
Parashan se olis omalla ohjauksellaan tai napilla tms. mutta omalla hydrauliikalla.
"Hieman" tuttu tunneoltzi kirjoitti:no nyt ois reilusti palikkaa.. inspiraatio vaan nyt vähä kateissa..
Mulla taas toisin päin, todella kova inspiraatio ja halu tehdä mutta kun paketit ei oo vielä tullut! Odottavan aika on pitkä!oltzi kirjoitti:no nyt ois reilusti palikkaa.. inspiraatio vaan nyt vähä kateissa..
joo mullakin oli kova inspiraatio viime loppu vuodesta kun ei osia saanu.PTracing kirjoitti:Mulla taas toisin päin, todella kova inspiraatio ja halu tehdä mutta kun paketit ei oo vielä tullut! Odottavan aika on pitkä!oltzi kirjoitti:no nyt ois reilusti palikkaa.. inspiraatio vaan nyt vähä kateissa..
Minkäslaista palikkaa sitä on haalittu?
Suosittelen kans, ite tein 3 v-panta liitoksella putken ja on todella nätti ottaa jokin pala pois jos on tiellä. 1 on heti turbolla, 2 dp:n jälkeen ja 3 ennen perämurikkaa. Mikään ei oo vittumaisempaa kun repiä ruostuneita ja läjäänpainuneita muhviliitoksia irti auton alla ja etenkin kun näitä vehkeitä joutuu vähän välillä purkamaan!jeemu kirjoitti: Suosittelen käyttään V-panta liitoksia. Helepottaa montaa asiaa.
Tai tekee rosterista muhviliitoksilla...PTracing kirjoitti:Suosittelen kans, ite tein 3 v-panta liitoksella putken ja on todella nätti ottaa jokin pala pois jos on tiellä. 1 on heti turbolla, 2 dp:n jälkeen ja 3 ennen perämurikkaa. Mikään ei oo vittumaisempaa kun repiä ruostuneita ja läjäänpainuneita muhviliitoksia irti auton alla ja etenkin kun näitä vehkeitä joutuu vähän välillä purkamaan!jeemu kirjoitti: Suosittelen käyttään V-panta liitoksia. Helepottaa montaa asiaa.
Mitään "vikaa"?oltzi kirjoitti:oke. eipä näkynyt. pujotin pakosarjasta toisen pään liinasta. hienosti nousi kone poies. huomenna kuumapesuri pesulle kone kainalossa![]()
nyt mietin että kannattaisko samalla laittaa alakerran laakerit vaikka vanhoissa ei oo mitään vikaa? ja paljonko ne maksaa veholla?
ns. vikaaKummeli kirjoitti:Mitään "vikaa"?oltzi kirjoitti:oke. eipä näkynyt. pujotin pakosarjasta toisen pään liinasta. hienosti nousi kone poies. huomenna kuumapesuri pesulle kone kainalossa![]()
nyt mietin että kannattaisko samalla laittaa alakerran laakerit vaikka vanhoissa ei oo mitään vikaa? ja paljonko ne maksaa veholla?
KL:ssä muistaakseni 200e kiertokangen laakerit, ja jotain 80e runkolaakerit.
En tiiä suuttimista, itellä oli täysin purettu kansi ku meni koneistamolle -> hinta vähän halvempi. Mutta kai ne sielläkin ne poies ottaa...
siekkisen tekemä laatikko. ostin vahvistettuna. 1500eTDi kirjoitti:missäs käytit laatikon vahvistamassa ? mitä maksoi ja mitä sille tehtiin ? itellä sama edessä