w124 230te:n tyhjäkäynti?
w124 230te:n tyhjäkäynti?
paljonko pitäisi tyhjä käynnin olla kylmänä ja lämpimänä?
tässä minun autossa kylmänä n.1500 kierrosta ja toisinaan lämpimänäkin samat kierrokset ja toisinaan n.1000-1200 kierrosta? vaikuttais siltä että ois niinkuin imu päällä koko ajan. mikä liene sitten vikana?
tässä minun autossa kylmänä n.1500 kierrosta ja toisinaan lämpimänäkin samat kierrokset ja toisinaan n.1000-1200 kierrosta? vaikuttais siltä että ois niinkuin imu päällä koko ajan. mikä liene sitten vikana?
elikkä tyhjä käynnin tulis olla alle 1000 kierrosta normaalisti.Oloffi kirjoitti:Ei taia ruiskuvehkeissä olla sitä "imua". Oliko se nyt niin että tyhjäkäyntimoottori pitää kylmässä koneessa kierroksia HETKEN 1000 tai vähän yli, jos on toiminnassa.
osaisko kukaan sanoa mistä lähtis tuota korkean tyhjäkäynnin syytä hakemaan?
Tarkista ensiksi, että järjestelmässä ei ole ilmavuotoja. Katso myös ilmamäärämittarin alusta, josta letkut tyhjäkäyntipiiriin yleensä KE-Jetissä lähtevät.mikuk kirjoitti:elikkä tyhjä käynnin tulis olla alle 1000 kierrosta normaalisti.
osaisko kukaan sanoa mistä lähtis tuota korkean tyhjäkäynnin syytä hakemaan?
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
itsellä on 200TE ja korjaamolla pakokaasutestejä ottaessa sanottiin, että laihalla on kone käynyt. kun seosta rikastettiin, tyhjäkäynti jäi aavistuksen yli 1000rpm. vissiin pienempi paha tuo korkea tyhjäkäyti kuin mitä liian laihalla seoksella ajaminen?
kaasuvivustoa ei älytty katsoa, vaan epäilivät, että tyhjäkäyti moottori saa ilmaa jostain.
vika ei varmaan voi olla ELR-releessä, koska laihemmalla seoksella tyhjäkäynti oli ok?
kaasuvivustoa ei älytty katsoa, vaan epäilivät, että tyhjäkäyti moottori saa ilmaa jostain.
vika ei varmaan voi olla ELR-releessä, koska laihemmalla seoksella tyhjäkäynti oli ok?