Automaattirempasta
Automaattirempasta
Tervehdys vaan kaikille foorumin MB-harrastajille !
Aattelin tässä näin ensimmäisenä viestinäni esittää automaattiin liittyvän kysymyksen. Lähinnä tämä koskee pohjoisen harrastajia.
Eli onkos kellään kokemusta Oulun seudun automaattisäätäjistä ja -korjaajista vai pitäskö mennä suosiolla Veholle ?
Aattelin tässä näin ensimmäisenä viestinäni esittää automaattiin liittyvän kysymyksen. Lähinnä tämä koskee pohjoisen harrastajia.
Eli onkos kellään kokemusta Oulun seudun automaattisäätäjistä ja -korjaajista vai pitäskö mennä suosiolla Veholle ?
Niin jos tarkoitat laatikon säätämistä niin tästä löytyy ohje:
http://helium.wakkanet.fi/~w126/tahtikl ... saato.html
Hakutoiminnolla löytyy aiheesta lisädataa.
http://helium.wakkanet.fi/~w126/tahtikl ... saato.html
Hakutoiminnolla löytyy aiheesta lisädataa.
w124 200D
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Alfa Romeo 164 TS/91
MF 165/69
Mazda B2200 87
Olen tietoinen "hausta" (olen jopa sitä käyttänytkin ja olen tuon mainitsemasi
sivunkin aiemmin jo lukenut) mutta nyt olikin tarkoitus teettää tuo homma toisella ja siksi olisi hyvä kuulla kokemuksia toisilta jotka ovat moista Oulun seudulla tettäneet. Ts. onko onnistunut halvemmilla pajoilla vai olisiko pitänyt
pitäytyä kalliissa merkkiliikkeessä ?
sivunkin aiemmin jo lukenut) mutta nyt olikin tarkoitus teettää tuo homma toisella ja siksi olisi hyvä kuulla kokemuksia toisilta jotka ovat moista Oulun seudulla tettäneet. Ts. onko onnistunut halvemmilla pajoilla vai olisiko pitänyt
pitäytyä kalliissa merkkiliikkeessä ?
-
- Mersumies
- Viestit: 1445
- Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
Minä kysyin kerran Jyväskylän Veholta automaatin säädöstä:M-man kirjoitti:Olen tietoinen "hausta" (olen jopa sitä käyttänytkin ja olen tuon mainitsemasi
sivunkin aiemmin jo lukenut) mutta nyt olikin tarkoitus teettää tuo homma toisella ja siksi olisi hyvä kuulla kokemuksia toisilta jotka ovat moista Oulun seudulla tettäneet. Ts. onko onnistunut halvemmilla pajoilla vai olisiko pitänyt
pitäytyä kalliissa merkkiliikkeessä ?
"Kyllä siihen ainakin puoli päivää pitää varata ja nuo laatikko hommat on 360mk:n tuntitaksalla."
Säädin itse ja se kesti ekakerralla tunnin. Nyt menee puolessa, kun ei tartte koeajaa säädön välissä niin monasti, kun on jo vähän perstuntumaa.
Älä siis turvaudu kalliiseen merkkihuoltoon. Saattavat jopa saada vahinkoa aikaiseksi.
Yksi Helsingin korjaaja olis säätänyt 1000mk:lla, sekin oli minusta liikaa.
Yksi Kuopion paja remontoi koko lootan 550€:llä ja se oli minusta ok-hinta.
Suosittelen minäkin edelleen säätämään itse, vaikka oletkin päättänyt viedä auton pajalle.
-
- Mersumies
- Viestit: 1445
- Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
Jarkko Siekkinen "Jarkko S" teki rempan tuohon hintaan toissa syksynä. Nyt hinta saattaa olla vähän noussut, kun alv. on tullut kuviin mukaan. Taitaa silti mennä aika samoihin, kun kytkinremppa Veholla.agip kirjoitti:Mikäs oli auton tyyppi?
722.4 laatikoissa säätö on n. tunnin homma koeajoineen.
Juuri oli työn alla 722.6 laatikko ja ei ole mitään ulkoisia säätöjä ja laatikko meni uusiksi suurien vaurioiden takia...
