Juu ei ole minkään tapin "selän takana", ainoastaan yksi tappi ollu irti ja se on varmasti oikein nyt.
Pyöritelty on nii paljon että vähän tuntuu oudolta jos tuo jonnekkin lenkkiä vetää.. Jos jätän löysän kiristimen puolelle, löysää jää yllinkyllin, mutta en saa millään enää ohjurirataspyörää paikalleen imupuolenreunaan kun ketju on niin kireä. Jos otan yhden lenkin verran ketjua myötäpäivään, Ohjuri ratas menee helposti mutta kiristinpuoli on jo piukka :l
Onko ratas ollut myöhästetyssä asennossa irroittaessa, en tiedä

onko vakava virhe?
Kerrottakoon myös että alunperin päätin kansiremppaan ryhtyä kun jakoketjun kiristin oli pettänyt. Ilokseni jakoa tarkistaessa se ei ollu hyppinyt, tai ainakin merkit olivat kohdallaan. Merkkasin silloin rattaat ja pistin samoihin paikkoihin ketjun ja merkit pitivät paikkansa mutta eipä kiristin sopinut enää kun ketju likitulkoon soi kireydessään.. Että olisiko jako ollut sittenkin hieman sekasin. Nyt se ainakin tuntuu heittävän noin millin, erillaisten jaon asettelejujen jälkeen. Käsi kun olen näissä hommissa näemmä.
Eli siis jako heittää nyt sen verran että kampiakselin asento on noin millin yli 0-viivan ennen kuin nokkien merkit ovat kohdallaan.