[quote="maicoman" ja entä sitten se kaikkien moittima tehottomuus? noh minun mielestänin se ei todellakaan ollut laiska vaan juurikin sopivan tuntuinen tasaseen ajoon.
mutta ei hyvää ilman huonoakin, entiedä onko tuo ominaisuus vai vaan koeajoauton vika että kun loikkasin motarille ja nopeus nousi sinne 120-140 tienoille niin ajettavuus ei ollut sitä mitä odotin E sarjalta. eli ei kulkenut kuin juna suoraan vaan keräili kaiken maailman uria ja pieniä sivutuulen puuskia (yms. suoraan menemiseen vaikkutavaa). )[/quote]
Teho/ tehottomuushan riippuu täysin siitä mihin vertaa
Minä köröttelin 14 vuotta 123D:llä ennenkuin osti 200CDI Väykyn. Ero oli ihan käsittämätön! Tuntui, että paikat irtoaa hampaista kun painoi kick-downin pohjaan. Eli riittähään tuo vallan mainiosti arkiajoon.
Sitten tietty jos käyt viikonloppuisin AMG miesten kanssa kisaa ajelemassa Ahvenistolla niin tehot ei riitä...
Käyhän nyt kuitenkin ajelemassa useampaa autoa, koska sen ei pitäisi venkuroida vaan mennä suoraan, ajamassasi autossa on saattanut olla ohjauskulmat hakusessa.
Tietty jos olet tottunut etuvetoisella ajoon niin sellaisia "oikaisu" ominaisuuksia ei löydy.
Tuon mainitsemasi sivutuuliherkkyyden olen omassakin huomannut. Varsinkin kun tulee tuulisella säällä metsästä peltoaukealle...

Oisko siinä sitten liikaa purjepintaa vai mikä lie. Eipä sekään häiritse kun siihen tottuu.