan" kuten jousi+kumi....![]()
no vaikuttaahan se tietty johonkin...mutta onko motonet ihan p...aska?
itse en kyllä takuulla laittaisi. Itsellä väykyssä alkuperäiset oli ok 330 000 km lasissa.
onko kokemusta vai vain mutua?
ihan siksi kyselen että olen niin monesti nähnyt kun mainostetaan öhlinsiä ja WP:tä ja saman asian ajaa ihan vakioiskari....monesti jopa paremmin.
noin niinkuin prätkä puolella....esim. yamahalle öhlins teki itseasiassa suunnittelutyön ja osia vuosia ennenkuin yamaha osti öhlinsin...tai suurimman osan osakekannasta.
ettei vaan olis niin että noi motonetin iskarit tulee joltakin sassin tai muun tehtaalta ?
Opel, "weird lieben autos"....
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 219
- Liittynyt: Pe 20.08.2010 06:12
- Paikkakunta: Esbåå
Elegancessa taitaa olla alkuperäisenä Bilsteinit, avantgardessa(sport alusta) ne Sacshit. Itse kyllä laittaisin suosiolla kunnon iskarit alle, nuo Bilsteinit kestää ja toimii. Tai tuohon avantgardeen tilasin Saksasta eteen Konin sportit kun en halunnut sacsheja laittaa. Muistelisin että maksoivat 216€/pari rahteineen.Timo999 kirjoitti:Älä laita motonettiä.
Sachs on oikea.
Motonetin merkki on LIP GAS TEC. Tässä linkki valmistajan sivuille : http://www.qh-stossdaempfer.de/produkte.html
Yhteen väyryseen sukulaismiehelle olen tommoset asentanut, eikä niissä mitään vikaa ole ollut, olleet nyt alla n. 2 vuotta ja 20-30tkm (ajelee kyllä rauhallisesti). Että semmosta, antaahan Motonetti vuoden takuun osilleen.
Yhteen väyryseen sukulaismiehelle olen tommoset asentanut, eikä niissä mitään vikaa ole ollut, olleet nyt alla n. 2 vuotta ja 20-30tkm (ajelee kyllä rauhallisesti). Että semmosta, antaahan Motonetti vuoden takuun osilleen.
r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
noniin, alkaahan tänne tulla ihan oikeeta kokemustakin eikä vaan mutua muutaman kankkusen haukkumana.Jani426 kirjoitti:Motonetin merkki on LIP GAS TEC. Tässä linkki valmistajan sivuille : http://www.qh-stossdaempfer.de/produkte.html
Yhteen väyryseen sukulaismiehelle olen tommoset asentanut, eikä niissä mitään vikaa ole ollut, olleet nyt alla n. 2 vuotta ja 20-30tkm (ajelee kyllä rauhallisesti). Että semmosta, antaahan Motonetti vuoden takuun osilleen.

tässä näkee sen että tämä iskari teknologia on samanlaista "tunteella" pelaamista kuin on öljytkin.
tulee aina hyvä mieli kun muistelee paria kaveria prätkillä ahvenistolla....toisella oli hightech peli kaikilla mahdollisilla öhlinsin osilla ja hiilikuituosilla...toisella vakio pyörä samaisesta tuotteesta.
toinen ruuvasi peliään joka setin jälkeen ja manasi aikojaan....toinen ei koskenut muuhun kuin juomapulloon varikolla ja ajoi yli 2sek kovempaa...ja sillä toisella oli ollut aikoinaan simmatut vakioiskarit ennen öölinssiä joten haukkui alkuperäistä kokoajan ihan paskaksi....voitte arvata kumpi oli se nopeampi

tosin tässä tarinassa olikin ihan sitä kuuluisaa perstuntumaa mukana...

Opel, "weird lieben autos"....