DD:?? mikäs paja tekee täydellisen lootaremontin 500€?? Osineen?![]()
Korjausta varten jouduin otattamaan laatikon irti muualla. Siitä tuli muutama kymppi lisää kuluja.
Tuolla kerhon linkeistä löytyy jarkon sivut.
http://helium.wakkanet.fi/~w126/tahtikl ... inkit.html
ja tuoltakin tarinasta se on linkitetty.
http://helium.wakkanet.fi/~w126/tahtikl ... aatti.html
Joo, Vehosta kertoo paljon sekin että kaveri vei autonsa paikalliseen säädettäväksi minun vastusteluista huolimatta, lopputulos oli:
Loota paskana, ei sitä saa säätöihin. Pitää irroittaa ja lähettää Helsinkiin korjattavaksi, hintaa ainakin 2000 €. Sitten lähestyttiin säädön tehnyttä asentajaa joka kertoi että veti paineet ohjearvoihin ja kiristi vaijeria vaikka kaveri oli valittanut että vaihtaa liian herkästi...
No minä koeajoin ja meinasin että vaijeri liian kireällä. Lisäksi vaihto oli omituinen, alkoi luistavana ja sitten yhtäkkiä repäisi kauheasti. Llaitoin uuden alipainemodulaattorin tilaukseen, myöhemmin vaihdoin sen ja säädin paineet sopiviksi, kokeiltiin 3 kertaa välissä ennen kuin tuli mieleinen. Ja toimii loistavasti.
Eli Veho halusi 2000 €:n remppaa ja pari viikkoa aikaa, itse tein n. 70 €:llä ja muutamassa tunnissa koko homman, eli kustannuksia oli modulaattorin hinta, kaverilta en kehdannut rahaa ottaa.
Vehoon ei kannata näissä hommissa kauheasti luottaa, eivät osaa yhtään improvisoida, kuten kuluneen laatikon säätämisessä tarvii, ne vetävät vaan ohjekirja-arvoihin paineet vaikka loota niillä vielä luistaisikin. Perstuntumalla ne pitää säätää.
Niin, ja se Konehuolto Siekkinen on todella asiallinen paja, ainakin oma loota saa matkata suomen halki sinne kun rempan aika tulee, ei mitään kysymyksiäkään asiasta.
Loota paskana, ei sitä saa säätöihin. Pitää irroittaa ja lähettää Helsinkiin korjattavaksi, hintaa ainakin 2000 €. Sitten lähestyttiin säädön tehnyttä asentajaa joka kertoi että veti paineet ohjearvoihin ja kiristi vaijeria vaikka kaveri oli valittanut että vaihtaa liian herkästi...
No minä koeajoin ja meinasin että vaijeri liian kireällä. Lisäksi vaihto oli omituinen, alkoi luistavana ja sitten yhtäkkiä repäisi kauheasti. Llaitoin uuden alipainemodulaattorin tilaukseen, myöhemmin vaihdoin sen ja säädin paineet sopiviksi, kokeiltiin 3 kertaa välissä ennen kuin tuli mieleinen. Ja toimii loistavasti.
Eli Veho halusi 2000 €:n remppaa ja pari viikkoa aikaa, itse tein n. 70 €:llä ja muutamassa tunnissa koko homman, eli kustannuksia oli modulaattorin hinta, kaverilta en kehdannut rahaa ottaa.
Vehoon ei kannata näissä hommissa kauheasti luottaa, eivät osaa yhtään improvisoida, kuten kuluneen laatikon säätämisessä tarvii, ne vetävät vaan ohjekirja-arvoihin paineet vaikka loota niillä vielä luistaisikin. Perstuntumalla ne pitää säätää.
Niin, ja se Konehuolto Siekkinen on todella asiallinen paja, ainakin oma loota saa matkata suomen halki sinne kun rempan aika tulee, ei mitään kysymyksiäkään asiasta.
Laatikon korjaus
Sen verran Raision Vehosta, että siellä säädätin oman W124 200b -88 automaattilaatikon, muistaakseni 85e. Selitykset mitä oli tehty tuntuivat loogisilta. Sanoivat tosin että saattaa "luisto/vaihtelu" uusiutua ja nyt on sitä tekemässä...
