Sammuu ainoastaan kun takaluukusta nyppää nro 9 sulakkeen irti, jonka kautta tuolle kattopaneelille menee virta..
Miksi ihmeessä se propelli pyörii kokoajan ja millä se sammutettaan??

Jos sulla on aito AMG akku niin ei varmaan tyhjene. 100e eli halpis akut ei kestä ylimääräistä.Legend@ kirjoitti:Elikkäs kyseisen menopelin kattopaneelissa, siinä jossa on valojen ja kattoluukun säätimet hyrrää jokin ropelli koko ajan.
Sammuu ainoastaan kun takaluukusta nyppää nro 9 sulakkeen irti, jonka kautta tuolle kattopaneelille menee virta..
Miksi ihmeessä se propelli pyörii kokoajan ja millä se sammutettaan??
Sen sijaan en malta olla toteamatta, että eihän parempi akku nyt ole vastaus tähän ongelmaan? Oli se akku sitten AMG tai AGM (mihin ehkä viittaat), niin kyllä se varmasti lopulta tyhjenee, jos sillä käyttää jatkuvasti tuuletinta, eikä lataa sitä välillä. Eli vaikka tilanteessa, että auto jostain syystä seisoo pitemmän aikaa ilman ajamista. Tietenkin parempi akku kestää kuormittamista pitempään, mutta tarkoitus kai olisi löytää ratkaisu siihen vikaan, joka aiheuttaa akun tyhjentymistä. Vrt. jos jalat ovat kipeät siksi, että niissä pitää koko ajan liian pieniä kenkiä, ei välttämättä asiaa kannata korjata syömällä vahvempaa Buranaa, vaan hankkimalla sopivat kengät... (Ja tätä ei sitten tarvitse ottaa suunsoittamisena; enemmänkin tarkoitukseni on tuoda esille sitä ongelmaa, mihin ratkaisua ollaan hakemassa!)tempera kirjoitti:Jos sulla on aito AMG akku niin ei varmaan tyhjene. 100e eli halpis akut ei kestä ylimääräistä.
Jos siis kyse on siitä että se puhallin jää päälle myös silloin kun virrat sammutetaan niin kyse on varmaan siitä että joku tuon ohjainyksikön CAN-väylässä pitää sitä väylää päällä ja OCP ei mene lepotilaan ja sitten jää se puhallinkin pyörimään. Muistelisin että syyllinen on yleensä jossain muualla kuin itse OCP, esim. COMAND voi pitää sen väylän hereillä.Legend@ kirjoitti:Elikkäs kyseisen menopelin kattopaneelissa, siinä jossa on valojen ja kattoluukun säätimet hyrrää jokin ropelli koko ajan.
Sammuu ainoastaan kun takaluukusta nyppää nro 9 sulakkeen irti, jonka kautta tuolle kattopaneelille menee virta..
Miksi ihmeessä se propelli pyörii kokoajan ja millä se sammutettaan??
Ihan ot:nä heittelen tähän väliin.Nozki kirjoitti: Vrt. jos jalat ovat kipeät siksi, että niissä pitää koko ajan liian pieniä kenkiä, ei välttämättä asiaa kannata korjata syömällä vahvempaa Buranaa, vaan hankkimalla sopivat kengät... (Ja tätä ei sitten tarvitse ottaa suunsoittamisena; enemmänkin tarkoitukseni on tuoda esille sitä ongelmaa, mihin ratkaisua ollaan hakemassa!)
T:Timo
jos comadissa on levy sisällä niin se vie sen 1 A virtaa kokoajanLegend@ kirjoitti:Tämä ongelma vain on ja pysyy.
Virtaa karkaa melkein 1Ah verran joten jossain muuallakin on vielä haikkää..
Tuan propellin ja commandin sulakkeen kun nyppää irti niin kulutus laskee jo huomattavasti.