Mutta ooteeksi: Juho, kerropa lisää autostasi. Näyttää piskuisen avatarin perusteella ainakin olevan oikeanvärinen!

Kuutoskoneisissa 124:sissakin oli viskot, muuta mallit taisi olla magneettivehkeillä.nymis kirjoitti:Taitaa olla JuhoK:n visko rikki... en ole ainakaan IKINÄ kuullut
että mersuissa olisi joku perässä laahava malli... eiköhän tuo visko ole
ollut jo 60luvulta asti ja 80luvun puolenvälin jälkeen tuli näitä Magneetti kytkimellä
olevia. mutta taas esim.w210:ssä käytetään taas jo viskoa.
Kiitokset agipille ohjeista. Itselläni oli juuri tuo tunnistin rikki ja nyt toimii tuuletin hyvin uudella tunnistimella.agip kirjoitti:Tuulettimen anturi rikki.
Sylinterikannessa on sellainen 2-napainen punakantainen tunnistin.
Voi testata auton käydessä kun otat sen pistokkeen irti ja kytket pistokkeen navat hyppyjohdolla yhteen, jos tuuletin napsahtaa pyörimään niin vika tunnistimessa.
tunnisti KL:ssä 17€
No väri on muistaakseni 930.. ja auto oli 230E -84, ABS, k-lukko... Mittarissa kilometrejä 420218, eikä koko autossa ole ollut kunnollista vikaa misään vaiheessa. Moottori ei ole koskaan ollut auki ja nokka-akselikin on alkuperäinen, eikä pidä mitään ääntä ja tehot on tallella...Aku P kirjoitti: Mutta ooteeksi: Juho, kerropa lisää autostasi. Näyttää piskuisen avatarin perusteella ainakin olevan oikeanvärinen!