Kysäisinpä mitä maksaisi aukiotto ja korjaus. Noh. 1500e pelkät työt ja osat päälle.
Joten kysymys. Kuka Turun seudulla osaisi homman hoitaa reippaasti edullisemmin? Auto-Haapanen ei innostunut, sanoi olevansa jenkkilaatikoiden kanssa enempi tekemisissä.

Kysäisinpä mitä maksaisi aukiotto ja korjaus. Noh. 1500e pelkät työt ja osat päälle.

Joten kysymys. Kuka Turun seudulla osaisi homman hoitaa reippaasti edullisemmin? Auto-Haapanen ei innostunut, sanoi olevansa jenkkilaatikoiden kanssa enempi tekemisissä.
Re: Laatikon korjaus
Jos ei ole liian kaukana niin kysy Salon takaa Kiskosta: US Motor Oy, p 739 2400/Vainio. Ovat laitelleet aika eksoottisiakin laatikoita mutta myös tuoreempia euro- ja muita lootia.cace kirjoitti:Joten kysymys. Kuka Turun seudulla osaisi homman hoitaa reippaasti edullisemmin? Auto-Haapanen ei innostunut, sanoi olevansa jenkkilaatikoiden kanssa enempi tekemisissä.
Vielä kauempana mutta kuitenkin "oikealla reunalla SUomea":
Autotransmission Tmi Nätkin Pekka
Uusiniityn teollisuus alue
PL 11
28601 Pori
Puh: 02-6486677
Viimemainittu hoitaa ainakin USA-laatikoita.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
-
- Mersumies
- Viestit: 1445
- Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
jeps
...Jos Siekkiselle lähettäminen ei tule kyseeseen, niin kertokaa ihmeessä mitä kustantaa laatikkoremppa sielläpäin. Vertailuksi Oy Powermatic LTD olisi rempannut askini toissavuonna 10000mk:lla.
Joku suositteli sitä silloin joskus....
Joku suositteli sitä silloin joskus....
No, mä ihan uteliaisuuttani kysyin tuolta US-motorsista talvella rempan hintaa. Karkea heitto oli 1000-1200 euroa, mutta eipä kai noista "apteekin hintoja" juuri remonteista annetakaan.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Kallista
No juu. Mutta sinällään vaikuttaa turhan arvokkaalta jos auto itte on vajaa 5ke.Aku P kirjoitti:No, mä ihan uteliaisuuttani kysyin tuolta US-motorsista talvella rempan hintaa. Karkea heitto oli 1000-1200 euroa, mutta eipä kai noista "apteekin hintoja" juuri remonteista annetakaan.
Kokemuksia vaihtoaskeista ja hinnoista?
Re: Laatikon korjaus
Ja mersunkin. Soitin kerran kun kyselin neuvoja ja hän mainitsi että silloinkin oli 2 laatikkoa juuri työn alla. OT: Minulla katosi vaihteet ja hätäpäissäni purin jo "governorin" eli keskipakoissäätäjänkin irti. Alipainemodulaattorin (tilasin KL:ltä) vaihdon jälkeen syyksi selvisi alipainevuoto löysän letkuliitoksen takia.Aku P kirjoitti: Vielä kauempana mutta kuitenkin "oikealla reunalla SUomea":
Autotransmission Tmi Nätkin Pekka
Uusiniityn teollisuus alue
PL 11
28601 Pori
Puh: 02-6486677
Viimemainittu hoitaa ainakin USA-laatikoita.

1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1999 ML 320 talvikäyttis MYYTÄVÄNÄ!
2004 C 180 kesäkäyttis
2013 A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: Kallista
Niin, onhan tuo tuhat euroakin hirveä määrä rahaa. Silti vähemmän kuin esim Vehon 2000 euroa...cace kirjoitti:No juu. Mutta sinällään vaikuttaa turhan arvokkaalta jos auto itte on vajaa 5ke.Aku P kirjoitti:No, mä ihan uteliaisuuttani kysyin tuolta US-motorsista talvella rempan hintaa. Karkea heitto oli 1000-1200 euroa, mutta eipä kai noista "apteekin hintoja" juuri remonteista annetakaan.
