Mikset ostanu levyä samalla? Vai koneisteletko ite vp:n uusiks ku oot levyn päättäny?Tuori kirjoitti:M5 race astelma tilattu + billet vauhtipyärä! Kytkinlevy päätöstä ei oo vielä tehty
Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (Takakelkka REDI)
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
jeemu kirjoitti:Mikset ostanu levyä samalla? Vai koneisteletko ite vp:n uusiks ku oot levyn päättäny?Tuori kirjoitti:M5 race astelma tilattu + billet vauhtipyärä! Kytkinlevy päätöstä ei oo vielä tehty
kysymys kuuluu sintteri vai massalevy?

Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
Minkäslaista voimaa kestää ottaa M5 asetelmalla ja massa levyllä? Entäs sintteri? Itsellä kytkinmietintä kans menossa...
IG: @pyrytakkunen
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
ei pitäny mulla ainakaan m5vp, m5 asetelma ja 4 lapainen sintteri bmw 525tds "superin" koneen perässä jos kytkimellä potki ahdot ylös 3 tai 4 vaihteella ja pitoo oli.
eiks herlevillä ollu väsännyt yhteen härveliinsä 2:lla m5 massalevyllä ja ilmeisesti näillä rupes jo 606st:n persiissä pitään.
eiks herlevillä ollu väsännyt yhteen härveliinsä 2:lla m5 massalevyllä ja ilmeisesti näillä rupes jo 606st:n persiissä pitään.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
Topikin autoon ei tulekkaa normi M5 asetelma vaan Sachs Race versio.lassi-s kirjoitti:ei pitäny mulla ainakaan m5vp, m5 asetelma ja 4 lapainen sintteri bmw 525tds "superin" koneen perässä jos kytkimellä potki ahdot ylös 3 tai 4 vaihteella ja pitoo oli.
eiks herlevillä ollu väsännyt yhteen härveliinsä 2:lla m5 massalevyllä ja ilmeisesti näillä rupes jo 606st:n persiissä pitään.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
jeemu kirjoitti:Topikin autoon ei tulekkaa normi M5 asetelma vaan Sachs Race versio.lassi-s kirjoitti:ei pitäny mulla ainakaan m5vp, m5 asetelma ja 4 lapainen sintteri bmw 525tds "superin" koneen perässä jos kytkimellä potki ahdot ylös 3 tai 4 vaihteella ja pitoo oli.
eiks herlevillä ollu väsännyt yhteen härveliinsä 2:lla m5 massalevyllä ja ilmeisesti näillä rupes jo 606st:n persiissä pitään.
Joo hyvä korjaus jäi kirjottamatta kokonaan eli Sachs M5 Race asetelma. Vois melkeen kokeilla 240mm 6lapaista sintterilevyä tohon omaan värkkiin.
Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
tuli siinä soviteltua 190E 2.6 vakaaja tohon omaan ja näyttää siltä jotta ei tuu ongelmaa öljypohjan kans, mutta sen näkee huomenna ku moottori nousee ekan kerran keulille. 
(jeemu ja muut pemareihin sekaantujat
)
Missä bemaris olis suurinpiirtein yhtä paksu kartaani kun 300TDT/300E tai kartaanin etupätkää tarttis..

(jeemu ja muut pemareihin sekaantujat

Missä bemaris olis suurinpiirtein yhtä paksu kartaani kun 300TDT/300E tai kartaanin etupätkää tarttis..
Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
Suosittelen sintteriä. Omalla katiskalla ajoin talavenki yli race asetelma + sintteri ja jopa ex muija kävi kauppa reissut sillä.
Eli ei se kovin pska käyttää, seo kii asenteesta
Mutta toi vp koneistettu jonku paksuselle levylle. Massa? Bmw vs Mersu eri paksuus ja sintteri vielä sekottaa asioita.
Joten mittaus/koneistus hommiin menee, jos pänninki ei oikee.
Eli ei se kovin pska käyttää, seo kii asenteesta

