Moottorina 102.982 Kat ja ilmastoinnilla.
Auto tuli minulle noin kuukausi sitten käymättömänä, hörähti ja sammui.
laitteesta löytyi muutama imuvuotopaikka, sytkä oli persiillään ja määräjakajan kaukalo oli korjattu ruskeella silikoonimassalla

Mukavan mersufoorumilaisen Napa:n avustuksella saatiin seokset kohdalleen ja leima masiinaan. (vähäpäästöinenä)
Asiaan.
Näin aamujen kylmetessä on ilmennyt ongelma aamustartissa.
Kone pyörähtää hienosti käyntiin mutta sen pakollisen käynnistyslisäbensan jälkeen kone jää käymään pienillä kierroksilla ja raskaasti.
Hetken pyörittyään jossei sammu niin ottaa normaalin tyhjäkäynnin noin 850rpm toimii hienosti.
Mittailin ohmit kaikista moottorin lämpöanturoista jotka löysin, kaikki vaikutti ok.
Onko se lämpöaikarele siinä b-pumpun releessä mukana vaiko ecussa?
Ecua ohjaa tietääkseni se 4-napainen lämpöanturi, korjatkaa toki jos olen väärässä