Mikähän lienee kun ajossa tamppaa kaasun pohjaan niin tehot katoaa kokonaan?
Bensansuodatin on vaihdettu ja korjaamolla säädetty perus säätöjä kohdilleen.
Katsastin juuri ja päästöt olivat ihan normaalit.
Muuten toimii aivan normaalisti, kunhan ei tamppaa kaasua aivan pohjaan.
190E 2.0 KE jetronic hyytyy täydellä kaasulla
kuulosta bensapumppu vialta, eli ei jaksa enää tehdä täyttä tuottoa ja painetta... oma ainakin oiri juuri noin, ennen bensapumpun lopullista hajoamista...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Voi toki olla mahdollista. Kestikö sulla pitkään ennen ku hajosi kokonaan? Mulla tämä häikkä on ollu jo yli vuoden muuttumattomana..napa kirjoitti:kuulosta bensapumppu vialta, eli ei jaksa enää tehdä täyttä tuottoa ja painetta... oma ainakin oiri juuri noin, ennen bensapumpun lopullista hajoamista...
Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan

en jäänyt odottelemaan sitä totaalista lopullista hajoamista, kyllä auto ajokunossa pysyi, mutta mitä sellaisella tekee, mikä ei toimi kaasu pohjassape kirjoitti:Voi toki olla mahdollista. Kestikö sulla pitkään ennen ku hajosi kokonaan? Mulla tämä häikkä on ollu jo yli vuoden muuttumattomana..napa kirjoitti:kuulosta bensapumppu vialta, eli ei jaksa enää tehdä täyttä tuottoa ja painetta... oma ainakin oiri juuri noin, ennen bensapumpun lopullista hajoamista...
Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan


W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."