Niin noin joo tuota... tuoko se on sitten luotettavaa tietoa.w210 e420 kirjoitti:noniin, alkaahan tänne tulla ihan oikeeta kokemustakin eikä vaan mutua muutaman kankkusen haukkumana.Jani426 kirjoitti:Motonetin merkki on LIP GAS TEC. Tässä linkki valmistajan sivuille : http://www.qh-stossdaempfer.de/produkte.html
Yhteen väyryseen sukulaismiehelle olen tommoset asentanut, eikä niissä mitään vikaa ole ollut, olleet nyt alla n. 2 vuotta ja 20-30tkm (ajelee kyllä rauhallisesti). Että semmosta, antaahan Motonetti vuoden takuun osilleen.![]()
tässä näkee sen että tämä iskari teknologia on samanlaista "tunteella" pelaamista kuin on öljytkin.

Se että suosittelin Sachsia ei johdu omista mutuista vaan siitä, mitä 30 vuotta pelkkiä mersuja korjannut asentaja on sanonut.
Jos hänen "käsien läpi" on mennyt tuhansia mersuja, niin uskon kyllä hänen kokemukseen ko. asioista.
Eli yhden sukulaismiehen kokemus rauhallisesta ajosta tai Motonetin vuoden takuu ei vielä minua vakuuta.
Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Se on totta että Motonetista saa monen merkkistä tavaraa samalla tuotenumerolla.
Hyviksi havaittuja merkkejä olleet Sachs, Boge, Koni ja Bilstein. Yhtään tämän merkkistä iskaria ei ole tarvinut takuuvaihtaa.
Parit kiinaiskarit olen ostanut ja molemmat porsi talvella kovalla pakkasella. Hintaero hupeni killometreihin ja vaihtotyöhön.
Hyviksi havaittuja merkkejä olleet Sachs, Boge, Koni ja Bilstein. Yhtään tämän merkkistä iskaria ei ole tarvinut takuuvaihtaa.
Parit kiinaiskarit olen ostanut ja molemmat porsi talvella kovalla pakkasella. Hintaero hupeni killometreihin ja vaihtotyöhön.
Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
Olisko siinä sitte merkki-puutumista havaittavissa...Timo999 kirjoitti:Niin noin joo tuota... tuoko se on sitten luotettavaa tietoa.![]()
Se että suosittelin Sachsia ei johdu omista mutuista vaan siitä, mitä 30 vuotta pelkkiä mersuja korjannut asentaja on sanonut.
Jos hänen "käsien läpi" on mennyt tuhansia mersuja, niin uskon kyllä hänen kokemukseen ko. asioista.
Eli yhden sukulaismiehen kokemus rauhallisesta ajosta tai Motonetin vuoden takuu ei vielä minua vakuuta.
Sachs on mun mielestä yliarvostettu iskari, vähä sama ku HR jouset. Mul ei sachseista oo tosin kokemusta kuin w123 ja w124 alla, mutta voisi sanoa että ne on suorastaan huonot hintaan nähden. Molemmis em. autois ollu uudehkot Sachs/Boget ja myin ne pois ja laitoin bilsteinit ja konit tilalle. eroa ku yöllä ja päivällä. Hintaeroahan ei käytännös ole yhtään bilsteiniin verrattuna. Melkeepä voisin väittää että sachs ja LIP olis aika samanlainen tuote toiminnaltaan ja laadultaan. KYB kuuluu pitkälti samaan kaartiin.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Iskarit Sachs/Boget/KYB Fuusio ?
Sachs/Boget/KYB
Viimeksi kun hain pari vuotta sitten tarviketorilta iskareita, niin kyselin myyjältä jotain ennen mainituista.
Tuumasivat, että sama iskari siellä on laatikossa, eri tarra vain kyljessä.
Enhän minä sitä nyt samalta seisomalta uskonut, mutta myyjä vinkkas, että lähdeppä mukaan ja käytiin katsomassa varastosta.
Kerättiin hyllyiltä paketit ja aukaistii paketteja ja vertailin keskenään niitä.
Santsatut numerosarjat, kirjaimet yms oli jokaisessa samalla paikalla ja aivan samanlailla.
Kaksi näistä merkeistä taisi olla suurinpiirtein samanvärisiä ja yksi oli maalattu eri väriseksi.
Kuulemman mukaan ei ollut ennenkuulumatonta, että joskus oli ollut myös eri brändin värisiä putkia eri merkin tarralla.
