190E 2.0 KE jetronic hyytyy täydellä kaasulla

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
pe
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 43
Liittynyt: La 31.10.2009 16:53

190E 2.0 KE jetronic hyytyy täydellä kaasulla

Viesti Kirjoittaja pe »

Mikähän lienee kun ajossa tamppaa kaasun pohjaan niin tehot katoaa kokonaan?
Bensansuodatin on vaihdettu ja korjaamolla säädetty perus säätöjä kohdilleen.
Katsastin juuri ja päästöt olivat ihan normaalit.
Muuten toimii aivan normaalisti, kunhan ei tamppaa kaasua aivan pohjaan.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

kuulosta bensapumppu vialta, eli ei jaksa enää tehdä täyttä tuottoa ja painetta... oma ainakin oiri juuri noin, ennen bensapumpun lopullista hajoamista...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
pe
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 43
Liittynyt: La 31.10.2009 16:53

Viesti Kirjoittaja pe »

napa kirjoitti:kuulosta bensapumppu vialta, eli ei jaksa enää tehdä täyttä tuottoa ja painetta... oma ainakin oiri juuri noin, ennen bensapumpun lopullista hajoamista...
Voi toki olla mahdollista. Kestikö sulla pitkään ennen ku hajosi kokonaan? Mulla tämä häikkä on ollu jo yli vuoden muuttumattomana..
Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan :)
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja napa »

pe kirjoitti:
napa kirjoitti:kuulosta bensapumppu vialta, eli ei jaksa enää tehdä täyttä tuottoa ja painetta... oma ainakin oiri juuri noin, ennen bensapumpun lopullista hajoamista...
Voi toki olla mahdollista. Kestikö sulla pitkään ennen ku hajosi kokonaan? Mulla tämä häikkä on ollu jo yli vuoden muuttumattomana..
Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan :)
en jäänyt odottelemaan sitä totaalista lopullista hajoamista, kyllä auto ajokunossa pysyi, mutta mitä sellaisella tekee, mikä ei toimi kaasu pohjassa :P ja oli siellä siis se toinen pumppu, mikä piti kuitenkin auton jonkinlaisessa ajokunnossa... tuossa sun ajokissa ei taida olla, kuin 1 kpl pumppuja :roll:
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
wolf
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 449
Liittynyt: Ma 01.11.2010 13:10

Viesti Kirjoittaja wolf »

Onpi sellainen muistikuva että tuolla toisella voorumilla olisi joskus ollut puhe pienestä suodatinpilleristä joka olisi pumpulta tulevassa röörissä siinä määränjakajan liitosnipan yhteydessä.
pe
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 43
Liittynyt: La 31.10.2009 16:53

Viesti Kirjoittaja pe »

wolf kirjoitti:Onpi sellainen muistikuva että tuolla toisella voorumilla olisi joskus ollut puhe pienestä suodatinpilleristä joka olisi pumpulta tulevassa röörissä siinä määränjakajan liitosnipan yhteydessä.
Tuosta en ole kuullutkaan, mutta voisi olla tarkistamisen arvoinen, jahka ehtii. :)
Vastaa Viestiin