Juu kyllä nyt pitää ottaa itteensä niskasta kiinni ja viikonloppuna ryhtyä, olis kyllä kätevä toi 2-pilari nosturi näissä hommissa.
Ja Paineakkuhan sijatti jossai repsikan puolen takarenkaan etupuolella auton alla suojattuna myös w201:ssä kaiketi?
Ja Ilmausnippa repsikanpuolen poskilaakerin vieressä yläpuolella tavallaan? vai onko tossa ees muita nippoja
*BMW e46 330d m-sport -04/oli ja meni
*Volvo 945- > rojekti
*TOYOTA HIACE 2.4/ kertaa 2
*W123 300D turbo -83/oli ja meni
*W201 2.6 -90/oli ja meni
*W124 3.0 -85/oli ja meni
Auton perä ilmaan, nippa auki, auto käymään, vaihde päälle ja antaa valua ~0,5l hydrauliöljyä.
Ei kai perä vedä ilmaa takaisin jos tekee tuota vaihde päälle, vapaalle, päälle, vapaalle... sulkematta ilmausruuvia noissa väleissä?
*BMW e46 330d m-sport -04/oli ja meni
*Volvo 945- > rojekti
*TOYOTA HIACE 2.4/ kertaa 2
*W123 300D turbo -83/oli ja meni
*W201 2.6 -90/oli ja meni
*W124 3.0 -85/oli ja meni
condenser kirjoitti:Pakko kyllä vielä kysyä onnistuuko ilmaus näin?
Auton perä ilmaan, nippa auki, auto käymään, vaihde päälle ja antaa valua ~0,5l hydrauliöljyä.
Ei kai perä vedä ilmaa takaisin jos tekee tuota vaihde päälle, vapaalle, päälle, vapaalle... sulkematta ilmausruuvia noissa väleissä?
Näin itte oon ilmannu jokakerta. D päällä odottaa että ASD valo sammuu kun jarrulla pitää pyörät seis ja sit taas jalka pois jarrulta jne Noin 5 - 6 kertaa kun tekee ni homman pitäis olla OK.
Jos haluaa varmistaa ettei ilmaa pääse ni laittaa ilmausnippaan tiukkasovitteisen putken ja putken toinen pää öljypurkkiin niin että putkenpää on purkin pohjassa. Kun Purkissa on öljyä ei ilmaa pääse enää takas.
pakko sotkee, onko se mahdollista että järjestelmä ilmaa itsensä?
itellä ollu jonkun kerran toi perä irrallaan ja ikinä en oo ilmannu, silti piirtää 2 raitaa
Timo N kirjoitti:pakko sotkee, onko se mahdollista että järjestelmä ilmaa itsensä?
itellä ollu jonkun kerran toi perä irrallaan ja ikinä en oo ilmannu, silti piirtää 2 raitaa
Vähän sama homma kuin jarruissa Ei ilmaannu ittekseen.