Kaikki paketit olivat aiemmin avaamattomia.
Myyjä tuumas, että samalta tehtaalta nuo tulee ja maalataan / pakataan pakkaamossa eri brändin mukaisiin pakkauksiin, sitä mukaa mikä sillä hetkellä on tilattu ja on teon alla.
Kuuleman mukaan olivat käyneet siellä virkistymis reissulla katsomassa näiden valmistusta.
Kyseiset brändit oli ainakin silloin jonkin laisessa fuusiossa keskenään, jonka seurauksena tekivät tuotteensa samoissa tehtaissa samoista osista.
Tosin tämä pätee ainakin siihen kyseiseen autoon tarkoitetun iskunvaimentimien kohdalla jotka itse hain.
Eli kannattaa vaikka kysyä myyjältä mahdollisuus katsoa pakettien sisään kun on jotku kyseiset merkki harkinnassa niin voi vertailla keskenään.
Viimeksi kun hain pari vuotta sitten tarviketorilta iskareita, niin kyselin myyjältä jotain ennen mainituista.
Tuumasivat, että sama iskari siellä on laatikossa, eri tarra vain kyljessä.
Enhän minä sitä nyt samalta seisomalta uskonut, mutta myyjä vinkkas, että lähdeppä mukaan ja käytiin katsomassa varastosta.
Kerättiin hyllyiltä paketit ja aukaistii paketteja ja vertailin keskenään niitä.
Santsatut numerosarjat, kirjaimet yms oli jokaisessa samalla paikalla ja aivan samanlailla.
Kaksi näistä merkeistä taisi olla suurinpiirtein samanvärisiä ja yksi oli maalattu eri väriseksi.
Kuulemman mukaan ei ollut ennenkuulumatonta, että joskus oli ollut myös eri brändin värisiä putkia eri merkin tarralla.
Kaikki paketit olivat aiemmin avaamattomia.
Myyjä tuumas, että samalta tehtaalta nuo tulee ja maalataan / pakataan pakkaamossa eri brändin mukaisiin pakkauksiin, sitä mukaa mikä sillä hetkellä on tilattu ja on teon alla.
Kuuleman mukaan olivat käyneet siellä virkistymis reissulla katsomassa näiden valmistusta.
Kyseiset brändit oli ainakin silloin jonkin laisessa fuusiossa keskenään, jonka seurauksena tekivät tuotteensa samoissa tehtaissa samoista osista.
Tosin tämä pätee ainakin siihen kyseiseen autoon tarkoitetun iskunvaimentimien kohdalla jotka itse hain.
Eli kannattaa vaikka kysyä myyjältä mahdollisuus katsoa pakettien sisään kun on jotku kyseiset merkki harkinnassa niin voi vertailla keskenään.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
en puhunut "luotettavasta" sen kummemmin, kunhan aukaisin keskutelua sen verran että taitaa taas olla enempi tunnetta kuin ihan oikeeta kokemusta?Timo999 kirjoitti:Niin noin joo tuota... tuoko se on sitten luotettavaa tietoa.w210 e420 kirjoitti:noniin, alkaahan tänne tulla ihan oikeeta kokemustakin eikä vaan mutua muutaman kankkusen haukkumana.Jani426 kirjoitti:Motonetin merkki on LIP GAS TEC. Tässä linkki valmistajan sivuille : http://www.qh-stossdaempfer.de/produkte.html
Yhteen väyryseen sukulaismiehelle olen tommoset asentanut, eikä niissä mitään vikaa ole ollut, olleet nyt alla n. 2 vuotta ja 20-30tkm (ajelee kyllä rauhallisesti). Että semmosta, antaahan Motonetti vuoden takuun osilleen.![]()
tässä näkee sen että tämä iskari teknologia on samanlaista "tunteella" pelaamista kuin on öljytkin.![]()
Se että suosittelin Sachsia ei johdu omista mutuista vaan siitä, mitä 30 vuotta pelkkiä mersuja korjannut asentaja on sanonut.
Jos hänen "käsien läpi" on mennyt tuhansia mersuja, niin uskon kyllä hänen kokemukseen ko. asioista.
