Petehrin "käyttisfarkku"

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Petehrin käyttölankku

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Sain eilen helmat vihdoin tehtyä loppuun ja vietyä auton maalaukseen. Aihiona käytin kahta paria vakio helmoja joista rankentelin yhdet kylkipaneelien tasalle tulevat. Vakionahan 124:sen helmat jää parisenttiä kylkipaneelien pintaa syvemmälle. Tunkinreikien peitelevyt noista olikin jo aikaisemmin liimattu umpeen.

Kuva

Kuva

Myös anteenin reikä tuli hitsattua umpeen.

Kuva

Innostuin sovittelemaan uusia kesävanteitakin alle. Mukavasti tulee kaarelle niin edessä:

Kuva

kuin takanakin:

Kuva

Tässä vielä pari kuvaa ennen maalaamoon lähtöä.

Kuva

Kuva
Avatar
Lipsanen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 504
Liittynyt: Ti 19.08.2008 15:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Petehrin käyttölankku

Viesti Kirjoittaja Lipsanen »

Nyt sun pitäis noi etulokaritkin levittää kun takana jo on :twisted:
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Petehrin käyttölankku

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Lipsanen kirjoitti:Nyt sun pitäis noi etulokaritkin levittää kun takana jo on :twisted:
Etulokarit on jo mankelilla levitetty riittävästi. Kantti täysin litissä ja hieman taivutettu ulospäin. Muovihelmanpäästä leikattu turhat pois ja alareunan kiinnityspulttien alle laitettu 15mm levityspalat.
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14188
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Mielenkiinnolla odotan miltä tuo vakava helmatuning näyttää valmiina. Kun alkuperäinen ulkonäkö säilytetään, on mukava pohtia lopputuloksen nähtyään että mitä jos auto olisi tullutkin tehtaalta tuollaisilla helmoilla. Maalataanko auto kokonaan vai vain ikkunoista alaspäin?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
norsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 450
Liittynyt: To 05.10.2006 01:18

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja norsu »

Timo L. kirjoitti:Maalataanko auto kokonaan vai vain ikkunoista alaspäin?
Vain "vikapaikat" penslataan eli puskurit, lampunaluspellit, helmat ja takalonkat. Käyttörönttähän tämä vain...

Arveluttaa hieman nuo puskureiden monet jatkokohdat, jotka ovat aina joitain millejä eritasossa ns. oikeaan muotoon nähden, varsinkin kun kyseessä on kahdesta erimuotoisesta puskurista tehty yhdistelmä. Eipä niitä tuon paremmin pysty tekemään, mutta itse en tykkää muovin päälle paksuja ja laajoja kittauksia tehdä... Siitä ei yleensä seuraa mitään hyvää...
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Avatar
Messerschmitt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1370
Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
Paikkakunta: Utajärvi / Oulu

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja Messerschmitt »

Perhana,olen miettinyt tehdä tuollaiset samanlaiset helmajutut jo pitkään koska tuo AMG puskuri levittää sivulle enemmän kuin vakiopuskuri.Waldin helmat löytyisi mutta silti tuollaiset on ollut enemmän mielessä.

Jotkuhan tietenkin vain suunnittelevat ja toiset tekevät. Ehkä oisin toisaalta jotakin tehnykin jos ois niitä helmoja useammatkin.
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3786
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Yks mode sun pitää Petri vielä kokeilla, eli farkkuun taakse puskuri E-sedanin pitkällä takapuskurin törmäyslistalla.. Sweet 8)
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Blacklandracing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:08
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

Re: Petehrin käyttölankku

Viesti Kirjoittaja Blacklandracing »

