SAA POISTAA

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Täällä on jokku laittanu rasva nipat öljyletkuijen paikalle, ja prässillä painettu vaseliinia perä täyteen. Mutta mun jären juoksun mukaan ei hirveen kauan kestä se perä, ku se rasva painaa hilippeitä koko ajan laakereita vasten. En tiiä sitte... :roll:

Parashan se olis omalla ohjauksellaan tai napilla tms. mutta omalla hydrauliikalla.
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja veskola »

No entäs jos teetät sinne ihan oikean lukon ilman mitään hydrauliikkaa ? ...tai sitten jos teet mersun originaalin niin sinne on pakko saada se ohjauselektroniikka ja pumput yms venttiilit tai mitä siellä nyt onkin.

Tuommoset rasvaprässiviritykset on ihan yhtä hienoja kuin joku "nostetaan ahtopainetta kunnes poksahtaa" viritykset.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
DuPu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 715
Liittynyt: Ti 14.12.2004 17:34
Paikkakunta: 02
Viesti:

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja DuPu »

Kuten Veskola jo mainitsikin.. http://www.ssf-pyora.fi/ tekee sellaisen kuin haluaa.. ;)

DuPu
ST-Romua vuodesta 2007
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Samanlainen perä se asd o mitä "cossunki" perä. Hydrauliikka lisänä asd:sä . Eikä sitä perää kai kukaan täytee vaseliinia pumppaa :roll:
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Vanhoissa cossuissa on kitkalla, mutta olikohan -88 vaihtunu asd:ksi? Mulla ainakin oli alunperin asd ja tasonsäätö, sittemmin tasonsäätö raksittu pois ja asd toimis jos olis tandemi pumppu. (Tai sitten tuohon venttiilikopan päähän se ihme pumppu, mutta lienee helepompi toteuttaa tandemilla?) Mutta ilman hydrauliikkaa tuo tuntuu pelaavan niinku vähän kulunu kitkalukko.

Kyllä, valitettavasti aika monellakin on niitä vaseliini periä. :roll: Itte oon jopa nähny ku niin on tehty, ja puhuttavan kuullu vielä monesta suuntaa... :S

Nipat vaan öljyntuloon, ja prässillä rasvaa. Sitte käsin koitetaan miten kankee tulee... :D
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja oltzi »

no nyt ois reilusti palikkaa.. inspiraatio vaan nyt vähä kateissa.. :D
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
DuPu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 715
Liittynyt: Ti 14.12.2004 17:34
Paikkakunta: 02
Viesti:

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja DuPu »

oltzi kirjoitti:no nyt ois reilusti palikkaa.. inspiraatio vaan nyt vähä kateissa.. :D
"Hieman" tuttu tunne :D

DuPu
ST-Romua vuodesta 2007
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1150
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja PTracing »

oltzi kirjoitti:no nyt ois reilusti palikkaa.. inspiraatio vaan nyt vähä kateissa.. :D
Mulla taas toisin päin, todella kova inspiraatio ja halu tehdä mutta kun paketit ei oo vielä tullut! Odottavan aika on pitkä!

Minkäslaista palikkaa sitä on haalittu?
IG: @pyrytakkunen
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja napa »

muistakaa, että ASD perässä on auton käydessä aina se hydrauliikka paine... miten se sitten eroaa vaseliiniprässillä tehdystä paineesta, saa jokainen itse päätellä... ilman hydrauliikan paineita ASD ei ole edes kitkalukko, os se on oikein säädetty/kasattu...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Mitehhän on? Minkäs takia se antaa auton käydessä renkaitten pyöriä eri tahtiin? Eikös sitte ku anturi tunnistaa renkaitten pyörimisen ni vasta se painekkin synny? En tiiä, mutta kahta raitaa tiehen jää vaikkei mitään paineita ookkaan, onhan siellä ne kitkapalat samalla lailla ku kitkalukossakinm heikompi vaan voi olla. :roll:
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja napa »

100% lukko tulee peliin vasta kun abs anturilta tulee tieto kuopimisesta tai jotain... moottorin ollessa sammutettuna se perä on ilman mitään lukkoa ja auton käydessä sieltä pitää löytyä n. 35 % lukko... kitkalukossa 35% lukitus ei vain tunnu missään, jos toisella puolellakaan ei ole kitkaa, eli 0 + 35% on edelleen 0 :wink:

kahta raitaa tulee useinkin ihan normi perällä, jos kitka sattuu olla molemmilla pyörillä sama, karkeasti sanottuna ASD perän etu tulee esiin vasta siinä, kun toisen pyörän alla on kuiva asfaltti ja toisen alla jää...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Niin siis joo, mutta harvoin superilla tollanen tilanne. Kyllä melkeen aina on joko hiekka/piki molemmissa. Kyllä tuo paremmin toimii nuan, ku että olis normaali perä. Sehän ei meinaakkaan pyörittää toista pyörää, jos esim. risteyksessä lähtiessä ruopasee.
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja oltzi »

PTracing kirjoitti:
oltzi kirjoitti:no nyt ois reilusti palikkaa.. inspiraatio vaan nyt vähä kateissa.. :D
Mulla taas toisin päin, todella kova inspiraatio ja halu tehdä mutta kun paketit ei oo vielä tullut! Odottavan aika on pitkä!

