AIRMATIC temppuilee S320:ssa W220 -02!
- tähtipirssi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 301
- Liittynyt: La 23.08.2008 08:53
- Paikkakunta: Tellus
AIRMATIC temppuilee S320:ssa W220 -02!
AIRMATIC temppuilee! Valittaa " STOP, VEHICLE TOO LOW" misäköhn on vikaa?
M-B 300D W124-89 manual ex
M-B 250D W124-89 manual ex
M-B 250D W124-88 manual ex
M-B 300D W124-92 aut. ex
M-B 200D W124-90 manual ex
M-B W203 220CDI-2000 aut. ex
M-B 200D W124 -93 manual ex
M-B 320cdi W211-2005 aut.
M-B W115 200 bensiini -75 "Pystäri"
M-B 250D W124-89 manual ex
M-B 250D W124-88 manual ex
M-B 300D W124-92 aut. ex
M-B 200D W124-90 manual ex
M-B W203 220CDI-2000 aut. ex
M-B 200D W124 -93 manual ex
M-B 320cdi W211-2005 aut.
M-B W115 200 bensiini -75 "Pystäri"
Re: AIRMATIC temppuilee S320:ssa W220 -02!
taitaapi olla niin paljon vaihtoehtoja ettei auta muuta kun viedä johdon nokkaan.
Re: AIRMATIC temppuilee S320:ssa W220 -02!
Onko se oikeesti alhaalla?
Re: AIRMATIC temppuilee S320:ssa W220 -02!
Vika voi olla kompressorissa, kompressorin releessä, ilmajousissa, antureissa, ohjainyksikössä jne. Onneksi diagnoosilaitteen omistaja löytyy lähempää kuin naapurista kun asut näköjään telluksella.tähtipirssi kirjoitti:AIRMATIC temppuilee! Valittaa " STOP, VEHICLE TOO LOW" misäköhn on vikaa?
- tähtipirssi
- Vakiokalustoa
- Viestit: 301
- Liittynyt: La 23.08.2008 08:53
- Paikkakunta: Tellus
Re: AIRMATIC temppuilee S320:ssa W220 -02!
Käytiin korjaamolla, sanovat että vika on todennäkösesti iskarin yläpään tiivisteissä...
M-B 300D W124-89 manual ex
M-B 250D W124-89 manual ex
M-B 250D W124-88 manual ex
M-B 300D W124-92 aut. ex
M-B 200D W124-90 manual ex
M-B W203 220CDI-2000 aut. ex
M-B 200D W124 -93 manual ex
M-B 320cdi W211-2005 aut.
M-B W115 200 bensiini -75 "Pystäri"
M-B 250D W124-89 manual ex
M-B 250D W124-88 manual ex
M-B 300D W124-92 aut. ex
M-B 200D W124-90 manual ex
M-B W203 220CDI-2000 aut. ex
M-B 200D W124 -93 manual ex
M-B 320cdi W211-2005 aut.
M-B W115 200 bensiini -75 "Pystäri"
Re: AIRMATIC temppuilee S320:ssa W220 -02!
Mitenkähän iskarin tiiviste vaikuttaa ilmajouseen. Tarkoittivatkohan ilmajousen yläpään jotain tiivistettä. Mikähän tiiviste siellä vuotaisi, jos venttiili vuotaa niin sitten se täyttöletkun kiinnitys voi vuotaessaan saada jousen kasaan parkissa.tähtipirssi kirjoitti:Käytiin korjaamolla, sanovat että vika on todennäkösesti iskarin yläpään tiivisteissä...
Re: AIRMATIC temppuilee S320:ssa W220 -02!
voi se vaikuttaa. onko jousituen yläpäässä olevassa muovissa murtumia siinä mihin ilmaputki menee. jos vielä kompura toimii niin kokeile saippua vedellä ed.mainitusta kohdasta . auto käynnissä etupäätä nostamalla ja laskemalla vuotaako. jos vouto on iso niin pitäis näkyä. iskari ja ilmajousi on samassa tolpassa.
Re: AIRMATIC temppuilee S320:ssa W220 -02!
Kiitos perusteellisesta selvennyksestä.sutki kirjoitti:voi se vaikuttaa.

Veikkaan että yllä olevan perusteella tarkoitat että ilmajousen yläpäässä voi olla vuotoja, noita kuvaamiasi. Paljon mahdollista että liikkeessä on "iskarilla" tarkoitettu sitä jousitolppaa kokonaisuutena. Pitäisin vain asiantuntemuksen mittarina tarkkaa kuvausta ylimalkaisen maininnan sijasta.sutki kirjoitti: iskari ja ilmajousi on samassa tolpassa.
No, oleellista että tarkensit noita vuotomahdollisuuksia riippumatta lasketaanko osat iskariin vai pyöräntuentaan vaiko ilmajouseen.