Narina w203
Narina w203
Kun pakkaset hellitti niin aloin kuuntelemaan että w203 -04 oikeasta takapyörästä kuulua natina epätasaisella alustalla kuin Hetekalla pomppisi. Vaarmaan tuttu aihe foorumilla mutta en nyt ihan heti löytänyt. Mikä natina ja miten korjaantuu?
Re: Narina w203
Narinanivel,eli takatukivarren uloin nivel kuiva.Uutta vaan tilalle,itse nivel maksaa n.20e.Tilapäiskorjauksena voi siihen ruiskulla laittaa suojakumin läpi öljyä,mutta parempi olis vaihtaa uuteen.
Narinahela siellä narisee.
(eli se alatukivarren ulompi hela)
Narina poistuu tuon helan vaihdolla. Vielä se hela ei ole väljä, mutta todennäköisesti kohta on.
Yleensä ei pitkään sen jälkeen kestä, kun alkaa narinaa kuulua. Väljällä helalla auto alkaa luikerrella.
(eli se alatukivarren ulompi hela)
Narina poistuu tuon helan vaihdolla. Vielä se hela ei ole väljä, mutta todennäköisesti kohta on.
Yleensä ei pitkään sen jälkeen kestä, kun alkaa narinaa kuulua. Väljällä helalla auto alkaa luikerrella.
Yep! Kiitokset nopeista vastauksista. Nyt tiedän mitä lähden korjauttamaan. Olisi mittarissa 165 tkm ja B huoltoa herjaa 1000 km päästä joten samalla korjaukseen. Kyseinen auto on mulle suht tuore tapaus joten ei vielä tietoa ominaispiirteistä, kun löytäisi vielä kelpo korjaamon Kouvolan seudulta.
Hei. ML 270 cdi:ssä kuuluu myös narinaa takapäästä.Onko kenelläkään tietoa mistä rupeis kahteleen vikaa?Tietääkseni siinä ei ole samallaisia narinapuslia kun on henkilömalleissa.
Onko täsä w203 narinahela kuin lujasti kiinni? Löytyy Klannin työkalu tähän mutta tarviiko lämittää/kylmentää? Ruukaako jämpätä heti kunnolla kiinni? Luulis että ei kovin tiukasa ole koska nämähän taitaa olla melkein vuosittain vaihtokunnosa.
Ei tarvii lämmittää varsinkaan jos Klannin työkalu käytössä. Itse olen vaihtanut ihan pultti-prikat-putki-systeemillä lämmittämättä.sata kirjoitti:Onko täsä w203 narinahela kuin lujasti kiinni? Löytyy Klannin työkalu tähän mutta tarviiko lämittää/kylmentää? Ruukaako jämpätä heti kunnolla kiinni? Luulis että ei kovin tiukasa ole koska nämähän taitaa olla melkein vuosittain vaihtokunnosa.
W203CDI