

Myös anteenin reikä tuli hitsattua umpeen.

Innostuin sovittelemaan uusia kesävanteitakin alle. Mukavasti tulee kaarelle niin edessä:

kuin takanakin:

Tässä vielä pari kuvaa ennen maalaamoon lähtöä.


Etulokarit on jo mankelilla levitetty riittävästi. Kantti täysin litissä ja hieman taivutettu ulospäin. Muovihelmanpäästä leikattu turhat pois ja alareunan kiinnityspulttien alle laitettu 15mm levityspalat.Lipsanen kirjoitti:Nyt sun pitäis noi etulokaritkin levittää kun takana jo on
Vain "vikapaikat" penslataan eli puskurit, lampunaluspellit, helmat ja takalonkat. Käyttörönttähän tämä vain...Timo L. kirjoitti:Maalataanko auto kokonaan vai vain ikkunoista alaspäin?
oliko takakaaris kova homma?. ymmärsinkö oikein että oot etuloksuista leikannu nuo kaaret? :O. hyvin on kyllä tehty täytyy myöntääPetehri kirjoitti:Etulokarit on jo mankelilla levitetty riittävästi. Kantti täysin litissä ja hieman taivutettu ulospäin. Muovihelmanpäästä leikattu turhat pois ja alareunan kiinnityspulttien alle laitettu 15mm levityspalat.Lipsanen kirjoitti:Nyt sun pitäis noi etulokaritkin levittää kun takana jo on
On juu melko vakavaa tuuninkiaTimo L. kirjoitti:Mielenkiinnolla odotan miltä tuo vakava helmatuning näyttää valmiina.
Jaa on muillakin yhtä omituisia visioita!?Messerschmitt kirjoitti:Perhana,olen miettinyt tehdä tuollaiset samanlaiset helmajutut jo pitkään koska tuo AMG puskuri levittää sivulle enemmän kuin vakiopuskuri.Waldin helmat löytyisi mutta silti tuollaiset on ollut enemmän mielessä.
Jotkuhan tietenkin vain suunnittelevat ja toiset tekevät. Ehkä oisin toisaalta jotakin tehnykin jos ois niitä helmoja useammatkin.
Tuollainen toteutus oli alunperin tarkoitus tehdä, mutta luovuin ideasta, koska puskurissa oli muutenkin riittävästi askaretelua. Vertailin kyllä hieman puskureita kunnes tajusin työnmäärän aivan järjettömäksi. Sedanin puskurissa törmäyslista on useita senttejä korkeammalla kuin farkussa. E-mallin lista farkussa olisi helposti näyttänyt "irtonaiselta" ja sivusta siltä, että lista olisi puolessa välissä puskuria. Ongelmaksi olisi myös muodostunut puskurin kestävyys käytössä, kun alkuperäisestä puskurista olisi jäänyt jäljelle vain hyvin pieni osa.EVO X kirjoitti:Yks mode sun pitää Petri vielä kokeilla, eli farkkuun taakse puskuri E-sedanin pitkällä takapuskurin törmäyslistalla.. Sweet
Olihan niissä melkoinen homma. Varmaan jonkun 15 tuntia sai touhuilla kaarien kanssa ja pohjatöissä "norsulla" menee varmaan toinen mokoma. Sopivat levityspalat leikkasin tosiaan etulokareista.Blacklandracing kirjoitti:oliko takakaaris kova homma?. ymmärsinkö oikein että oot etuloksuista leikannu nuo kaaret? :O. hyvin on kyllä tehty täytyy myöntää
Olihan niissä melkoinen homma. Varmaan jonkun 15 tuntia sai touhuilla kaarien kanssa ja pohjatöissä "norsulla" menee varmaan toinen mokoma. Sopivat levityspalat leikkasin tosiaan etulokareista.[/quote]Blacklandracing kirjoitti:oliko takakaaris kova homma?. ymmärsinkö oikein että oot etuloksuista leikannu nuo kaaret? :O. hyvin on kyllä tehty täytyy myöntää
Melko rauhallista ollut tämän projektin suhteen. Nyt viikonloppuna hain korin pois maalaamolta ja roiskasin puskurit ja helmat kiinni. Uusien vanteiden kanssa kokonaisuus näyttää senverran maukkaalta, että tuskin raaskin talveksi ottaa ajoon. Tästä tuli taas näköjään todellinen "käyttöauto".Lipsanen kirjoitti:mites farkku projekti etenee?Väri pinnassa?
Oikeeta meininkiäPetehri kirjoitti: Uusien vanteiden kanssa kokonaisuus näyttää senverran maukkaalta, että tuskin raaskin talveksi ottaa ajoon. Tästä tuli taas näköjään todellinen "käyttöauto".
On se ratsunin puskuri.Mr300 kirjoitti:Btw. onko tuossa 9 kuvasssa gtr32 puskuri?
Nyt pitäisi kuvien taas näkyä!dansku kirjoitti:Hitto kuvat ei näy enää jostain syystä..
Ei ole tämä kone käynyt vielä kertaakaan. Konehuoneen peltityöt alkaisi olemaan loppusuoralla ja tarkoitus nostaa kone kertaalleen vielä keulalle ennen konehuoneen maalausta.veskola kirjoitti:Jokos tämä on startattu ekan kerran ?