juu, no ei toi vakio anturi ilmeisesti anna muualle tietoa kuin diagnostiikka liittimelle pelkästään kun sytkäkin toimi vakiona ilman sitä + vakkari.
tosiaan sain viimein noi sytkävermeetkin kiinni nyt on tullu 200 kilsaa ajettua erittäin hyvin tuntuis toimivan, seuraavaksi ois hankinta listalla laajakaistalambda ja johtojen setvimistä ,tosiaan pitää varmaankin alkaa sitten tekee putkisto remppaakin samalla että saa tuon lambdan haluttuun paikkaan.
tuon kampiakselin anturin telineen tein kokonaan uuden kun en sitä uskaltanu tuon yhden pultin varaan jättää, nyt se on tuon päätykannen pultissa myöskin kiinni.veemäisessä paikassa säädön kannalta nyt toi anturi
tässä hieman ohjauksesta ja setistä:
suoraohjaus vb921 x3+ 330ohm 1/4w ledilähdöissä +edis6 puola+ 20uf konkka.
triggerinä kampiakselilla 6-1 60ast välein sytytys aina 120ast välein.
vr anturi GAP 0.90mm.
loppupeleissä melko paljon yksinkertaisempi toteuttaa toi suoraohjaus kuin EDIS6.
