W202 C 250 Turbodieselissä ilmavikaa
- Etwas Anders
- Mersumies

- Viestit: 1056
- Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
- Paikkakunta: Pieksämäki
W202 C 250 Turbodieselissä ilmavikaa
Jos W202-sarjan 250 Turbodieselissä on ilmavikaa,niin mistä lähteä etsimään itse vikaa? Diesel-pumppuhan on Bosch,eikä se 220D:n Lucas,jossa tiivisteet alkaa vuotamaan ja ilmavika sitä kautta,voiko Boschin pumpussa olla sama syy?
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Helpommalla pääsee kuin Lucasin kanssa: tuon moottorin ilmavioista yleisin taitaa olla se, että konehuoneessa pa-linjan tiiviste- O-renkaat ovat kovettuneet ja vuotavat. Halvat osat ja tietääkseni mahdollista vaihtaa itsekin, jos räikkä yhtään kädessä pysyy. 
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
itsellä on sama vika...en oo vielä vaihtanu niitä o-renkaita mutta vaihdoin ne letkut sinne. minkälaista letkua te käytätte?
Itse hain motonetistä sitä 3.2mm kangaspunosletkua, niin onko se hyvä juttu.
ainakin aluksi loppui se vuoto sieltä ja mutta nyt ne on taas alkanu vuotaan jonkin verran.
siis sinne suuttimenkuoppaan tulee diisseliä. oon vaihtanu ne letkut jo kahdesti sinne.
voiskohan olla sellanen vika että suuttimet olis löystyneey tai sieltä jokin alkanu vuotaan??
Itse hain motonetistä sitä 3.2mm kangaspunosletkua, niin onko se hyvä juttu.
ainakin aluksi loppui se vuoto sieltä ja mutta nyt ne on taas alkanu vuotaan jonkin verran.
siis sinne suuttimenkuoppaan tulee diisseliä. oon vaihtanu ne letkut jo kahdesti sinne.
voiskohan olla sellanen vika että suuttimet olis löystyneey tai sieltä jokin alkanu vuotaan??
- harrikka95
- Mersumies

- Viestit: 643
- Liittynyt: Ma 19.11.2007 17:06
- Paikkakunta: Pohojanmaa
Itse hain Vehosta kaikki naftaputket o-renkaineen uudet, koko sarja, on helppo vaihtaa itse ja samalla imusarja irti ja putsaamaan kaikki noen paskat pois ja imureijät auki kunnolla. Imusarjan tiivisteet kannattaa samalla uusia kaikki. Samalla EGR venttiili pois pelistä niin alkaa pysymäänkin imureijät auki ja eikun hanaa ja kunnolla niin pysyy paikat puhtaana 
Mercedes-Benz W212 E220CDI -11
Joo niin vähän meinasinkin. Eilen vaihdoin kaikki uudet hehkut ja samalla tietty imusarjan tiivisteet. Tänään vielä haen veholta ne huohotinputken uudet osat niin katsotaan miten alkaa toimia... Suunnittelin kans tota polttoaineletkujen ja O-renkaiden vaihtoa, kun yks päivä oli jonkun verran käynnistymisvaikeuksia.
Onko tietoa lähteekö ne muoviliittimelliset polttoaineletkut hyvin irti vai meneekö ihan osiksi? Siis saiko vehosta sellaista kokonaista sarjaa missä on ne kaikki letkut ja O-renkaat? Onko hinnasta tietoa?
Onko tietoa lähteekö ne muoviliittimelliset polttoaineletkut hyvin irti vai meneekö ihan osiksi? Siis saiko vehosta sellaista kokonaista sarjaa missä on ne kaikki letkut ja O-renkaat? Onko hinnasta tietoa?
Re: W202 C 250 Turbodieselissä ilmavikaa
itsellä kans täytty pikku hiljaa kyseiset suutinkupit ja vaihdoin pariin kertaan ohivirtaus letkut eikä ollut mitään vaikutusta mutta sitte ku päästi paineilmaa paluuletkuun niin johan loppu ylimääränen kuseminen ja "ilma" ongelma 





