Puintikiireet pitäneet huolen siitä, etten ole vielä ehtinyt hapottaa. Nyt kuitenkin näyttäis siltä, että lämmöt on alkaneet itsekseen hivenen laskea, vaikkakin on tullut ajeltua ihan lämpiminäkin päivinä. Ei enää moottoritielläkään nouse juurikaan yli 90 asteen. Jospa sieltä ruosteet alkaa häipyä pikkuhiljaa kanavista. Tuo hapotus pitää vielä joskus tässä tehdä, jahka ehtii.
Muuten on pientä ropaamista tehty. Pakoputki tuli vaihdettua, oli yllättävän kivuton homma. Suurin ongelma tuli siitä, etten meinannut saada nousemaan autoa naapurin ajosillalle, kun otti runkopalkeista kiinni "taitoksessa"...

No meni se sitten kuitenkin reippaammalla kaasun käytöllä. Klemmarit aukes helposti, eikä liitoksetkaan olleet ihan sikakiinni.
Audioasennuksiakin tullut tehtyä. Laitoin subbarin takaronttiin, toistaiseksi ryöstösähköillä. Ensiapupakkaus hanskalokeroon ja pakkauksen koteloon reikä pohjaan. Takakaiuttimet vaihdoin. Huomasin, että potentiometri (se fadersäätö siitä keskikonsolista) on sökö (kaiuttimet piereskeli vähänkään kovemmalla äänenkäytöllä), joten päätin tehdä suorat liitokset kaiutinpiuhoihin ja käyttää rarion säätöjä. Johdot yhdistin puhtaasti arvaamalla, kun ei niitä ollu merkitty mitenkään. Kaikki sattui kerralla kohdalleen

Onneksi kestolotto oli jo voimassa, tuon päivän tuuri tuli tuossa käytettyä kyllä... Nyt kelpaa ajellessa kuunnella musiikkia. Ei se taatusti hifistien mielestä hyvin soi, mutta mulle välttää kyllä.
Kytkimen painelaakeri alkaa pitää melko pahaa ääntä, saas nähdä ehtiikö tehdä kytkinremppaa (tai vaihtaa konetta ja laatikkoa

) ennenkun hajoaa lopullisesti.
Ai niin. Vanteisiin sain keskikupit lopulliseen ulkoasuun, niistä ei kuvaa ole vielä...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.