Huomio, huomio 4-matic miehet - 4MATIC TOIMII

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
tompson
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 218
Liittynyt: Su 06.12.2009 16:22
Paikkakunta: Kivavesi

Re: Huomio, huomio 4-matic miehet - 4MATIC TOIMII

Viesti Kirjoittaja tompson »

scherer kirjoitti:Tarjoan näkemättä 4 tonnia, jos voimansiirto ei pidä ääntä. Jos kamerasta on puute, niin voin lähettää toimivan.
Jos taas auto ei ole lähettyvillä, niin voimme lähettää paikallisen mersufoorumin agentin kameroineen paikkaan kuin paikkaan.
Jos Nainen ei haluakaan luopua autosta, niin luultavasti Nainen ei ole enää puutteessa (rahan), vaan jatkaa autoilua mersufoorumin asiantuntijoiden avustuksella.
Kiitos vain, mutta näin hyvästä autosta on turha tarjota pikkurahoja ja jos olet lukenu topicia koko ajan niin olet kai huomannut, että jos omistaja vielä päättäisi myydä auton - niin sille on jo ostaja.
MB W201 D - 88
MB W201 b - 88 automaatti


"ON SE VAIN ELÄMÄ NIIN IHMEELLISTÄ"!
Avatar
mika4matic
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 147
Liittynyt: Ma 12.04.2010 22:12
Paikkakunta: Espoo

Re: Huomio, huomio 4-matic miehet - 4MATIC TOIMII

Viesti Kirjoittaja mika4matic »

JarkkoN kirjoitti:Hienoa! Great success! Toivottavasti nainen on tyytyväinen. Hänestäkin voisi laittaa kuvia ... vaikka sen Mersun vieressä.
Ole hyvä... ai niin eri auto... ja vissiin eri nainenkin... ;)

Kuva
Avatar
sompio
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1768
Liittynyt: Pe 13.10.2006 21:20
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Huomio, huomio 4-matic miehet - 4MATIC TOIMII

Viesti Kirjoittaja sompio »

Muistaakseni näin viimmekesänä tuon yhdistelmän Kiuruvedellä. :P :wink:
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
tese
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 400
Liittynyt: La 14.02.2009 08:55
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Huomio, huomio 4-matic miehet - nainen pulassa

Viesti Kirjoittaja tese »

tompson kirjoitti:HYVIÄ UUTISIA, 4MATIC TOIMII SITTENKIN! :D :D :D

Eilenillalla miinusakkukaapeli irti - aamulla takaisin paikalleen ja vikamuisti nollaantui! Aiemminkin kokeiltiin tätä, mutta aika oli silloin ilmeisesti liian lyhyt. Ensimmäisellä kerralla, jarruvalokytkimen vaihdon jölkeen, pari tuntia ja ylijännitesäätimen kolvaamisen jälkeen noin tunti.

KIITOS VIELÄ KAIKILLE OSANOTOSTA! :D :D :D
ONNITTELUT! Ehän se ollutkaan "kovin monen tonnin remontti" Todennäköisin vika oli siinä jarruvalokytkimessä ja ongelmaksi muodostui osan vaihdon jäkeen tuo vikamuistin nollaus koska se ei resetoidu ennen kuin vikkukoodi on kertaalleen luettu ja sen jäkeen vikavalon palaessa yhtämittaisesti kuitataan häiriö pois oikosulkemalla diaknostiikka pistokkeen tietyt navat noin 10 sekunniksi. Noh eipä tuo onnistunut kun ei löytynyt oikeista navoista kaapeleita.:D Jos ABS:n ja 4-matic boksin kaapelit olis ollu irti paikaltaan kauemmin olis vika nollaantunut samalla tavalla kuin akkukaapelin irtipidolla. Kyllähän tuo diagnostiikka pistokemysteerio kannattais joka tapausessa selvitää tulevaisuuden varalta.
Niin kuin taisin jossakin postauksessa mainita; ei kannata antaa periksi. Ihmiset noita on tehny, eikä tuo ole edes mitään rakettitiedettä. :wink:
W124 300D 4-matic -88
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
Lukittu