herrakani kirjoitti:Pulmia:
* Dieselinkatku tunkee sisään
* En oo saanu kattovaloja vaihdettua kaikkia ledeiksi
* Lasit ei oo mustat
* Handsfreesta ja "navista" jäi reijät kojelautaan
Itellä sama ongelma tuon Dieselkatkun kanssa, joku vuotaa jossakin..?
No hyötyä niistä ledeistä ei siellä katossa juuri olekkaan ellet ihaile niitä ajonaikana, joten haitanneeko tuo?
Lasit saa jäädäkkin kirkkaiksi ettei tuu taas yksi amis-teini-lintta, mustassa voisin sen jotenkin ymmärtää mutta vaaleassa en sitten millään, nimenomaan siis niitä takasivu-ja takalasia jos meinaat laillisilla asennuksilla pärjätä. Toinen outous on haluta juuri peittää avantgarden erikoistunnus eli siniset lasit!!? järjen köyhyyttä sanon mä. Ainut asiallinen toteutus minkä olen nähnyt avantgardessa oli himmeä n.50% peilikalvo, sillä siinä tapauksessa lasin väri ei muutu.
Ton palikan keskikonsolin kyljessä mikä avantgardesssa on händsfree härpäkkeitä varten voi vaihtaa esim. classic mallin vastaavaan jolloin pääsee eroon myös siitä helvetin rumasta ulokkeesta mikä siitä jää kun nuo kikkareet irrottaa..jäi reikiä tai ei mutta hieno tuo alkuperäinen ei ole.
Xenon tarvike projektoriumpiot nimenomaan korvaamaan alkuperäiset Xenon-valot maksaa ebayssä n.450e, joten ei mun mielestä paha ollenkaan. OEM maksaakin sitten jotain 1200e..
Ite asensin just viikonloppuna 2Din Pioneerin AVH3200DVD:n, ei se nyt samaa muotokieltä kyllä jatka itse auton kanssa, mutta epäonnistunut tuo sisustan hallintalaitteiden muotoilu nyt on muutenkin tuossa pre-faceliftissa, joten samaan konkurssin menee. Eiko olekkin hienoa että maailmassa on ollut vielä autoja 2000-luvulla missä on vakiona kasettisoitin..? Kannattaa huomioida asennuksessa että W203:ssa ei tule ISO-liittimelle herätevirtaa, sillä orkkis mankka käyttää can väylää kytkeytyäkseen päälle. Helpoiten herätteen (yleensä punainen) saat vaikka tupakinsytyttimelta. Sinänsä kojelaudan purku jne. toimii varsin mutkattomast tuossa W203:ssa toisin kuin vanhemmissa mersuissa.
Vinkkinä ulkoasuun, että jos laitat AMG-satsin ei koottavia vanteita, mutta jos ulkokuori jää vakioksi niin sitten antaa mennä vaan. Tollanen koottava vanne näyttää aina hieman pieneltä kokoonsa nähden ja niissä on enemmän yksityiskohtia kaikkinen pultteineen että minkään turbulenssi korisarjan kanssa ne vaan ei sovi.. Toki poikkeuksiakin löytyy, mutta pelkästään koottavilla pyörillä saa jo kipon näyttämään niin paljon paremmalta että miksi tunkea rahaa vielä muovikikkareisiin jos se ulkonäkö ei siitä juuri parane..
Mutta eipä siinä, työniloa projektille.