Helma projekti kiinnostaa, millos alotat? Mä oon kans miettiny miten noi alkuperäset helmat sais jotenkin paremman näkösiksi.
Etu- ja takapuskuri on siis SL:stä molemmat, vähän samanhenkinen kun AMG:hän tuo takana on. Varmaan ensiviikon aikana voisi noita helmoja koittaa väsäillä, hienoudesta en sitten tiedä.enska kirjoitti:Siisti kupee tosta tuliOnko sulla tossa alkuperäinen AMG puskuri takana?
Helma projekti kiinnostaa, millos alotat? Mä oon kans miettiny miten noi alkuperäset helmat sais jotenkin paremman näkösiksi.
Taitaa olla "ylimääräiset" nuo 9" x 18" kiekot....PT kirjoitti:Juhis, minkäs levyset ne siun ylimääräiset vanteet oli?
Nyt ois helmoja hienosäädetty lähemmäs maata, kun kerrankin aikaa löytyi. Kuvat on tosin vielä kamerassa. Mutta laitellaan viimeistään ensi viikolla. Tuli myös uudet vanteet. Ei enää pyörimisvaikeuksia.enska kirjoitti:Helma projekti kiinnostaa, millos alotat? Mä oon kans miettiny miten noi alkuperäset helmat sais jotenkin paremman näkösiksi.
Niinhän sitä vois luulla. Ehkä todellisuudessa kuvissa tulee vaan valo eri kulmasta.erkki.k kirjoitti:Ei toi voi olla sama auto!
Se on hyvä että näyttää Limitedeiltä, kun sellasina ne ainakin ostin.wildou kirjoitti:Ootko juhis hommannut autoosi limitedin vanteet? Näyttävät hämäävän paljon Limitedin 359 malleilta.. Ovatko minkä kokoiset?
Siksihän autossa on sivupeilit.ssdesign kirjoitti:Takalasi taitaa olla maalattu mustaksi, kun ei läpi näe.
Näin muita foorumia mukaillen, chromille on myös suomenkielinen vastine, kromi.wildou kirjoitti:onko chromi pinta pysynyt kunnossa? Itse ostin samanlaiseen mersuuni 20" limitedin 023 vanteet. Niin ja millä vahaat nuo jotta pysyvät kuosissa? Niin ja sitä piti kysymäni, että millainen alusta tuossa sun laitteessa on kun näyttää jurikin sopivan korkuselta. Itse olen etsinyt korisarjaa autooni melko pitkään..Onko tietoja mistä asiallisia löytyy?
Tahtoo kans nähdä, miltä näyttää 20" vanne 124:n allassdesign kirjoitti:Olis kiva nähdä nuo vanteet auton alla, millon saadaan kuvia?wildou kirjoitti:onko chromi pinta pysynyt kunnossa? Itse ostin samanlaiseen mersuuni 20" limitedin 023 vanteet. Niin ja millä vahaat nuo jotta pysyvät kuosissa?
Wildou laittoi mulle kuvaa autostaan, ja antoi luvan sen julkaisemiseen täällä foorumilla, joten tuossa, olkaa hyvät:Jani kirjoitti:Tahtoo kans nähdä, miltä näyttää 20" vanne 124:n allassdesign kirjoitti:Olis kiva nähdä nuo vanteet auton alla, millon saadaan kuvia?wildou kirjoitti:Itse ostin samanlaiseen mersuuni 20" limitedin 023 vanteet.![]()
Oon pitänyt 18" vanteitakin isoina mutta 20"
Amerikastahan niitä, tai Suomesta Chromon.com.tovayryn kirjoitti:mitä tuommoset valssit kustantaa ja mistä tuon tyylisiä saa?