tässäpä propleema mulla,jos joku osaisi avittaa eteenpäin niin olisin kovin tytyväinen

Eikö johtojen värin perusteella löytynyt oikeaa distribuuttoria?hemppaveikko kirjoitti:itselle vastaten.kiinnityspisteet pistokkeille oli siinä vaihtajan kehyksessä.mutta se heräte x30 liitin( kuvassa jonka llpiip postasi)en vaan löytäny tai oikiastaan, löysin kolme samallaista riviin kiinnitettynä, siinä kynnyskotelossa kiinni olevassa johtokotelosta,onko joku niistä se x30,sulakerasiasta löyty paikka virta kaapelille ja lattiassa maalle oma ruuvvisa.
Herätejohto (MOST wake-up) tulee jokaiseen kuituväylän laitteeseen ja ne on yhdistetty toisiinsa siinä MOST wake-up distribuuttorissa (se liitin "oikosulkee" ne johdot keskenään). Sama vaikka ottaisi radion takaa vastaavasta piuhasta ryöstämällä signaalin siihen vaihtajaan mutta siisti toteutus käyttää sitä alkuperäistä kytkentäpistettä.llpllp kirjoitti: sekä jos jollain olisi lähempänä sijaitsevasta herätesinkusta tietoa niin sekin otetaan vastaa , (jos nyt oikeen laiskaks ryhtyy niin voihan sen powerin ja maan rykästä tosta tupakansytyttimesta)
Audio 20 CC ja Audio 20 CD ovat radioina ihan eri laitteita. Sillä ei ole merkitystä mikä on auton varustelutaso ja onko farkku vai sedan.hemppaveikko kirjoitti:onko ne niinpaljo erillaiset nää sarjat kun mulla audio 20 cd niin siinä ei alkujaan yhtään kuitua lähtenyt,ja ainoastaan yksi kuitulähtö /tulo.johon tökkäsin tuon vaihtajan,vai onko se varustelusta kiinni,mulla classic farkku.
Siis kuituväylään tulevat alkuperäisosat tietenkin vaativat kuidun asentamista niiden uusien ohjainlaitteiden lisäksi kun sitä kuitua ei valmiina autosta löydy. Tällaisia lisäpurkkeja voisivat olla se CD-vaihtaja, HF-sarja ja voice control.hemppaveikko kirjoitti:jep eli onko näin jotta tähän audio 20 cd lisänamujen laitto tietää ainakin piuhojen/kuitujen vetoja ja uusien laiteyksiköiden asennuksia.miten jos esim.subin meinais tuohon asentaa.vaatiiko erillisen vahvistimen asennuksen jos niin ei taija ihan halpaa olla.
onko tämän erillisen agw:n lisälaitteiden asennettavuus parempi ja kannattasko/voiko sitä tuohon 20 cd jakoksi asentaa.
Kuulostaa hyvältä, erityisesti se että "kaveri" kävi sen aktivoimassa merkkihuollon sijasta.hemppaveikko kirjoitti:sehän vain lähti pelittämään tuo vaihtaja, kun kaveri kävi sen väylään aktivoimassa.