Kokemuksia vaihtoaskeista ja hinnoista?
Luonnollisesti vaihtolaatikko on vaihtoehto, tietysti vaan niissäkin on riskinsä, käytettyjä osia kun ovat. Samassa mittakaavassa kuin esim peruskunnostettuja koneita, ei taideta myydä rempattuja laatikoita.
Sääli sinänsä, sillä luulisi että isommissa sarjoissa tehtävän työn kautta hinnatkin vähän tipahtaisivat. Vaikka eipä noilla automaatilootilla taida ainakaan Suomessa kovat irto-osamarkkinat olla.

S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Re: Laatikon korjaus
Ei muuta ku Jarkko S:ään yhteyttä.cace kirjoitti:Sen verran Raision Vehosta, että siellä säädätin oman W124 200b -88 automaattilaatikon, muistaakseni 85e. Selitykset mitä oli tehty tuntuivat loogisilta. Sanoivat tosin että saattaa "luisto/vaihtelu" uusiutua ja nyt on sitä tekemässä...![]()
Kysäisinpä mitä maksaisi aukiotto ja korjaus. Noh. 1500e pelkät työt ja osat päälle.![]()
Joten kysymys. Kuka Turun seudulla osaisi homman hoitaa reippaasti edullisemmin? Auto-Haapanen ei innostunut, sanoi olevansa jenkkilaatikoiden kanssa enempi tekemisissä.
Varsinkin jos tekee homman sillä DD:n mainitsemalla 500€:llä

(Itse en kyllä tekisi niin halvalla)

Joku mersupurkaamo??
-
- Mersumies
- Viestit: 1445
- Liittynyt: To 13.03.2003 13:43
Re: Laatikon korjaus
Jarkkokin varmaan nostanut hintoja. On kuulemma liikevaihto kasvanut noilta ajoilta ja alvia pitää nykyään maksaa. On se silti vielä Suomen halvin ja PARAS!agip kirjoitti:Ei muuta ku Jarkko S:ään yhteyttä.cace kirjoitti:Sen verran Raision Vehosta, että siellä säädätin oman W124 200b -88 automaattilaatikon, muistaakseni 85e. Selitykset mitä oli tehty tuntuivat loogisilta. Sanoivat tosin että saattaa "luisto/vaihtelu" uusiutua ja nyt on sitä tekemässä...![]()
Kysäisinpä mitä maksaisi aukiotto ja korjaus. Noh. 1500e pelkät työt ja osat päälle.![]()
Joten kysymys. Kuka Turun seudulla osaisi homman hoitaa reippaasti edullisemmin? Auto-Haapanen ei innostunut, sanoi olevansa jenkkilaatikoiden kanssa enempi tekemisissä.
Varsinkin jos tekee homman sillä DD:n mainitsemalla 500?:llä![]()
(Itse en kyllä tekisi niin halvalla)

Varautukaa 600-700Euroon...veikkaisin.
Re: Laatikon korjaus
Mikä on silti vain noin kolmannes Vehon könttäsummasta.Day Downhill kirjoitti: (Varautukaa 600-700Euroon...veikkaisin.

S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Re: Laatikon korjaus
Eikös Jarkolle pidä lähettää / viedä pelkkä laatikko? Johan sen iroittaminen ja kiinnittäminen saati rahti maksaa myös jotain...Day Downhill kirjoitti:Jarkkokin varmaan nostanut hintoja. On kuulemma liikevaihto kasvanut noilta ajoilta ja alvia pitää nykyään maksaa. On se silti vielä Suomen halvin ja PARAS!![]()
Varautukaa 600-700Euroon...veikkaisin.
No niin Oulun Vehoa edullisempi paja löytyi. En tässä vielä kehu paikaa kun ei ole kokemusta miten homma meni. Myöhemmin pistän infoa, jos vaikka joku muu tarvii samoja palveluja.