Mutta toi vp koneistettu jonku paksuselle levylle. Massa? Bmw vs Mersu eri paksuus ja sintteri vielä sekottaa asioita.
Joten mittaus/koneistus hommiin menee, jos pänninki ei oikee.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
moottoria ja zffää sovitettu... ZFlle pitääs teherä vähä lisää tilaa kun ottaa startin puolelta tunnelihin aika raakasti....
Ja ohjaustehostimen pumpun pitää vaihtaa niin saadaan syylärille sopivasti lisä tilaa
Mitäs moottori tyynyjä ootta käyttäny pikkumeses 6riisselin kans?
fodou -->


Ja ohjaustehostimen pumpun pitää vaihtaa niin saadaan syylärille sopivasti lisä tilaa

Mitäs moottori tyynyjä ootta käyttäny pikkumeses 6riisselin kans?
fodou -->


Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
Moottori+ laatikko istuu jo ihan mallikkaasti.Moottorin asento oli muuten hyvä mutta öljykorkki otti konepeltiin, joten alemmashan sitä piti saada.
Ja siinä hetken tuumailtua totesin että saahan tuan "madallettua" ilman moottorinkorvien/kumityynyjen vaihtoa.
Moottorinkorvat ja kumityynyt on 300E w124.
Tuollaiset "kupit" tuli väsättyä eli moottorin kumityynyt tulee 15mm syvemmälle.

tein palkkiin suuremmat reiät polttoleikkaamalla. Ja sen jälkeen vingulla ja "jyrsimellä" lopulliseen oikeaan mittaan.

Kupit hepissä. TÄH!?

ja loppu tulos --> se moottorihan sopii sinne

syylärille telinettä värkkäilty.

Ja siinä hetken tuumailtua totesin että saahan tuan "madallettua" ilman moottorinkorvien/kumityynyjen vaihtoa.
Moottorinkorvat ja kumityynyt on 300E w124.
Tuollaiset "kupit" tuli väsättyä eli moottorin kumityynyt tulee 15mm syvemmälle.

tein palkkiin suuremmat reiät polttoleikkaamalla. Ja sen jälkeen vingulla ja "jyrsimellä" lopulliseen oikeaan mittaan.

Kupit hepissä. TÄH!?

ja loppu tulos --> se moottorihan sopii sinne


syylärille telinettä värkkäilty.

Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
on kyllä ihanan ahtaan näköistä
itsellä meinaa mennä hermot jo tuon w124 kanssa, kun sinne ei meinaa saada m103 konetta sopimaan tai sitä pois suuremmin kiroilematta 


W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
suosittelisin hiomaan ja maalaamaan tosi hyvin nuo korva muutokset ja lisäksi 

Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
Niin fiksua katsastusmiästä ei täälä päin ookkaan jotta se nua muutokset huomaasxr kirjoitti:suosittelisin hiomaan ja maalaamaan tosi hyvin nuo korva muutokset ja lisäksi

Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
no ihan vaikka jo sen takia ettei pääse ruoste yllättään. on meinaan kettumainen paikka korjata kun mätänee. kone ylös kun korjata pitäis, se ei hjuva asia ollaTuori kirjoitti:Niin fiksua katsastusmiästä ei täälä päin ookkaan jotta se nua muutokset huomaasxr kirjoitti:suosittelisin hiomaan ja maalaamaan tosi hyvin nuo korva muutokset ja lisäksi
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
lassi-s kirjoitti:no ihan vaikka jo sen takia ettei pääse ruoste yllättään. on meinaan kettumainen paikka korjata kun mätänee. kone ylös kun korjata pitäis, se ei hjuva asia ollaTuori kirjoitti:Niin fiksua katsastusmiästä ei täälä päin ookkaan jotta se nua muutokset huomaasxr kirjoitti:suosittelisin hiomaan ja maalaamaan tosi hyvin nuo korva muutokset ja lisäksi
Joo, no sen kans ei tuu ongelmaa ku vähä sutii epoksia ja maali päälle...
Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
laatikon kiinikkeen sain tehtyä ja nyt pitäis kartaani keksintöä tuumailla..


Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
Hain tuan hukkaportin toritech drift teamin rikulta ja se sanoo tosta portista että kannattaa ottaa sieltä se toinen jousi pois jos ei meinaa mitään mahrottomia paineita pitää. Sen jälkeen se kysyy, minkälaisia paineita meinaat pitää? sanoin sille että jotain 2,5 varmaan maks
mies tuumasi jotta "niin sä oot niitä riisseli miehiä, voi olla jotta saat laittaa sinne sen kolmannenkin jousen!
"
Hukkaportti 60mm, jolle piti paikkaa muokkaalla pakosarjaan.






Hukkaportti 60mm, jolle piti paikkaa muokkaalla pakosarjaan.




Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
sovitus. skriimeri putkia sais ruveta huomenna kikkaileen.....



Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
huutaja-putken sovittelua..


Putkesta tuli 45mm lyhyempi kun tässä kuvassa jottei ota pyärään ku kääntää.




Putkesta tuli 45mm lyhyempi kun tässä kuvassa jottei ota pyärään ku kääntää.

Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
Tänään hitsailtiin kaverin kans syylärin lähdöt uusiks+ korkki pois ja tällä viikolla saa varmaan imusarjanki valmiiks..
Voi olla paljon turhaa lätinää ja kuvia mutta laitan ny kumminki


Voi olla paljon turhaa lätinää ja kuvia mutta laitan ny kumminki



Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
Mites meinasit toteuttaa nopeusmittarin tuon lootan kans? Tuli itelle yllätyksenä että bmw:ssä nopeusmittari ottaa tietoa perämurikasta!
Ei kannata vetää lämä tiskissä pitkästi kun hukkaportin poisto osottaa jarruun ja renkaaseen päin

Ei kannata vetää lämä tiskissä pitkästi kun hukkaportin poisto osottaa jarruun ja renkaaseen päin

IG: @pyrytakkunen
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
Laittaa bemarin perän sinne.
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
http://www.speedhut.com/gauge_products- ... er_GPS.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
En sitten tiedä riittääkö toi asteikko yhtään mihinkään

En sitten tiedä riittääkö toi asteikko yhtään mihinkään


Lisää tietoa: www.skg.fi
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
Eiköhän tuo riitäveskola kirjoitti:http://www.speedhut.com/gauge_products- ... er_GPS.htm
En sitten tiedä riittääkö toi asteikko yhtään mihinkään![]()

Niin ja kelpaako tommonen leimasedälle?
IG: @pyrytakkunen
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
Eikös toi screamer pipe nokea koko vanteen ja kyljen kun se tuolta puhaltelee?
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
PTracing kirjoitti:Mites meinasit toteuttaa nopeusmittarin tuon lootan kans? Tuli itelle yllätyksenä että bmw:ssä nopeusmittari ottaa tietoa perämurikasta!![]()
Ei kannata vetää lämä tiskissä pitkästi kun hukkaportin poisto osottaa jarruun ja renkaaseen päin
GPS:n varmaan joutuu ostaa...

Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
Vannerojekti sai jatkoa kun saksanpaapalta sai vähä osia... Keskikupit puuttuu muuten olis redi!


2x9" ja 2x10"




2x9" ja 2x10"


Viimeksi muokannut Tuori, Pe 29.07.2011 10:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
Kelpaa leimasedälle. Nopeusmittari ei ole muutenkaan pakollinen varuste eli saa puuttua kokonaan tai olla rikki katastuksessa.PTracing kirjoitti:Niin ja kelpaako tommonen leimasedälle?
- johtajaahonen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 180
- Liittynyt: Su 17.01.2010 00:55
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Re: Jaken w201 ehostusta. 601 -->606 (200d väistyy viimein.)
Orgasmi vanteista!