w124 MB 200 1985 sumuvalot ei toimi? KIIRE
w124 MB 200 1985 sumuvalot ei toimi? KIIRE
Mikä on kun sumarit eivät toimi?
Ohjekirjaa ei ole, mutta sulakkeet näyttäisivät olevan kaikki kohdallaan.
Autoon on vaihdettu lisäkaukovalot, epäilen että niiden takia jostain syystä ei sumuvalot toimi, voisiko olla epäillyksellä perää?
Mikä voisi olla vialla? Auto pitäisi saada tänään katsastettua.
Ohjekirjaa ei ole, mutta sulakkeet näyttäisivät olevan kaikki kohdallaan.
Autoon on vaihdettu lisäkaukovalot, epäilen että niiden takia jostain syystä ei sumuvalot toimi, voisiko olla epäillyksellä perää?
Mikä voisi olla vialla? Auto pitäisi saada tänään katsastettua.
All my devotions betrayed
I am no longer afraid
I was too blinded to see
How much you've stolen from me
I am no longer afraid
I was too blinded to see
- Jari Nysten
- Mersumies
- dieselflosse
- Valvoja
Nyt on korjattu. Voi jeesus miten uskomattoman paskoja virityksiä sitä jotkut kehtaavatkin tehdä. Harvoin näkee että sumuvalojen heräte ja maa vedetään lisäkaukovaloille. Varmasti ollut oma hommansa apinoilla saada tuo viritys toimimaan. Kyllä pitäisi joiltakin kieltää oikeus laittaa autoaan itse.
Jesarivirityksiä ei anna luonto periksi autoon viritellä.
Jesarivirityksiä ei anna luonto periksi autoon viritellä.
Viimeksi muokannut Mulsu, Ke 17.11.2010 12:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I am no longer afraid
I was too blinded to see
I am no longer afraid
I was too blinded to see
- dieselflosse
- Valvoja
Tuskin. Sumuvalot ovat aikalailla turhia jokatapauksessa. Ne päivät jolloin niitä käyttää tarvitsee (= voi käyttää. käyttäähän niitä ei tarvitse käytännössä koskaan.) , ovat vuositasolla kahden käden sormilla laskettavissa. Toki apinat sitten ajelevat sumarit päällä keskellä kirkasta kesäpäivääkin, mutta nämä tapaukset ovat sitten asia erikseen
Ja vaikka tuo olisi ollutkin tarkoituksena, niin olisivat sitten tehneet sen sitten niin että toimii. Säälittävää touhua jättää asiat tuollatavalla puolitiehen.

Ja vaikka tuo olisi ollutkin tarkoituksena, niin olisivat sitten tehneet sen sitten niin että toimii. Säälittävää touhua jättää asiat tuollatavalla puolitiehen.
I am no longer afraid
I was too blinded to see
I am no longer afraid
I was too blinded to see
Minulla on ollut tuollainen kytkentä autossani W123 koko ajan. Olikohan se niin, että se piti olla joskus lakisääteisesti noin Suomessadieselflosse kirjoitti:Eihän tuossa ole tavoiteltu kytkentää, jossa sumarit sammuvat pitkillä ajellessa? On meinaan nerokas keksintö ja meinaan tuohon omaani sellaisen laittaa heti kuin joudan.Mulsu kirjoitti:Harvoin näkee että sumuvalojen heräte ja maa vedetään lisäkaukovaloille.

- dieselflosse
- Valvoja
80-luvun puolen välin paikkeilla tuo oli. '84 123:sta tuon omin ja olen sen jälkeen apinoinut kytkentää useampaan meseen.Veltto kirjoitti:Minulla on ollut tuollainen kytkentä autossani W123 koko ajan. Olikohan se niin, että se piti olla joskus lakisääteisesti noin Suomessa[/quote
Se oli joskus näin, montaa vuotta tuo laki ei ollu.
Tuo verbi sopii oikein hyvin, kun olen niitä apinoita, jotka käyttävät mersun sumareita sateella ja välillä vain märän suolatienkin takia. En tosin kirkkaalla päivän valolla, että siltä osin on pieni särö aiemmin esitetyssä nasevassa määritelmässä.

Terveisin
Tero
Tero