Petehri kirjoitti:
Lipsanen kirjoitti:Nyt sun pitäis noi etulokaritkin levittää kun takana jo on :twisted:
Etulokarit on jo mankelilla levitetty riittävästi. Kantti täysin litissä ja hieman taivutettu ulospäin. Muovihelmanpäästä leikattu turhat pois ja alareunan kiinnityspulttien alle laitettu 15mm levityspalat.
oliko takakaaris kova homma?. ymmärsinkö oikein että oot etuloksuista leikannu nuo kaaret? :O. hyvin on kyllä tehty täytyy myöntää 8)
Se mistä ei tuu savua ei voi olla voimaa!! :D
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Timo L. kirjoitti:Mielenkiinnolla odotan miltä tuo vakava helmatuning näyttää valmiina.
On juu melko vakavaa tuuninkia :D
Messerschmitt kirjoitti:Perhana,olen miettinyt tehdä tuollaiset samanlaiset helmajutut jo pitkään koska tuo AMG puskuri levittää sivulle enemmän kuin vakiopuskuri.Waldin helmat löytyisi mutta silti tuollaiset on ollut enemmän mielessä.

Jotkuhan tietenkin vain suunnittelevat ja toiset tekevät. Ehkä oisin toisaalta jotakin tehnykin jos ois niitä helmoja useammatkin.
Jaa on muillakin yhtä omituisia visioita!? :shock: Edullisia helma aihioita löytyy, kun tarvetta ilmenee.
EVO X kirjoitti:Yks mode sun pitää Petri vielä kokeilla, eli farkkuun taakse puskuri E-sedanin pitkällä takapuskurin törmäyslistalla.. Sweet 8)
Tuollainen toteutus oli alunperin tarkoitus tehdä, mutta luovuin ideasta, koska puskurissa oli muutenkin riittävästi askaretelua. Vertailin kyllä hieman puskureita kunnes tajusin työnmäärän aivan järjettömäksi. Sedanin puskurissa törmäyslista on useita senttejä korkeammalla kuin farkussa. E-mallin lista farkussa olisi helposti näyttänyt "irtonaiselta" ja sivusta siltä, että lista olisi puolessa välissä puskuria. Ongelmaksi olisi myös muodostunut puskurin kestävyys käytössä, kun alkuperäisestä puskurista olisi jäänyt jäljelle vain hyvin pieni osa.
Blacklandracing kirjoitti:oliko takakaaris kova homma?. ymmärsinkö oikein että oot etuloksuista leikannu nuo kaaret? :O. hyvin on kyllä tehty täytyy myöntää 8)
Olihan niissä melkoinen homma. Varmaan jonkun 15 tuntia sai touhuilla kaarien kanssa ja pohjatöissä "norsulla" menee varmaan toinen mokoma. Sopivat levityspalat leikkasin tosiaan etulokareista.
Blacklandracing
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: Ti 14.09.2010 22:08
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja Blacklandracing »

Blacklandracing kirjoitti:oliko takakaaris kova homma?. ymmärsinkö oikein että oot etuloksuista leikannu nuo kaaret? :O. hyvin on kyllä tehty täytyy myöntää 8)
Olihan niissä melkoinen homma. Varmaan jonkun 15 tuntia sai touhuilla kaarien kanssa ja pohjatöissä "norsulla" menee varmaan toinen mokoma. Sopivat levityspalat leikkasin tosiaan etulokareista.[/quote]

joo joo. pitääs itelleki jaksaa kyhäillä :D. hyvää on kyllä jälki :clap:
Se mistä ei tuu savua ei voi olla voimaa!! :D
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Kylläpä kuukausi vierähti vauhdikkaasti! :shock:

No jotain sentään on tapahtunut tänä aikana. Uusien kesävanteiden lipat on nyt kiilloitettu ja päällä uudet Hankook kesärenkaat.

Etuvanteet 9x18" ja kumeina 225/35-18

Kuva

Taakse 10x18" 245/35-18 kumeilla

Kuva

Suuret kiitokset "Jouns"ille kehien kiillotuksesta ja Japi-Parts:ille renkaista. :thumbup:

Sisustan vaihto projektikin tuli aloitettua juhannuksena. Vanha ruskea sisusta näytti (parivuotta sitten) tällaiselta:

Kuva

Kuva

Tarkoituksena on jo pidempää ollut asentaa autoon ilmastointi ja sportline karo sisusta on ollut varastossa valmiina jo useamman vuoden. Mukavuusvarusteita tulee mm. sähkösäätöinen kuskin penkki parilla muistipaikalla, sähkösäätöinen rattiakseli, 4x sähkölasit, sähköpeilit ja kunnollinen äänentoisto.

