terv.-j-
merkkivalo 124
merkkivalo 124
moro mb miähet, merkkivaloista kertova merkkivalo palaa vaikka kaikki lamput ehjiä, ainakin toimivat (palavat) . Missä mahd. vika...
terv.-j-
terv.-j-
Re: merkkivalo 124
Ookko kattonut rekisterikilven valot
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Mulla oli 124 farkussa takavalon polttimo palanu mut oli lanka ottanu tärähdyksestä kiinni ja toimi mut oli vastus väärä ja merkkilamppu sytty. Sai hakea hetken vikaa.
tein itse ja säästin
Sama vika mulla tuossa rekisteri kilven valossa kun otti lamput yksitellen irti ja antoi pienen kluunapin niin vika löytyi
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Sama vika täällä. Palaneen polttimon merkkivalo palaa koko ajan, vaikka kaikki auton valot toimii. Missähän vika?johanness kirjoitti:moro mb miähet, merkkivaloista kertova merkkivalo palaa vaikka kaikki lamput ehjiä, ainakin toimivat (palavat) . Missä mahd. vika...
terv.-j-
Joku polttimo on rikki tai väärä. Senhän näkee missä vaiheessa valo syttyy, sen mukaan tutkimaan.
wiimax.fi
-
JanneVillePetteri
- Vakiokalustoa

esim itsellä joku oli laittanut 5w polttimon takavaloon vaikka kuuluu 10 wattinen olla..tietäähän miten siinä käy..merkkivalo vaan killuttaa... 
mulla oli joku laittanu (syystä jota en tiedä) niin etuparkkien tilalle lasikantaset polttimot (eli vaihtanu koko sen pohjan) ja vikavalo paloi niitten takia! ei muuta kun varaosa mesestä alkuperäset tilalle niin jo sammu merkkivalo 
Joo ja itellä oli w124:ssa joku laittanut takavaloksi 5W lampun, siitä syystä paloi kokoajan ja vilkkui välillä kaasua annettaessa/löysättäessä. Tarkan markan väline tuo vikavalo