Eli yhden sukulaismiehen kokemus rauhallisesta ajosta tai Motonetin vuoden takuu ei vielä minua vakuuta.
kuten moni kirjoittaja on huomannut monet osat tulee jonkun tunnetun merkin tehtaalta mutta menee halpahalliin myyntiin...eri merkillä ja brändillä.
ei yhden eikä kahden isänisän iskarit tosiaan tee niistä hyviä....mutta ei varmaan huonojakaan?
ennakkoluulot ja kuulopuheet monesti pahentavat näiden "halpistuotteiden" markkina-arvoa pehemmin kuin tuote itse...
ja mitä tulee 30v remppaajaan, tottakai jokainen kehuu käyttämäänsä merkkiä....oletko huomannut esim. öljyjen ja näiden iskareiden kohdalla käydyistä nettikeskusteluista tälläkin palstalla?

Opel, "weird lieben autos"....
Moi!
Totta turiset!
Ainoa keino saada luotettavaa tietoa olisi ostaa useampi samanlainen auto uutena ja ajaa kaikilla autolla samanlaista ajoa, eri öljyillä ja hiluilla.
Tätä testiä tulisi jatkaa noin 20vuotta ja 1 000 000km. Sitten voisi sanoa jotain "varmaa"
Yleensä kun aikoo jotain kalliimpaa ostaa, olisi syytä harkita, kauanko autoa aikoo pitää. Jos se on menossa kohta myyntiin niin eipä sillä väliä mitä alle laittaa...
Totta turiset!
Ainoa keino saada luotettavaa tietoa olisi ostaa useampi samanlainen auto uutena ja ajaa kaikilla autolla samanlaista ajoa, eri öljyillä ja hiluilla.
Tätä testiä tulisi jatkaa noin 20vuotta ja 1 000 000km. Sitten voisi sanoa jotain "varmaa"
Yleensä kun aikoo jotain kalliimpaa ostaa, olisi syytä harkita, kauanko autoa aikoo pitää. Jos se on menossa kohta myyntiin niin eipä sillä väliä mitä alle laittaa...
Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
- Kylmänraudanseppä
- Mersumies
- Viestit: 557
- Liittynyt: Ti 02.06.2009 22:36
- Viesti:
w210 e420 kirjoitti:noniin, alkaahan tänne tulla ihan oikeeta kokemustakin eikä vaan mutua muutaman kankkusen haukkumana.Jani426 kirjoitti:Motonetin merkki on LIP GAS TEC. Tässä linkki valmistajan sivuille : http://www.qh-stossdaempfer.de/produkte.html
Yhteen väyryseen sukulaismiehelle olen tommoset asentanut, eikä niissä mitään vikaa ole ollut, olleet nyt alla n. 2 vuotta ja 20-30tkm (ajelee kyllä rauhallisesti). Että semmosta, antaahan Motonetti vuoden takuun osilleen.![]()
tässä näkee sen että tämä iskari teknologia on samanlaista "tunteella" pelaamista kuin on öljytkin.
tulee aina hyvä mieli kun muistelee paria kaveria prätkillä ahvenistolla....toisella oli hightech peli kaikilla mahdollisilla öhlinsin osilla ja hiilikuituosilla...toisella vakio pyörä samaisesta tuotteesta.
toinen ruuvasi peliään joka setin jälkeen ja manasi aikojaan....toinen ei koskenut muuhun kuin juomapulloon varikolla ja ajoi yli 2sek kovempaa...ja sillä toisella oli ollut aikoinaan simmatut vakioiskarit ennen öölinssiä joten haukkui alkuperäistä kokoajan ihan paskaksi....voitte arvata kumpi oli se nopeampi![]()
tosin tässä tarinassa olikin ihan sitä kuuluisaa perstuntumaa mukana...
Ahvenistolla tärkein komponentti hyvään kierrosaikaan on nahkapuvun sisällä... sieltä löytyy helposti minuutin kierrosaikaero samalla pyörällä.