Diagnoosi osoitti että vuotaa öljyä turbiinikoppaan mistä tihuuttaa sitten edelleen alleen kun ei siinä koneen ja kopan välissä ole tiivisteitä. Ilmeisesti mennyt etustefa tai etupumpun o-rengas. Vai ?
No nyt ei tarvis enää saada kuin osat ja kääriä hiat.
Mitenkäs on arvon W126 tuntijat saako 300:n laatikon tiivisteitä yksin kappalein vai pitääkö ostaa koko sarja. Samalla voisitte kehua jotain ko. osien hankintakanavaa jos on kokemusta.
Tarvisin lähinnä etustefan, (ensiö? vai etu?) pumpun o-rengas + se paperitiiviste.
Samalla vois tietysti tarkistaa ja jopa vaihtaa sen taka stefankin, vaikkei sieltä vuoda.
Olisiko mitään muuta mitä voisi tarkistaa samalla kun kerta lootaa ruvetaan repiin auki.
Diagnoosi osoitti että vuotaa öljyä turbiinikoppaan mistä tihuuttaa sitten edelleen alleen kun ei siinä koneen ja kopan välissä ole tiivisteitä. Ilmeisesti mennyt etustefa tai etupumpun o-rengas. Vai ?
No nyt ei tarvis enää saada kuin osat ja kääriä hiat.
Mitenkäs on arvon W126 tuntijat saako 300:n laatikon tiivisteitä yksin kappalein vai pitääkö ostaa koko sarja. Samalla voisitte kehua jotain ko. osien hankintakanavaa jos on kokemusta.
Tarvisin lähinnä etustefan, (ensiö? vai etu?) pumpun o-rengas + se paperitiiviste.
Samalla vois tietysti tarkistaa ja jopa vaihtaa sen taka stefankin, vaikkei sieltä vuoda.
Olisiko mitään muuta mitä voisi tarkistaa samalla kun kerta lootaa ruvetaan repiin auki.
W123:n automaatissa turbiini kotelon takaa tulee esiin ensimmäinen planeetta pyörästö. Sen keskellä olevien ristipää ruuvien kireys kannattaa tarkistaa ja laittaa vaikka lukkoliimalla kiinni. Tuppaavat joskus aukeemaan itsestään ja jyrsivät hyvällä tuurilla öljykanavat puhki turbiinikotelosta. Itselläni kävi semmonen vaurio. Vääntynyt ruuvi löytyi öljyn vaihdon yhteydessä öljypohjasta. Onneksi koteloon ei tullut kuin muutema naarmu. Joutui vaan irrottamaan turbiinikotelon ruuvien paikalleen laittamiseksi. Korvasin ne kuusiokolo ruuveilla.
W111 220b -63
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
R107 350 SL -72 museoajoneuvo
W115 240D -73
W123 300D Automatic -78
W140 S 350 TD -94
W163 ML 320 -00
LP-322 -63
SISU SL 170 VK/5000 -84 "Vanha sotaratsu" SA-5828 museoajoneuvo + Jyki -91
313 Cdi Sprinter -00
"Raha ei tee ketään onnelliseksi!
Itken silti ennemmin mersussa kuin bussissa"
No niin laatikko kunnossa jälleen. Vaihtaa säntillisesti eikä vuoda alleen. Kyllä uskallan suositella Oulun seudun harrastajille Vierimaata Haukiputaan Annalankankaalla, Konetie 19. Helppo osata: uudelta 4-tieltä rampista 15 vanhalle 4-tielle, suoraan vanhan 4-tien yli. Olet konetiellä. Tulee tiukka 90-asteen kaarre vasempaan. Seuraavan risteyksen jälkeen heti vasemmalla. Tähdellistä kalustoa pihassa.
Eli mitä eroa on 722.4 ja 722.6 laatikoissa??agip kirjoitti:Mikäs oli auton tyyppi?
722.4 laatikoissa säätö on n. tunnin homma koeajoineen.
Juuri oli työn alla 722.6 laatikko ja ei ole mitään ulkoisia säätöjä ja laatikko meni uusiksi suurien vaurioiden takia...
DD:?? mikäs paja tekee täydellisen lootaremontin 500€?? Osineen?![]()
Omassa on 4-vaihteinen eli siis mikä laatikko?? ja onko siinä ulkopuolista säätömahdollisuutta?