Minkäslaista palikkaa sitä on haalittu?
joo mullakin oli kova inspiraatio viime loppu vuodesta kun ei osia saanu.

nyt ois haalittuna vahvistettu laatikko, hx40 super, kkd pakosarja, 60mm hukkaportti, 606 kannentiiviste, uudet kannen pultit, yläpään tiivisteet + huomenna lisää tilpehööriä ja siinäkään varmaan kaikki tarvittava vielä oo..

vähä on myös sellanen sääli olo kun toi mese on niin hyvä ajaa ja hyvässä kunnossa niin siihen sitten alkaa esim kansiremppaa tekee ja laatikkoa vaihtaa ja pumppua ruklaa :mrgreen: mut pakko se on. jos nyt jättäs tekemättä ni kesällä harmittas ku on kaiken moisia kiihdytys päiviä ym. ja se voima oikeesti pääsee tiehen eikä lumen pintaan..

kyl sitä kohta pääsee alottaa ku saa Hj:n nippuun, yhtä suutinta vailla..
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja oltzi »

ei ollu hj suutinta vailla. vikaa etitty 4 iltaa ja seuraava mahdollinen on alakerran laakeri tai mäntä :evil: eli tää mersu projekti siirtyy taas..
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x pakoputki asiaa

Viesti Kirjoittaja oltzi »

projekti aloitettu tänään. päätin ottaa sittenkin koneen pöydälle kun kuitenkin laatikon vaihtaa samalla niin eihä se ois käytännössä ollu ku 2 pultin ja noston päässä pöydältä..

pakoputki hommasta muutama kysymys mietityttää. suunnitelma on tehdä se 3,5 tuuman kamasta. down paippiin jousto osa jonka jälkeen laatikon kohdalle resonaattori ja sen päähän laippa liitos. sitten yksi ovaali tai pyöreä vaimennin ennen perän alitusta. sitten perän ohi putkella ja loppuun alkuperäis tyyliin joku isompu vaimennin. resonaattori tulee alkuperäiseen kiinnikkeeseen joka on vaihdelaatikossa ja muuten putki tulee roikkumaan alkuperäis tyyliin kumien varassa.
miltäs kuulostaa??
kahdessa edellisessä ST:ssä oli v-mäisen kova metakka ja hirvee tärinämäinen resonointi. tästä pitäis tehdä kerralla hyvä ilman räminöitä ja hyvillä saundeilla.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Kuulostaa ihan ok suunitelmalta. Suosittelen käyttään V-panta liitoksia. Helepottaa montaa asiaa.
Tosin omassa ei ollu ainuttakaan pultti liitosta, vaan tuupattu aina muhuviin ja kannattimet piti paletin nipus.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1150
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja PTracing »

jeemu kirjoitti: Suosittelen käyttään V-panta liitoksia. Helepottaa montaa asiaa.
Suosittelen kans, ite tein 3 v-panta liitoksella putken ja on todella nätti ottaa jokin pala pois jos on tiellä. 1 on heti turbolla, 2 dp:n jälkeen ja 3 ennen perämurikkaa. Mikään ei oo vittumaisempaa kun repiä ruostuneita ja läjäänpainuneita muhviliitoksia irti auton alla ja etenkin kun näitä vehkeitä joutuu vähän välillä purkamaan! :?
IG: @pyrytakkunen
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

PTracing kirjoitti:
jeemu kirjoitti: Suosittelen käyttään V-panta liitoksia. Helepottaa montaa asiaa.
Suosittelen kans, ite tein 3 v-panta liitoksella putken ja on todella nätti ottaa jokin pala pois jos on tiellä. 1 on heti turbolla, 2 dp:n jälkeen ja 3 ennen perämurikkaa. Mikään ei oo vittumaisempaa kun repiä ruostuneita ja läjäänpainuneita muhviliitoksia irti auton alla ja etenkin kun näitä vehkeitä joutuu vähän välillä purkamaan! :?
Tai tekee rosterista muhviliitoksilla... :wink:

On varmaan panta siltikin parempi, minkähän hintanen verraten muhviin?
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja oltzi »

tulee ihan kolmio laippa liitokset kun niitä laippoja kaverilla on jo hyllyssä. ensimmäisessä st:s oli noita muhvi liitoksia joissa sellanen pakoputki klemmari. muutamat kerrat varmaan tärinästä ja paineesta ampu liitoksen auki vaikka oli ihan hulluna kirrattu klemmari..

