Hei! Autossa on vissiin ollut puhelin kuten nousukaudella oli tapanaMesedesi kirjoitti:Tuo katolla oleva antenni on...hmm...onneksi poistettavissa.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Hei! Autossa on vissiin ollut puhelin kuten nousukaudella oli tapanaMesedesi kirjoitti:Tuo katolla oleva antenni on...hmm...onneksi poistettavissa.
Eikös NMT450 (?) antenni sovi ihan hyvi ajan henkeenMesedesi kirjoitti:Tuo katolla oleva antenni on...hmm...onneksi poistettavissa.
Niihä ne näytti olevan ainakin torstainaLappeenrannan vahvistus kirjoitti:Ei mitään keväämpiä, johan tuolla on secciajelukelit
Haa otit salaa vissiin kuvan, vai missä vaiheessa siis kun autot on noin päinLappeenrannan vahvistus kirjoitti:Tässä on muuten eiliseltä kuva, sisarukset vierekkäin
Tarkennuksia noihin, joskus aamulla kylmillä renkailla nypyttää edelleen mutta asettuu sitten kohta.karra kirjoitti:Renkaat paranee mitä enemmin ajaa.
Vaihdoin tänään tulpanjohdot ja käyntikin parani; pahin hytkyminen on tiessään.
Mikä on asiantuntijan mukaan ihanteellinen CO %-arvo?karra kirjoitti: Kotona katsoin sen maaliskuussa mitatun päästölapun ja siinähän seisoi että CO 0,2%. Otin yhteyttä asiantuntijaan ja vahvistus tuli että auto käy liian laihalla ja seosta on mahdollista säätää itse koska tässä ei ole lambdaa.
Normiajossa 1 % . Harraste-, ja kesäkäytössä kun kulutuksella ei niin väliä niin mieluummin 1 - 1,5 %taviokuurna kirjoitti:Mikä on asiantuntijan mukaan ihanteellinen CO %-arvo?karra kirjoitti: Kotona katsoin sen maaliskuussa mitatun päästölapun ja siinähän seisoi että CO 0,2%. Otin yhteyttä asiantuntijaan ja vahvistus tuli että auto käy liian laihalla ja seosta on mahdollista säätää itse koska tässä ei ole lambdaa.
Tutulla on sama homma edessä 1982 SECissä; hän vissiin aikoo vaihtaa koko lyhdyt, pitää kysyä.ADHD kirjoitti:Auto on fukushimalainen, missä vääränkätinen liikenne. Vahdoin lyhtyjen lasit ennen katsastusta(venetmäeltä uudet boschit), mutta ei auttanut? Aattelin että valokuvio tehdään lasilla, eikä umpiolla.
Lasissa koodit keskeltä ulospäin: A E1 nuoli 34412R7, E1 20 34412R20, BOSCH, 1305620481.
Löytyykö secci-isännillä samoja koodeja lasista tai neuvoa mikä mahollisesti mättää?
WDB1260451A376569, paljonkohan tässä tehoja, koneessa tarra 117E?
Ajoin keskiviikkona maantiellä vajaat noin 380 km, vaikutti että noin 40 litraa meni bensaa (en mitannut tarkasti). Tänään ajoin 420 km ja kulutus on jossain 12,5 - 13 l sadalla (mittausepätarkkuudet huomioonottaen). Ei se liian laihalla taida mennä272 HK ved 5000 o./min.; med kat.: 242 HK ved 4800 o./min.
fra 09/87: 300 HK v. 5000 o./min.; med kat.: 279 HK v. 5200 o./min
Nuo koodit löytyy omasta oikeanpuoleisesta lyhdystä. Vasemmalta löytyy A E1 nuoli 34413R7, E1 20 34413R20, BOSCH, 1305620482 .ADHD kirjoitti:Valokuvio vielä virheellinen ja tähän tarvis neuvoja. Auto on fukushimalainen, missä vääränkätinen liikenne. Vahdoin lyhtyjen lasit ennen katsastusta(venetmäeltä uudet boschit), mutta ei auttanut? Aattelin että valokuvio tehdään lasilla, eikä umpiolla.
Lasissa koodit keskeltä ulospäin: A E1 nuoli 34412R7, E1 20 34412R20, BOSCH, 1305620481.
Löytyykö secci-isännillä samoja koodeja lasista tai neuvoa mikä mahollisesti mättää?
Jatkuu tuolla linkissä taas. Kävin tänään jarrudynamometrissä; ihan tasaiset jarrut, parin prosentin sisään heitot.karra kirjoitti:Kirjoittelin tänne jarrujen puoltamisesta. Vaihdoin taakse uudet jarrulevyt tänään; ei vaikutusta.
Eikös Venäjän bensoilla ajele muutenkin kohtalaisen huokeasti?karra kirjoitti: Jonkun mielestä tämä voi olla säästämistä väärässä paikassa mutta oma bensanostofilosofia on nyt vaan noin, tosin eihän se euro per litra 98:ia nyt niin paljoa olisi...
Asia puitu tänään Juhan kanssa terassilla. Syksyllä SEC(it) lentokentälle nopeusajoonJuha_M117 kirjoitti:karra, ootkos saanut niitä jarruja pelaamaan?
En tainnut SECin huohotinta edes tarkistaatouhottaja kirjoitti:voi olla tukossa, enpä huomannu tarkistaa, tartteekin rakentaa toisenlainen huohotin mikä ei mene eka vuonna umpeenjaakko.putkisaari kirjoitti:Olikos muuten näissä vanhemmissa Mersun perissä tuo huohottimen tukkeutuminen syynä siihen,että puskee peräöljyä sitten vähän joka rakosesta??Yleensä mitä noita alustoja nähnyt,niin perämurikka ui öljyssä päältä...Harvemmin sellaisia kuin tuossa 155th km ajetussa omassa käyttiksessä on vielä siisti ja kuiva....