Kysyvä ei tieltä eksy

-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Eiköhän tuo ole juuri 722.4, ja säädöt on.Make kirjoitti:Eli mitä eroa on 722.4 ja 722.6 laatikoissa??agip kirjoitti:Mikäs oli auton tyyppi?
722.4 laatikoissa säätö on n. tunnin homma koeajoineen.
Juuri oli työn alla 722.6 laatikko ja ei ole mitään ulkoisia säätöjä ja laatikko meni uusiksi suurien vaurioiden takia...
DD:?? mikäs paja tekee täydellisen lootaremontin 500€?? Osineen?![]()
Omassa on 4-vaihteinen eli siis mikä laatikko?? ja onko siinä ulkopuolista säätömahdollisuutta?
Kysyvä ei tieltä eksy
uskaltaako kysyä paljon tuli koko laatiko rempan hinnaksi... itellä menee myös ässän laatikko remppaan tässä lähiaikoina... kylmänä ei mene neloselle ennen kuin huudattaa pari kilometriä kolmosella ja kakkosen -->kolmosen vaihto luistaa aikalailla... lämpimänä pelaa loistavasti...M-man kirjoitti:No niin laatikko kunnossa jälleen. Vaihtaa säntillisesti eikä vuoda alleen. Kyllä uskallan suositella Oulun seudun harrastajille Vierimaata Haukiputaan Annalankankaalla, Konetie 19. Helppo osata: uudelta 4-tieltä rampista 15 vanhalle 4-tielle, suoraan vanhan 4-tien yli. Olet konetiellä. Tulee tiukka 90-asteen kaarre vasempaan. Seuraavan risteyksen jälkeen heti vasemmalla. Tähdellistä kalustoa pihassa.
No sanotaan diplomaattisesti että reilusti halvemmalla kuin Veholla.
En kehtaa tässä ruveta hintoja asentajan puolesta määrittelemään
mutta varmaan ottamalla yhteyttä itse Vierimaahan ja tiedustelemalla
alkaako tekeen hommaa ja mihin hintaan pääsee alulle. Jonoihin
kannattaa varautua sillä osaavalla tekijällä on luonnollisesti aina
muitakin teettäjiä.
En kehtaa tässä ruveta hintoja asentajan puolesta määrittelemään
mutta varmaan ottamalla yhteyttä itse Vierimaahan ja tiedustelemalla
alkaako tekeen hommaa ja mihin hintaan pääsee alulle. Jonoihin
kannattaa varautua sillä osaavalla tekijällä on luonnollisesti aina
muitakin teettäjiä.
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Terve. Nyt kun toi kevät vaan lähtee tuleen ja suola katoo teiltä, niin tarvisi marsu ottaa ajoon ja viedä laatikko säädettäväksi. en tiedä tarviiko peräti tehdä jotain
isompaa säätöjen lisäksi. Vikana joutuu luistattaan että vaihtaa vaihdetta eli kaasua hellätä. Vaihtaa tosin ite sitten juuri ennen rajotinta. 5 vaihde ei tunnu oikeen vaihtuvan laisinkaan. Laatikko on 722.5
Tarvisi nyt jonkinlainen hinta-arvio mahdollisesta fiksauksesta. Sellanen hyvä paikka mihin voin ajaa auton ja sitten myös hakea sieltä. Ettei tarvitse irottaa laatikkoa yhessä ja viedä toiseen säädettävksi/korjattavaksi.
isompaa säätöjen lisäksi. Vikana joutuu luistattaan että vaihtaa vaihdetta eli kaasua hellätä. Vaihtaa tosin ite sitten juuri ennen rajotinta. 5 vaihde ei tunnu oikeen vaihtuvan laisinkaan. Laatikko on 722.5
Tarvisi nyt jonkinlainen hinta-arvio mahdollisesta fiksauksesta. Sellanen hyvä paikka mihin voin ajaa auton ja sitten myös hakea sieltä. Ettei tarvitse irottaa laatikkoa yhessä ja viedä toiseen säädettävksi/korjattavaksi.
220.128 Black Mirror