pitäsköhän kaasari puhistaa??
W124 moottori herää aika myöhään?
-
Timppeliini
- Sisäänajossa

- Viestit: 40
- Liittynyt: Su 01.08.2010 13:17
- Paikkakunta: JoEnSuU
W124 moottori herää aika myöhään?
3.0 litrasesta kaasari koneesta kyse tässä.. onko kaikilla sama että kun autolla kiihdyttä kaasu pohjassa niin kone herää vasta 4000rpm:än kohilla vetämään vasta kunnolla?
pitäsköhän kaasari puhistaa??
pitäsköhän kaasari puhistaa??
missä w124 mallissa on 3 litrainen kaasari kone 
no, jokatapauksessa tuo on koneen ominaisuus, eli kunnon veto alkaa yleensä vasta siinä 4000 rpm jälkeen...
no, jokatapauksessa tuo on koneen ominaisuus, eli kunnon veto alkaa yleensä vasta siinä 4000 rpm jälkeen...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
-
Timppeliini
- Sisäänajossa

- Viestit: 40
- Liittynyt: Su 01.08.2010 13:17
- Paikkakunta: JoEnSuU
juu, on mekaaninen ruisku ja jos sen säädöt on metsässä (ja ne yleensä on näissä yli 20 vuotta vanhoissa tai on jotain vikaa itse ruiskussa tai muissa polttoainepuolen osissa), niin aika tuhnu se vain valitettavasti on... kunnossa ollessaan se kone kyllä jaksaa liikuttaa autoa ihan reippaasti pintakaasullakin...
mutta moottori on suunniteltu niin, että kunnon rähinä alkaa vasta siinä 4000 rpm jälkeen, ei siis ole ns. kumilanka moottori, vaan pitää kierroksista...
mutta moottori on suunniteltu niin, että kunnon rähinä alkaa vasta siinä 4000 rpm jälkeen, ei siis ole ns. kumilanka moottori, vaan pitää kierroksista...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
-
Timppeliini
- Sisäänajossa

- Viestit: 40
- Liittynyt: Su 01.08.2010 13:17
- Paikkakunta: JoEnSuU


