iskari w140

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
joe smith
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 131
Liittynyt: Ma 02.11.2009 19:32
Paikkakunta: jyväskylä mlk.

iskari w140

Viesti Kirjoittaja joe smith »

Katsastuksessa tuli hylky etuiskarista oli ihan tehoton eli se malli mihin menee sähköjohto.Iskari on aivan kuiva ja hyvän näköisessä kunnossa eli voiko olla sähköön liittyvä vika?Ei reagoi kabiinissa olevaan nappulaan jossa iskarin kuva,eli muuttaako tuo nappula mitä sielä iskarin sisällä?Onko tuo iskari purettavissa? Vai pitääkö vaihtaa suosiolla normaalit iskarit eteen?Takana siinä on tasonsäätö josta varmaan ne "pallot"on pettänyt kun pompottaa perää ja ne vaihtoon mutta etupään kanssa kait ei niillä ole mitään yhteyttä? Ja s600 on kärry.
joe smith
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 131
Liittynyt: Ma 02.11.2009 19:32
Paikkakunta: jyväskylä mlk.

Re: iskari w140

Viesti Kirjoittaja joe smith »

Kai täälä joku tietää miten tuo iskari pelaa?
Avatar
rokka1965
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 63
Liittynyt: Ma 10.01.2011 21:38

Re: iskari w140

Viesti Kirjoittaja rokka1965 »

Etuiskareista ei ole oikein muuta tietoa kuin, ettei ne ole missään tekemisissä takaiskareiden kanssa.
Takaiskareissa paineakut(jousipallot) jos rikki, niin iskari on kovan tuntuinen. Jos iskari kolahtaa pahasti montuissa, niin iskarin yläpää sökö.
joe smith
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 131
Liittynyt: Ma 02.11.2009 19:32
Paikkakunta: jyväskylä mlk.

Re: iskari w140

Viesti Kirjoittaja joe smith »

Niin arvelinkin et taka ja etu vaimennus toisistaan riippumattomia,mutta kun tietäisi miten tuo sähkö vaikuttaa siihen etu vaimentimeen kait sielä jokin magneetti venttiili sulkee kanavia tai jotain?Eli joku sielä sisällä ei toimi kun öljyt sieltä ei ole karanneet muttei mitään vaimennusta,ja uuden hintaa en halua edes arvailla eli tuota kannattas tutkia voiko korjata.
Vastaa Viestiin