Homma alkoi vanhan sisustan purkamisella. Innostuin samalla panostamaan hieman äänieristykseen ja hommaa varten tuli hankittua 60kg Stp Vibroplast mattoa. Ensimmäisenä piti kuitenkin aloittaa koteloiden puhditaminen kotelosuoja aineista ja vanhoista bitumeista.

Kuva

Kuva

Katto äänieristettynä

Kuva

Laitan lisää kuvia, kun saan jotain "järkevää" aikaiseksi....
Avatar
Lipsanen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 504
Liittynyt: Ti 19.08.2008 15:40
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja Lipsanen »

mites farkku projekti etenee?Väri pinnassa?
W212 350cdi
-Ex S211 320cdi AMG-
-Ex S124 300TDT-
-Ex E50 AMG-
-Ex S211 320cdi-
Elämä on liian lyhyt kytkimen polkemiseen
Avatar
tovayryn
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 2153
Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

nice.
X253 glc350e

ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi

www.alvastonauto.fi
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Lipsanen kirjoitti:mites farkku projekti etenee?Väri pinnassa?
Melko rauhallista ollut tämän projektin suhteen. Nyt viikonloppuna hain korin pois maalaamolta ja roiskasin puskurit ja helmat kiinni. Uusien vanteiden kanssa kokonaisuus näyttää senverran maukkaalta, että tuskin raaskin talveksi ottaa ajoon. Tästä tuli taas näköjään todellinen "käyttöauto".
Avatar
EzKo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 286
Liittynyt: Su 17.10.2004 09:29
Paikkakunta: Karvia

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja EzKo »

Petehri kirjoitti: Uusien vanteiden kanssa kokonaisuus näyttää senverran maukkaalta, että tuskin raaskin talveksi ottaa ajoon. Tästä tuli taas näköjään todellinen "käyttöauto".
Oikeeta meininkiä :D
S124 300TDT-91
ex.W124 300D-86
Avatar
nj^
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1814
Liittynyt: Pe 26.09.2008 00:46
Paikkakunta: Pori

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja nj^ »

Ihan hemmetin ruma... Eiku, laita kuvaa!
W211


Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
lauri a.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 279
Liittynyt: Ti 14.04.2009 21:25
Paikkakunta: Sastamala

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja lauri a. »

Millaiset jouset tässä on takapäässä, kun tuo tasonsäätö on otettu pois käytöstä?
Risky
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Su 11.09.2011 12:32

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja Risky »

Eikös Petehri sinne sedaniin tarkotetut iskarit ja jouset laittanu
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Kyllä vain. Sedaniin tarkoitetut Bilstein Sprint iskarit ja H&R madallusjouset.

Nyt olisi tästäkin napattu vakio moottori pois keulalta.....

Kuva
Viimeksi muokannut Petehri, Ma 31.10.2011 19:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Risky
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Su 11.09.2011 12:32

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja Risky »

Sinne taisi sitte se käyttöauto mennä, mutta mitäs on pellin alle tulossa?
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja veskola »

Näkyy tuossa kuvassa keskellä.

http://teamlmd.1g.fi/kuvat/MB+500+sec/P ... maller.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

"Lievästi" maustettu 603.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Petehrin käyttölankku -> maalauksessa

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Noniin...nyt on kaivettu tämäkin projekti esiin hangesta halliin sulamaan.

Auto tuli ilmoitettua pääsiäisen American Car Show:hun ja samalle osastolle tulee "Jouns:in" W124, "Ompha:n" W201 ja "Lempsa:n" C126. Romut esillä siis Tuning Car Show:n puolella Raptec:in osastolla.

Tekniikaksi tähän tulee edellisestä ikuisuusprojektistani nurkkiin jäänyt tekniikka kevyesti päivitettynä. Moottorina siis melko pitkälle jatkojalostettu OM603 ja vaihteistona 722.3.

