Mikä tuo tuossa mittariston alapuolella oleva hommeli on? (ratin vasemmalla puolella)vk00 kirjoitti:tollanen ihan siistikuntonen tuli hommattua
Oon joskus ennenkin nähny, muttei vaan saa millään päähän, että mikä kumma se olikaan.

Mikä tuo tuossa mittariston alapuolella oleva hommeli on? (ratin vasemmalla puolella)vk00 kirjoitti:tollanen ihan siistikuntonen tuli hommattua
Xan kirjoitti:muuten loistava mutta anteeksi nyt että haukun nuo kaikkien suosimat vanteet mutta ne on vaan hiukan nähty jo enkä muutenkaan kyseisiä arvosta tuon koriseen autoon.... 123:sen alla sitten ihan eri juttuPetehri kirjoitti:Pari kuvaa omasta käyttöfarkusta:
mulle tuli viimeisimmän ostoksen mukana tuollaiset monoblocit vai mitä ne nyt mahtaa ollaweeyxkaxkol kirjoitti:Xan kirjoitti:muuten loistava mutta anteeksi nyt että haukun nuo kaikkien suosimat vanteet mutta ne on vaan hiukan nähty jo enkä muutenkaan kyseisiä arvosta tuon koriseen autoon.... 123:sen alla sitten ihan eri juttuPetehri kirjoitti:Pari kuvaa omasta käyttöfarkusta:
omasta mielestä nuo vanteet on just nimenomaan tehty w ja s 124:seen...Kuola oikein valuu ku himoitsen noita vanteita omaan lankkuun...mut makuasioita..
Millä spekseillä noi RH:oot on? On meinaan näyttävän näköset.Petehri kirjoitti:Anteeni lähtee talven aikana, kun takakyljet maalataan uudestaan. Vetokoukku on irroitettavaa mallia, mutta en jaksanut kuvia varten sitä irroittaa.Lipsanen kirjoitti:Mä en löydä tästä muuta huomautettavaa paitsi antennin,vetokoukun ja umpiot vähän eriparia vilkkujen kans.
Vanteethan ne vasta sopiikin,paremmin kun ne kesällä olevatOlis muuten kiva laittaa sellaset vanteet mitä kukaan ei oo nähny
![]()
Viimetalvena oli noiden vilkkujen kanssa "samaa sarjaa" olevat kiinan ihmeet keulalla, mutta niillä ei nähnyt mitään joten vaihdoin tilalle alkuperäiset. Tämä kun on käyttis eikä näyttelyauto.
Nuo kuvissa näkyvät RH:n vanteet on kesävanteina. Ne borbetit on nastakumeilla.
Jätit sitte kuitennii tuon vaihdekepin nupin puiseks...?juhes kirjoitti:Ukkijalopuut hiilikuitulookkiteipin alle,
Manu300cea24 kirjoitti:Oma mielipide on sellanen että pitäis saada matalammaksi. Muuten ihan nätti perus kuuppa.
Ei niitä iskareita kannata rälläköidäNH kirjoitti:Manu300cea24 kirjoitti:Oma mielipide on sellanen että pitäis saada matalammaksi. Muuten ihan nätti perus kuuppa.
Sitäpä olen itekkin miettinyt. Kannattaako ostaa suoraan uudet iskarit vai rälläkällä lyhentää?
Joo ei oo vielä löytyny mustaa nuppia.. Nii nuo on siinä kintaalla, sopivatko pyörimään. Tässä oon hieman katsellu jotain 16-17" huulivanteita.Pakardinen kirjoitti:Jätit sitte kuitennii tuon vaihdekepin nupin puiseks...?juhes kirjoitti:Ukkijalopuut hiilikuitulookkiteipin alle,![]()
Liika isot vanteet, ei saa tarpeeks matalaks...
Eteen vaan vaikka jotkin 215/35R18 kumit ni luulis mahtuvan vaikka vähän puottaiskin. Takanahan on varmaan tilaa madallukselle noillakin rengasko'oilla. Tosin hirveästi ei kannata olla eroa etu/takarenkaiden halkaisijalla, tuli joskus kokeiltua CE:ssä, ja ABS-valo syttyi aina kun ajoi yli 110 km/h (moottoritiellä).juhes kirjoitti:Joo ei oo vielä löytyny mustaa nuppia.. Nii nuo on siinä kintaalla, sopivatko pyörimään. Tässä oon hieman katsellu jotain 16-17" huulivanteita.
hasa_ kirjoitti:Täs olis muutama kuva omasta
http://s1131.photobucket.com/albums/m55 ... AG0071.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1131.photobucket.com/albums/m55 ... AG0054.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s1131.photobucket.com/albums/m55 ... AG0052.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Timo L. kirjoitti:Onnea kulkineelle! Tuohan näyttää samalle kuin 1. sarjan W124-dieselesitteen kannesta reväistylle.
napa kirjoitti:kieltämättä tuolla Wade:n autolla voi osallistua tähän foorumin siistein w124 keskusteluun... muista sitten museokatsastaa tuo, kun tulee sen aika...
Wade kirjoitti:Moi !
Tuli käytyä Germanian provinssissa Hannoverissa ostoksilla, joten ajattelin osallistua talkoisiin...
Pussihousuuntuvan miehen hankinta kohdistui W124 250D:iin.
Lossi oli uudesta lähtien ollut sillä kuuluisalla vanhemmalla herralla (Vm. 32), jolta trokari osti auton pois ja listasi Ebay.de:hen, josta allekirjoittanut ja päällepuhunut meni huutamaan sen itselleen.
Lyhyesti:
- vm 1988
- 540 Barolorot
- punainen kangassisusta (Mittelrot)
- automaatti
- ABS
- kiekkamittari
- kattoluukku
- keskuslukko
- ajan hengen mukainen blaukkari sähköantennilla (vaihtunee tosin Beckeriin)
- kilsat ostettaessa 94 175 km, jota tukevaa asiakirjanäyttöä löytyy (katsastustodistukset)
Tuleva käyttötarkoitus perheen 1. auto, jota pidetään huolella ja siistinä.
Omalta osaltani käyttöauton etsiminen taisi loppua melko pitkäksi aikaa tähän...
http://kuvablogi.com/nayta/2939203/" onclick="window.open(this.href);return false;
T; Wade
Oiva valinta tuossa koossa, on hiljaiset ja kestävät kuin per****et.Wade kirjoitti:Kesärenkaiksi ajattelin Michelin Energyjä 15-reikäaluilla ja tietysti 196/65/15 koossa.