Oiskohan tuonkin voinut sanoa toisenlailla.

Anyway

http://www.squirrelpf.com/turbocalc/
Sergey kirjoitti:Kiitos vinkkilinkistä!
Niin, dieseliin on foorumilla valtava pätevyys ja salaseura jolta voi hattu kourassa käydä vikisemässä apuaJarkkoN kirjoitti:Mikäs siinä, jos bensakonetta turvottaa.
Dieseliin ei taida päteä.
Meinasin kans kirijotella, että eikö tältä foorumilta oo ihan hyvin saanu neuvoo/kokemuksia eri ahtimista.Stonehead kirjoitti:Sergey kirjoitti:Kiitos vinkkilinkistä!
Niin, dieseliin on foorumilla valtava pätevyys ja salaseura jolta voi hattu kourassa käydä vikisemässä apuaJarkkoN kirjoitti:Mikäs siinä, jos bensakonetta turvottaa.
Dieseliin ei taida päteä.
serkeillä on näköjään tääläkin herne nokas...
Eiköhä ne tuu jatkosaki sieltä. Norjalaisia ollu kans yhteyes Mynä pumpun tiimoilta.Stonehead kirjoitti:mynältä on ne tähän mennessä parhaat tulokset tullut ja täs lähiakoona on mennyt pumppuja usaha, ruattiin, italiaan joten miks vielä pitääs esitellä osaamistaan sielä jossain. ?
No toi BSFC lukema on kyllä väärä esikammiolle. 0,42 olis lähempänä. Volsun vanhoista TDI moteista mitattu tollasia 0,35-0,36 lukemia.JarkkoN kirjoitti:Kokelin oman 300 TDT:n moottorin arvoja... Sijoitan siis nämä lukemat ja BSFC=0,36 (välijäähdytin) sekä 330 hv.
Katselin tuolta mikä olisi lähinnä mosselmanin turbosarjan puhallinta. Kompurahyrrän numeron ja muiden ahtimesta löytyvien numeroiden perusteella kyseessä olisi K26-2664G:tä vastaava kapine.Turbocompound kirjoitti:"Oikean kokoisen turbon mitoitus laskuri."
Oiskohan tuonkin voinut sanoa toisenlailla.
Anyway![]()
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/