Koska kertaus on opintojen äiti, laitan vielä uudelleen parinvuoden takaiset kuvat tekniikan rakentelu vaiheista:

Viimeisimpään kokoonpanoon tuli uusittua kaikki moottorin kulutusosat + PO Metal valmistamat kiertokanget.
Kuva
Kuva
Kuva

Mäntiin tuli keramipinnoitteet.
Kuva

Männät ja kiertokanget kasattuna uusilla männänrenkailla ja laakereilla.
Kuva

Lohkoon kevyt hoonaus ja tasopinta suorittuna.
Kuva

Huolellisen pesun jälkeen öljysumut paikoilleen.
Kuva

Sitten kampura paikoilleen lohkoon.
Kuva

Männät ja kiertoknget asennettuna.
Kuva
Kuva

Uudet jakopään hilut ja öljypumppu paikoilleen.
Kuva
Kuva

Alakerta kasattuna.
Kuva

Damper pyörään tein triggeröinnin kierroslukutietoa varten.
Kuva

Anturin kiinnike hitsattuna öljypohjaan.
Kuva

Kannen porttaaminen aloitettiin koneistamalla imusarjan laippa, minkä mukaan kanavat suurennettiin 39mm. Kansi ja moottorikoneistukset suoritti Forssan Tehokansi Oy.
Kuva
Kuva

Imukanavat valmiina.
Kuva
Kuva
Kuva

Venttiilit vaihtui pari milliä isompiin rosterisiin. Palotiloihin ja venttiilin lautasiin tuli kerami pinnoite. Kuvassa näkyvät vakioventtiilit ovat kooltaan 38mm ja 35mm. Uusi imuvena 40,5 ja pako 38.
Kuva
Kuva

Myös pakokanaviin tuli keramipinnoitteet.
Kuva

Virtaukset tuli mitattua ennen ja jälkeen. Vakio kansi virtasi 12mm nostolla 208hv ja portattuna 274hv. Parannusta 30% Mittaustulokset:
Kuva

Yläkerta kasattuna. Nokka-akselin hioi R-koneistus.
Kuva

Suutinputket tein 6mm putkesta. Kuvasssa vielä vanha 7mm pumppu joka nyt vaihtunut Mynä Dieselin uusimpaan 8mm versioon.
Kuva

Tupla-plenum imusarjan rakentelin AMW:n osista 45mm runnereilla.
Kuva

Kotelon sisään tuli kiihdytysrenkaat.
Kuva

Kartiotuloputki jatkettuna ja railo mitoitettuna.
Kuva
Kuva

Vesiruiskusuuttimien paikat ja kaasuvivusto hitsattuna.
Kuva
Kuva

Imusarja hitsattuna.
Kuva
Kuva
Kuva

Imusarja pulverimaalattuna paikoillaan koneessa.
Kuva
Kuva

Pakosarja ja pakopesä keramipinnoitettuna.
Kuva
Kuva

Päälle vielä Thermotec jonkä jälkeenpäin vielä maalasin mustaksi.
Kuva
Kuva

Ahdin ja 38mm Tialin portti paikoillaan. Hukkaportti toimii tässä kokoonpanossa varoventtiilinä estäen pakopainepiikkejä.
Kuva

Turbona toimii siis sähköisesti ohjattu Garret:in VNT ahdin.
Kuva
Kuva

Pakopesä ja 4" pakoputkenlähto sorvattuna.
Kuva

4" Downpipe.
Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut Petehri, Su 15.12.2013 23:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mr300
Mersumies
Mersumies
Viestit: 869
Liittynyt: Su 05.04.2009 15:56
Paikkakunta: Espoo

Re: Petehrin "käyttisfarkku" -> ACS 2012

Viesti Kirjoittaja Mr300 »

Taas kerran hyvältä näyttää :) kiva että joku jaksaa näitä kapeakantisia rakentaa. On kiva nähä miten tuo ahdin toimii, (kuinka alhaalta herää).