onpaha tuossa reilusti purkamista. vesi-, automaattiöljy-, tehostajaöljy-, peränhydr.öljy-, moottoriöljy- ja webaston vesi putket :D ja lisäksi toista kymmentä johtoa. niin ja vielä ilmastointi. otin kompuran irti koneen kyljestä ja jätän sen autoon kiinni niin ei mee turhaan rahaa ilmastoinnin täyttöön.
aika jännä ettei tossa ole tai en löytäny koneen takaosasta nosto korvaa? kone ja laatikko nostetaan yhdessä pois ja tuntuu aika hurjalta nostaa pelkästään siitä koneen etupään nosto korvasta.. täytyy laittaa joku liina tai joku johki takaosaan kiinni.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

Siellä pitäs olla kahessa viimesessä imusarjan pultissa (6. syl imuputken pulteissa) imusarjan laipan päällä sellanen parin millin vahvunen pellinlärpäke, misson reijät. Se on taitettu vinoon ylöspäin, mutta joskus se unohtuu pois jos tehty remonttia aikasemmin. Ei ollu munkaan koneessa... :roll:
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja oltzi »

oke. eipä näkynyt. pujotin pakosarjasta toisen pään liinasta. hienosti nousi kone poies. huomenna kuumapesuri pesulle kone kainalossa :mrgreen:

nyt mietin että kannattaisko samalla laittaa alakerran laakerit vaikka vanhoissa ei oo mitään vikaa? ja paljonko ne maksaa veholla?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja oltzi »

kansi koneistamolle, pitääkö suuttimet kiertää irti?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
Kummeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1095
Liittynyt: Ma 20.04.2009 22:06
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja Kummeli »

oltzi kirjoitti:oke. eipä näkynyt. pujotin pakosarjasta toisen pään liinasta. hienosti nousi kone poies. huomenna kuumapesuri pesulle kone kainalossa :mrgreen:

nyt mietin että kannattaisko samalla laittaa alakerran laakerit vaikka vanhoissa ei oo mitään vikaa? ja paljonko ne maksaa veholla?
Mitään "vikaa"?

KL:ssä muistaakseni 200e kiertokangen laakerit, ja jotain 80e runkolaakerit.


En tiiä suuttimista, itellä oli täysin purettu kansi ku meni koneistamolle -> hinta vähän halvempi. Mutta kai ne sielläkin ne poies ottaa...
It's hard to be a mersumies...

w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)

Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja oltzi »

Kummeli kirjoitti:
oltzi kirjoitti:oke. eipä näkynyt. pujotin pakosarjasta toisen pään liinasta. hienosti nousi kone poies. huomenna kuumapesuri pesulle kone kainalossa :mrgreen:

nyt mietin että kannattaisko samalla laittaa alakerran laakerit vaikka vanhoissa ei oo mitään vikaa? ja paljonko ne maksaa veholla?
Mitään "vikaa"?

KL:ssä muistaakseni 200e kiertokangen laakerit, ja jotain 80e runkolaakerit.


En tiiä suuttimista, itellä oli täysin purettu kansi ku meni koneistamolle -> hinta vähän halvempi. Mutta kai ne sielläkin ne poies ottaa...
ns. vikaa :D eikös ne ylensä oo melkee ku uusia mersun koneessa alle miljoonan kilsan?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
TDi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 116
Liittynyt: Ti 23.11.2010 13:23

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja TDi »

missäs käytit laatikon vahvistamassa ? mitä maksoi ja mitä sille tehtiin ? itellä sama edessä :)
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja oltzi »

TDi kirjoitti:missäs käytit laatikon vahvistamassa ? mitä maksoi ja mitä sille tehtiin ? itellä sama edessä :)
siekkisen tekemä laatikko. ostin vahvistettuna. 1500e
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja oltzi »

ylläri pylläri kansi halki yksien venttiilien välistä. mahtaako koneistamolla korjata noita? onkoha tyyris homma?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja oltzi »

jes korjattu vaihto kansi 630e tyhjänä. kasattuna 700-800e.

vanhan kannen kunnostus 340e plus osat ja plus korjaus 60e tunti.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
oltzi
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1452
Liittynyt: Su 29.06.2008 17:33
Paikkakunta: kurjalohja

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x

Viesti Kirjoittaja oltzi »

800e ehjä kansi. ei ois pitkä matka om606 koko koneeseen :twisted:

606:nenko kestää vakiona kovat ahtopaineet??
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Avatar
antti_k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 264
Liittynyt: Su 04.11.2007 23:16

Re: Oltzin 124 TDT ---> ST:x om606??

Viesti Kirjoittaja antti_k »

Tuttu tunne :roll: Viime vuonna piti päivittää ihtekki moniventtiiliin ku ois karannut kustannukset haljenneen kannen ja täydellisen alakerta remontin takia. Päivitystä en oo katunut yhtään
Vastaa Viestiin