--------------------------------------------------------
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
totta, tosin tuossa tarinassa on kaksi "huippukuljettajaa" joista toinen ajaa tälläkinhetkellä SM-mitaleista....tai siis ajoi, eihän kisoja ole tälle vuodelle ennee suomen kamaralle buukattuna.Kylmänraudanseppä kirjoitti:w210 e420 kirjoitti:noniin, alkaahan tänne tulla ihan oikeeta kokemustakin eikä vaan mutua muutaman kankkusen haukkumana.Jani426 kirjoitti:Motonetin merkki on LIP GAS TEC. Tässä linkki valmistajan sivuille : http://www.qh-stossdaempfer.de/produkte.html
Yhteen väyryseen sukulaismiehelle olen tommoset asentanut, eikä niissä mitään vikaa ole ollut, olleet nyt alla n. 2 vuotta ja 20-30tkm (ajelee kyllä rauhallisesti). Että semmosta, antaahan Motonetti vuoden takuun osilleen.![]()
tässä näkee sen että tämä iskari teknologia on samanlaista "tunteella" pelaamista kuin on öljytkin.
tulee aina hyvä mieli kun muistelee paria kaveria prätkillä ahvenistolla....toisella oli hightech peli kaikilla mahdollisilla öhlinsin osilla ja hiilikuituosilla...toisella vakio pyörä samaisesta tuotteesta.
toinen ruuvasi peliään joka setin jälkeen ja manasi aikojaan....toinen ei koskenut muuhun kuin juomapulloon varikolla ja ajoi yli 2sek kovempaa...ja sillä toisella oli ollut aikoinaan simmatut vakioiskarit ennen öölinssiä joten haukkui alkuperäistä kokoajan ihan paskaksi....voitte arvata kumpi oli se nopeampi![]()
tosin tässä tarinassa olikin ihan sitä kuuluisaa perstuntumaa mukana...
Ahvenistolla tärkein komponentti hyvään kierrosaikaan on nahkapuvun sisällä... sieltä löytyy helposti minuutin kierrosaikaero samalla pyörällä.
mutta siinä olet oikeassa että nahkakortonkin sisältä se vauhti löytyy...eikä edes pyörän tehoista vaan perinteisesti tuolla ahvenistolla on ajaneet 600 kuskit kovimpia aikoja....on siellä pari "turbo ärrää" koittanut saada jotakin aikaiseksi mutta jos pyörän tehoja ei saa katuun niin ei saa...
eli tästä päästäänkin painonhallintaan, saisko väyryseen hiilikuituiskareita

Opel, "weird lieben autos"....
Ite tilasin motonetistä ne kalliimmat iskarit eteen, oliko ne jotain 75€/kpl Iskareiden merkki on lucas ja ainaki vielä olen tyytyväinen. Noin 1kk ollu vasta alla tosin.
Lada 1200S -87
Peugeot 405 sri -89
Nissan bluebird 2.0 -87
Toyota corolla 1.3 -89
Ford mondeo 1.8 -98
Opel vectra 2.0dti -97
MB E200cdi -99
Volvo S80 2.4 -00
Peugeot 405 sri -89
Nissan bluebird 2.0 -87
Toyota corolla 1.3 -89
Ford mondeo 1.8 -98
Opel vectra 2.0dti -97
MB E200cdi -99
Volvo S80 2.4 -00
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Oletko varma ettei tukivarret nitku? Tyyppivika nimittäin 1996-2005 malleissa.Badbenz kirjoitti:Viime keväänä vaimon passattiin laitetttiin motonetin perusvaimentimet, nyt pitävät sellaista kitinää ettei mitään järkeä. Ihan surkeat.
Sori OT

W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Saako alkuperäisiä vielä kaupasta?Aapo.T kirjoitti:Näissä iskariasioissa se on niin että tarvikkeilla ei tee hevon helvettiä.
Nimenomaan, eka vaihetaan tukivarret, sitte vasta muuta OTBTriker kirjoitti:Oletko varma ettei tukivarret nitku? Tyyppivika nimittäin 1996-2005 malleissa.Badbenz kirjoitti:Viime keväänä vaimon passattiin laitetttiin motonetin perusvaimentimet, nyt pitävät sellaista kitinää ettei mitään järkeä. Ihan surkeat.
Sori OT

Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021