Btw. onko tuossa 9 kuvasssa gtr32 puskuri?
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: Petehrin "käyttisfarkku" -> ACS 2012

Viesti Kirjoittaja pera8x »

joo. tämä on kivaa piristystä pitkästä aikaa. tuntuu nykyään olevan noita 605 ja 606:sia aina vaan tekeillä. joku jaksaa vielä vajaa venttiilisestäkin rakentaa.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
Terho P
Mersumies
Mersumies
Viestit: 678
Liittynyt: To 24.03.2005 19:32
Paikkakunta: kropsukylä

Re: Petehrin "käyttisfarkku" -> ACS 2012

Viesti Kirjoittaja Terho P »

onko tuossa uusi vs vanha suutin vierekkäin kuvassa jotain uutta ja ihmeellistä? katoin ku toinen suutinkärki (uudemman näkönen) oli tasapää ja vanha oli sen näkönen kun ne yleensä on :roll:

näköjään tuossa kapeekantisessa sitä höylättävää on kohtuu paljonkin :thumbup:
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Avatar
dansku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1203
Liittynyt: Pe 15.10.2004 20:23
Paikkakunta: 09 alue

Re: Petehrin "käyttisfarkku" -> ACS 2012

Viesti Kirjoittaja dansku »

Hitto kuvat ei näy enää jostain syystä.. :(
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Avatar
jonte89
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 240
Liittynyt: Ti 15.12.2009 21:51
Paikkakunta: nokia

Re: Petehrin "käyttisfarkku" -> ACS 2012

Viesti Kirjoittaja jonte89 »

mukava olis nähä kuvat...
mb vito 108cdi työjuhta
mb 320 cdi Farmari emännän kauppakassi
mb 190 ex kone 2,5DT möhkäle s2b, nyt 2,9dt möhkäle s2b
Ex MB 210D vapari:D
EX mb 280 pystylamppu
ja vanhempia autoja
ex seat cordoba 1,9 tdi
ex opel omega 3,0l
ex pösö 106 1,1.... :D
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: Petehrin "käyttisfarkku" -> ACS 2012

Viesti Kirjoittaja veskola »

Kuvat voi katsoa suoraan täältä:

http://smg.photobucket.com/albums/v211/ ... Tekniikka/" onclick="window.open(this.href);return false;

Photopuketti ei anna sharettaa niitä forumeille, jos tietty katsojamäärä ylittyy, kurja paikka.

Jokos tämä on startattu ekan kerran ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
johani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 895
Liittynyt: Pe 23.09.2011 00:15
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Petehrin "käyttisfarkku" -> ACS 2012

Viesti Kirjoittaja johani »

Luulis saavan vähäpäästösestä vapari OM603:sta sen 180hp? irti kannen porttauksella + putkisto muutokset ja 7mm elementit jos +30% virtaa lisää porttauksella :) tosin tiedä sitte paljonko vakio imusarja jää kuristamaan kun sitä "ei pysty" vaihtamaan jos meinaa vielä katsastaa..

mistä nuo kuvat sais täyskokoseksi ? E:Nyt näkyy, kuola valuu...
Viimeksi muokannut johani, Ma 20.02.2012 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Petehri
Yhteistyökumppani
Yhteistyökumppani
Viestit: 1733
Liittynyt: Ke 08.10.2003 15:26
Paikkakunta: Loimaa

Re: Petehrin "käyttisfarkku" -> ACS 2012

Viesti Kirjoittaja Petehri »

Mr300 kirjoitti:Btw. onko tuossa 9 kuvasssa gtr32 puskuri?
On se ratsunin puskuri.
dansku kirjoitti:Hitto kuvat ei näy enää jostain syystä.. :(
Nyt pitäisi kuvien taas näkyä!
veskola kirjoitti:Jokos tämä on startattu ekan kerran ?
Ei ole tämä kone käynyt vielä kertaakaan. Konehuoneen peltityöt alkaisi olemaan loppusuoralla ja tarkoitus nostaa kone kertaalleen vielä keulalle ennen konehuoneen maalausta.
Vastaa Viestiin