moniventtiili mersu

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
mersedesc180
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Ke 25.05.2011 18:04

moniventtiili mersu

Viesti Kirjoittaja mersedesc180 »

morjen !! onko kellään mersun 300 24v pensa kone muutettu megasqruitille ja suora sytkälle????? tarviis kertomuksia asennuksesta ja ohjelmoinnista ....itellä on just semmonen rojekti ja muuten valmis putsari puuttuu ja joku ohjelmoijja joka sen päälle tajuu ja sit toi laajakaista homma mite se toimii??? kaikki kertomukse kyseisest jutust olis kotia päin ja kuvia muutoksesta ennen kaikkee :) :) :) kiitos jo etu käteen :)
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: moniventtiili mersu

Viesti Kirjoittaja napa »

paikkakunta auttaa aina kummasti, jos kyselee apuja... onhan täällä muutama megaruutattu mersu foorumilla... auttais myös hieman, jos laittaisit infoa komponenteista/kokoonpanosta, megan kun pystyy kasaamaan niin monella tapaa...

esim. onko MS1, MS2 vai MS3 prossulla? sytkän toteutus ym. modit...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
mersedesc180
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Ke 25.05.2011 18:04

Re: moniventtiili mersu

Viesti Kirjoittaja mersedesc180 »

apuja tarvittas 300 24v pensa jossa on mega suorasytkällä...olisko kellään muulla sytkä ja pensa karttoja jokin laisia??? itellä 12-1 trikkeri bochin hukkapuola ja tps ja imu ja vesi anturit on bochin ...ei tuo säätö onnaa:( apuvaa!!
Viimeksi muokannut mersedesc180, To 01.09.2011 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
sepulaakeri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 913
Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34

Re: moniventtiili mersu

Viesti Kirjoittaja sepulaakeri »

mersedesc180 kirjoitti:sit toi megalla pitäs ohjata sitä nokkaakselia ni miten se onnistaa ku jotjut puhuu et jotai releitä pitäs olla mut ei tiä:( ni kone on 300 24valve pensa ....
Ite laitan megaa tuohon m119 koneeseen (4.2lV8), jossa on kans säätyvät imunokat, niin kyl mää ainakin laitoin releen väliin ei se siel mitään haittaa ja se on helppo vaihtaa... itellä on viel enempi vaiheessa kun sulla, mega on kasassa mutta ei paikallaan, ohjauksen otan vaihtovalolta, kun sen voi säätää mistä-mihin kierros alueella päällä.
tuossa mun koneessa alue on (riippuen keltä kysyy/mistä lukee) 1500-2000 --- 4500-4700 rpm , veikkaisin sulla olevan samaa luokkaa...
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Avatar
Mr300
Mersumies
Mersumies
Viestit: 869
Liittynyt: Su 05.04.2009 15:56
Paikkakunta: Espoo

Re: moniventtiili mersu

Viesti Kirjoittaja Mr300 »

tosta nenäkepiin ohjaamisesta oli tuol mese.fi juttuu tässä topicissa. (1700rpm-5000rpm)
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Avatar
sepulaakeri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 913
Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34

Re: moniventtiili mersu

Viesti Kirjoittaja sepulaakeri »

"mersedesc180" näytti tuon jo löytäneen :D
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Vastaa Viestiin