Narina w203

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Pullman
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Narina w203

Viesti Kirjoittaja Pullman »

Kun pakkaset hellitti niin aloin kuuntelemaan että w203 -04 oikeasta takapyörästä kuulua natina epätasaisella alustalla kuin Hetekalla pomppisi. Vaarmaan tuttu aihe foorumilla mutta en nyt ihan heti löytänyt. Mikä natina ja miten korjaantuu?
ari y
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: Narina w203

Viesti Kirjoittaja ari y »

Narinanivel,eli takatukivarren uloin nivel kuiva.Uutta vaan tilalle,itse nivel maksaa n.20e.Tilapäiskorjauksena voi siihen ruiskulla laittaa suojakumin läpi öljyä,mutta parempi olis vaihtaa uuteen.
Junnu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Junnu »

Narinahela siellä narisee.
(eli se alatukivarren ulompi hela)

Narina poistuu tuon helan vaihdolla. Vielä se hela ei ole väljä, mutta todennäköisesti kohta on.
Yleensä ei pitkään sen jälkeen kestä, kun alkaa narinaa kuulua. Väljällä helalla auto alkaa luikerrella.
Pullman
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Pullman »

Yep! Kiitokset nopeista vastauksista. Nyt tiedän mitä lähden korjauttamaan. Olisi mittarissa 165 tkm ja B huoltoa herjaa 1000 km päästä joten samalla korjaukseen. Kyseinen auto on mulle suht tuore tapaus joten ei vielä tietoa ominaispiirteistä, kun löytäisi vielä kelpo korjaamon Kouvolan seudulta.
vehka
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja vehka »

Hei. ML 270 cdi:ssä kuuluu myös narinaa takapäästä.Onko kenelläkään tietoa mistä rupeis kahteleen vikaa?Tietääkseni siinä ei ole samallaisia narinapuslia kun on henkilömalleissa.
jaanne
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja jaanne »

Onko täsä w203 narinahela kuin lujasti kiinni? Löytyy Klannin työkalu tähän mutta tarviiko lämittää/kylmentää? Ruukaako jämpätä heti kunnolla kiinni? Luulis että ei kovin tiukasa ole koska nämähän taitaa olla melkein vuosittain vaihtokunnosa.
hanta
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja hanta »

sata kirjoitti:Onko täsä w203 narinahela kuin lujasti kiinni? Löytyy Klannin työkalu tähän mutta tarviiko lämittää/kylmentää? Ruukaako jämpätä heti kunnolla kiinni? Luulis että ei kovin tiukasa ole koska nämähän taitaa olla melkein vuosittain vaihtokunnosa.
Ei tarvii lämmittää varsinkaan jos Klannin työkalu käytössä. Itse olen vaihtanut ihan pultti-prikat-putki-systeemillä lämmittämättä.
W203CDI
Vastaa Viestiin